2.29

1.7K 107 3
                                    


***

PO SAVAITĖS 12:08

Šiaip ne taip prisiverčiau išlipti iš lovos . Niūniuodama savo dainą , nuėjau prie lango ir griebusi už užuolaidų , atitraukiau jas . Pradariau langą ir nusišypsojau , nes tikiu , kad lauke oras yra pasakiškas .

Gyvenu nusipirktame bute ir mama taip pat nusipirko naujus namus . Savaitė buvo pati juokingiausia ir aktyviausia . Kodėl? Turėjau ir dar turiu įvairius interviu , žurnalai rašo visokias nesąmonės apie manę , todėl turiu neigti arba teigti , mano karjera nenutrūko ir šiandiena filmuosiuosi savo pirmos dainos klipe .

Atlikusi visą rytinį procesą išėjau iš kambario ir nuėjau į virtuvę . Mama jau buvo darbe , o ir ant stalo radau rytinį laikraštį . Nusijuokiau , kai perskaičiau ,,Asami Zdrenka ir jos naujas sužadėtinis" ir mano , bei Luke nuotrauką . Užsikaičiau arbatainį ir iš spintelės išsitraukiau batoną ir šokoladinį kremą . Niūniuodama ir vėl tą pačią dainą , tepiausi sumuštinius ir pasidariau kavos . Stryktelėjau iš vietos , kai telefonas suskambo .

Aš : Klausau tavęs .

Luke : Tikrinai laikraščius? –jis juokėsi .

Aš : Aha , -nusijuokiau –Dabar bus banga atsakau .

Luke : Pasirodo negalima geriausioms draugėms dovanoti žiedus .

Aš : Visiškai nesupranti žvaigždžių gyvenimo . Šiandien jau filmuoju klipą ! Gali patikėti?

Luke : Taip , tu man vakar visą dieną kartojai , -jis prunkštelėjo .

Aš : Tiesiog negaliu patikėti , jog solo karjera man puikiai sekasi . Turiu lėkti . Susimatysim?

Luke : Aha , atvažiuosiu pas tave ir lėksim kur nors .

Aš : Gerai , iki !

Nusišypsojau ir padėjau telefoną ant stalo . Suvalgiusi du sumuštinius ir išgėrusi kavą , pakilau nuo stalo . Čiupau juodą odinę kuprinytę , o ten susimečiau reikalingus daiktus . Užsidėjau saulės akinius ir pasiruošiau fotoaparatų blykstėms . Užrakinau buto duris ir laiptais nusileidau į apačią . Mano butas antrame aukšte , todėl nesinaudoju liftu . Pasportuoju tuo pačiu . Taip tikrai Asami .

Išėjau į kiemą ir kaip tikėjausi , užpuolė mane blykstės . Įsėdau greit į mašiną ir išvažiavau iš šitos makalynės . Pasileidau garsiai ,,Lean on" ir dainuodama , važiavau į studiją . Aha . Jiems taip patikau , jog jie taip pat persikėlė į Japonija . Na išskyrus Džo ir mano vadybininkas tapo Paul . 

Filmuoti video buvo gan sunku , nes mes visi buvom geros nuotaikos ir vos susižvalgę , ėmėm juoktis . Galiausiai Paul užrėkė , kad pabodom ir mano skrandis iš alkio rauktis pradėjo – susikaupėm .

,, When you were young and on your own

How did it feel to be alone?

I was always thinking of games that I was playing.

Trying to make the best of my time.

But only love can break your heart

Try to be sure right from the start

Yes only love can break your heart

What if your world should fall apart? "

Paul pirštų ženklais parodė , kad viskas gerai ir toliau tęsėm .

-Pagaliau ! –surėkė Terri .

Mes visi nusijuokėm ir susidaužėm rankomis .

-Dabar laisva . Turi laisvo laiko iki tada , kai apsispręsi kada sekančia daina dainuojam , -Paul .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now