***
03:17
Išsipūčiau nosį ir numečiau ją netoli savęs . Su merginomis pasitaisėme čiužinius svetainėje ir vietoj to , kad mes miegotume , kalbėjomės įvairiomis temomis .
-Oh .. Greitu metu su Džo planuojame susituokti , -Jess .
-O Dieve , nedaryk tai per greitai , -Shereen pavartė akis .
-Neaiškink jai , -nusijuokiau –ji per daug suaugusi , kad klausytu tavęs .
-Tiesiog esu jau pasiruošusi rimtam gyvenimui , -Jess mestelėjo pagalvę į Shereen .
-Šūdas , jau po trejų , o Asami tau darbą , -Amira .
Visos sukikenom ir įsitaisiusios , užmerkėm savo akis . Mano galvoje buvo per daug minčių , jog galėčiau užmigti . Iš garsų supratau , kad merginos greitai užmigo . Matyt per daug jas nuvarginau . Prisiminiau , jog visą likusį vakarą į rankas nepaėmiau savo telefono . Atsargiai išlipau iš čiužinio ir su degančio žydinio pagalbą , radau savo kuprinę . Iš jos išsitraukiau telefoną ir radau kelis skambučius ir žinutės nuo Zayn . Pradariau žinutės ir nusišypsojau .
<Gauta nuo : Zayn>
02:18
,,Negaliu užmigti , prašau grįžk namo"
Pažiūrėjau į laikrodį ir atsirėmiau į sieną . Netrukus kojos nešė į kambarį , kuriame yra visokie šūdai . Radau popierių ir tušinuką . Palikau merginoms žinutę , jog išvažiavau namo . Persimečiau kuprinę per petį ir prikabinau lapą prie šaldytuvo . Tyliai atsirakinau duris ir su savo raktais , užrakinau jas ir vėl . Nubėgau iki mašinos ir atsirakinau ją . Ir jus žinot ką toliau dariau .
Atrakinau buto duris ir jas pravėrusi , pastebėjau , jog čia iš svetainės degė silpna šviesa . Galėjau veikianti televizorių . Užrakinau tyliai duris , kartu nusispirdama batus . Kuprinę numėčiau šalia spintos ir įėjau į svetainę . Pamačiau beveik mieganti Zayn , bet tuoj pat pamatęs mane , pabudo .
-Negaliu užmigti , -nusivaipiau .
Zayn nusišypsojo ir patapšnojo vietą šalia savęs . Aš šokau į sofą ir prisiglaudžiau prie Zayn . Jis apkabino mane ir pabučiavo į pakaušį . Užmerkiau savo pavargusias akis ir įkvėpiau to nuostabaus Zayn kvapo .
-Tu pyksti ant manęs?
Prie televizoriaus garso prisidėjo nuvargęs Zy balsas .
-Neturiu dėl ko ir dabar aš per daug pavargusi kalbėtis apie tai , -atsidusau .
Susiraukiau , kai Zayn atsitraukė ir išjungė televizorių . Tačiau netrukus jis pakėlė mane ant savo rankų ir nešė link miegamojo .
-Žinai aš nesergu , todėl galiu vaikščioti , -kreivai šyptelėjau .
-Man malonumas tave nešioti . Be to už tavo išdaigą , mes dar atsiskaitysim , -jis trenkė man per užpakaliuką ir aš aiktelėjau .
Kai jis įnešė mane į mūsų kambarį , paguldė į mūsų lovą ir aš apsiverčiau ant pilvo .
-Persirengti , Zdrenka .
Suverkšlenau ir tingiai atsisėdau . Nusimoviau palaidinę ir numečiau ją ant žemės . Spragtelėjau pirštu , jog Zy atsibustu ir nustotu mane nužiūrinėti . Jis linktelėjo ir pats prieš mane nusirenginėjo . Pavarčiau akis ir nusimoviau džinsus . Pasileidau plaukus ir ją pamasažavau pirštais , nes tas jausmas toks tobulas . Kritau į patalus ir supratau , kad pasiilgau šios lovos . Man į veidą skrido Zayn marškinėliai .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"