2.23

2K 138 16
                                    

***

ASAMI

SEKANTI DIENA , 09:07

Gulėdama palatoje , stebėjau pro langą . Sausio šešta diena ir jo . Taip prasidėjo mano naujieji ir paskutinieji metai . Imu sudarinėti savo norų sąrašą . Noriu į Zayn Malik ir One Direction koncertą . Čia mano didžiausias noras . Nusišypsojau sau ir atsisukau į duris , kurios prasivėrė .

-Važiuojam namo ! –įbėgo Shereen .

-Kokia nuostabi žinia . –suplojau ir atsisėdau .

Zayn priėjo prie manęs ir suėmęs veidą , saldžiai pabučiavo .

-Žmonės , tik ne čia . –Niall .

Aš iškėliau vidurinį pirštą ir išgirdau Niall aiktelėjimą .

-Pradėjau kurti sąrašiuką ir jau turiu kelis norus . –nusišypsojau .

-Palauk . –Shereen iš kuprinės išsitraukė užrašų knygutę ir tušinuką su žvaigždė .

Ji įteikė man ir aš nusijuokiau . Kol jie kalbėjo kažką su daktarais , aš pildžiau užrašų knygutę .

1.One Direction koncertas .

2. Zayn Malik koncertas .

3.Išleisti bent trys dainas .

4.Sudalyvauti Siall vestuvėse .

Užverčiau knygutę ir pakėliau akis į visus . Pavarčiau akis , kai Sher buvo apsiašarojusi .

-Sher , paverksi per laidotuvės . O dabar noriu namo . –iškėliau knygutę .

-Aš nekenčiu tavęs . Aš jai padėsiu persirengti .-Zayn .

Niall išsivedė verkiančia Shereen .

-Rankas . –jis rimtai pasakė .

Pakėliau jas į viršų ir Zayn nuvilko mano/jo maikutę .

-Šūdas , aš myliu tavo papus .

-Aš tavo draugelį . –išsišiepiau .

Jis nusijuokė ir padėjo man apsivilkti mano suknelę . Kai pamėginau pajudinti savo kojas , man nepavyko . Aš jas jau galėjau jausti , bet jausmas yra , lyg būtų kas nors ant jų uždėję didžiulį akmenį .

-Su laiku sakė tau gėrės . –Zayn .

-Su laiku aš mirsiu vis labiau ir labiau . –pakėliau antakius .

-Užčiaupk !

Krūptelėjau nuo Zayn tono . Lėtai atsidusau ir pakėliau akis į jį .

-Atsiprašau . –menkai šyptelėjau .

Jis linktelėjo ir iškėlęs manę iš lovos , pasodino į vėžimėlį . Zy įdavė šukas ir susirišau plaukus . Zayn apmovė man kojinės ir batus , padėjo apsimauti paltą ir pakvietė Niall su Shereen . Ji atrodė geriau . Ačiū Dievui .

-Ką norėtum šiandiena veikti? –ji nusišypsojo .

-Šiandien noriu namuose . Galbūt pažiūrim kokį filmą , pažaidžiam stalo žaidimus ar ką?

-Gerai . Parvešim jus pas mus į namus , o mes su Niall nuvažiuosim į parduotuvę nupirkti maisto ir pakviesim visus . –Zayn linktelėjo .

Nekenčiu to jausmo , tu nepažįstamų žmonių užuojautos žvilgsnių ir kad visi su manim dabar elgsis kaip su idiote . Na , bent jau vaikščioti nebereikia . Ha .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now