2.7

2.3K 137 12
                                    


Sekmadienis 10:29

Baigiau savo mėgstamiausia procedūrą sekmadieniais . O tai yra maudomasi vonioje , su daug vonios putų ir kvepiančiomis žvakėmis . Tai gera procedūrą , jei nori sumažinti nervus ar tiesiog pailsėti . Tai ne viskas . Į mano psichikos gydymą įėjo šiek tiek ir Airi . Ji mane pagaliau išmokė daryti Yogą ir suprasti kas tai per velnias . O tas velnias geriau už vonios procedūras varo .

Išsidžiovinusi plaukus , pasidažiusi ir apsirengusi baltus marškinėlius , juodas kelnės , bei juodus batukus – nusileidau į apačią . Sop ir Ele tvarkėsi namus , o įėjusi į virtuvę išsišiepiau .

-Tai primena tą dieną , kai pirma kartą susitikom . –priėjau prie Niall , kuris kepė blynus .

-Ne , mūsų pirmas kartas buvo studijoje . Mes jūs nugalėjome ir jūs nusivylusios išėjot namo . –jis iškišo liežuvį .

-Deja , bet jūsų dainą ,,You and I " mus migdė , o mes turėjom daug planų . –papūčiau lupas .

-Pavyzdžiui kaip nusidažyti gražiau plaukus , nei tą keista rožinė spalvą , kai nusidažei girta . –Louis įsijungė į pokalbį .

Jie trise nusijuokė (čia sėdėjo ir Zayn) .

-Labai juokinga , –sumurmėjau –Be to rožinė spalva man tinka , todėl tylos vyrai . Oh ir ji reiškia man kai ką .

Galėjau matyti Zayn spindinčias akis .

-Ką? –Louis .

-Zayn Malik išėjimą iš One Direction ir grupės sustiprėjimą , jūsų fanių padaugėja kas sekundę , o dainos tampa vis įdomesnės . –nusišypsojau Niall .

Spyris į kamuolį ir tiesiai į vartus . Zdrenka nusipelnė taško .

-O tu miela . –Liam įėjo į virtuvę .

-Pasitaiko . Kur Harry? –pasikasiau nosį .

Visi patrūkčiojo pečiais .

-Gerai , Pezz atsileido , važiuoju pasimatyti su ja ir parsivešiu . –Zayn .

Jis pakilo iš vietos ir dingo iš virtuvės . Pasimatyti . Tikriausiai turėjo omeny , kad susimatys jo penis ir Pezz vagina . Nusipurčiau .

-Kas? –Liam .

-Kieme pilna sniego , namuose tik devyniolika šilumos ir tu klausi kas? –pavarčiau akis .

-Rimtai , gal užkurkit jau pečių ? –pasitrynė pečius El .

Louis ir Liam išėjo . Tikriausiai draugauti su pečiumi .

-Gal tu žinai kur Harry? –susiraukiau .

-Yeah , kasa sniegą .

Ooo sniegas . Nušokau nuo spintelės , ant kurios sėdėjau jau gan ilga laiką ir nuėjau į koridorių . Apsimoviau paltą , batukus ir pasiėmiau pirštinės . Užsimoviau jas ir išėjau į lauką . Ele buvo teisi . Jis kasė sniegą . Gavo įprotį iš Japonijos . Pasidariau sniego gniūkštę ir tyliai nuėjau pasislėpti už mašinos . Mečiau gniūkštę ir pasilenkiau .

-Kas per?

Užsidengiau burną , kai išgirdau Harry pasimetusi balsą . Šiek tiek atsistojau ir per mašinos langus pažiūrėjau kur Harry . Susiraukiau , kai jo nematyti . Sucypiau , kai pajutau smūgį į kaklą ir sniegas įkrito į nugarą . Atsisukau į galą ir mane pradėjo atakuoti .

-Hazz , nustok !

Balsiai nusijuokiau ir nusivaliau veidą . Jis artėjo prie manęs ir aš nuo mašinos stogo , visą sniegą mėčiau į Harry . Suklykiau , kai jis čiupo mano ranką ir aš gulėjau sniego pusnį .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now