2.21

2.3K 146 9
                                    


***

KITA DIENA 14:08

Užšokau ant Zayn nugaros , kai pavargau eiti link vandens parko . Kaip žiema , pasakysiu čia sušiktai šilta . Karšta . Nusišypsojau Niall'ui , kuris kėsinosi trenkti per garbanėles sėdyne . Netrukus tai įvyko ir visi žmonės atkreipė į mus dėmesį , nuo Shereen klyksmo . Ir tie vaikai pradėjo muštis . Manau mes visi grįžtam į senus laikus . Aiktelėjau , kai prisiminiau gerule dainą .

- He won't touch you like I do .He won't love you like I would. .

-Gerai , tai gana keista , jog tu dainuoji mano dainas .

Aš sukikenau .

-O man visai ne . Jos tikrai geros .

Jis nusišypsojo ir pasukęs galvą , lupomis prilietė mano žandą .

-Tik tiek? –pakeliu antakius .

-Gausi daugiau persirengimo kabinoje .

-Ššš , Sophiam turi ilgas ausis . –nusijuokiau ir pažiūrėjau į susiraukusia Sophia .

-Per vėlu . –Sop nusivaipė .

Aš nušokau nuo Zy nugaros ir įėjom visi į vandens parko pastatą . Mes nusipirkome visi bilietus ir mums ant rankų uždėjo apyrankes . Aš pasiskundžiau Zayn , jog vyras per stipriai suveržė , todėl jam teko šiek tiek atlaisvinti . Pamojavau jam prieš įeinant į moterų persirengimo kambarį .

-Jus negalit vienas nuo kito atsitraukti . –Ele nusišypsojo .

-Taip , kur gi ne . –apsižvalgiau ir visos sukikenom .

-Tiesiog jie išsiilgę vienas kito . –Shereen .

-Jaučiausi , lyg manęs čia nebūtų .

Sulanksčiau nusirengtus rūbus ir įdėjau saugiai į spintelę . Ją užrakinusi , čiupau rankinę ir nuėjau į persirengimo kabiną . Čionai persirengiau iš apatinio trikotažo į žydrą maudymosi kostiumėlį . Užsidėjau šlepetės per pirštą ir grįžau iki spintelės . Buvau pirmoji kuri susiruošė , todėl dar kartą persirišau plaukus į aukštą kuoduką . Netrukus visos prisijungė ir užrakinusios spintelės (su apyrankę ) , nuėjome į koridorių , kuriame laukė vaikinai .

-Akys mano čia . –su smiliumi pakėliau Zayn smakrą į viršų .

-Žiūrėjau į tavo širdį . –jis nusijuokė ir apkabinęs per liemenį , vedėsi paskui visus .

-Šitas pasenęs juokelis . –pavarčiau akis .

Mes laiptai užlipome į antrą aukštą , kuriame buvo patys įdomumai .

-Nuo kokios pirmiausiai nori čiuožti?

-Galima pirmiausiai atsipalaiduoti burbulinėje vonioje? –pirštu parodžiau į gan didelę vonią , kurioje ilsėjosi vyresni nei mes žmonės .

Zayn linktelėjo ir nusivedė . Mes išsispyrėme iš šlepečių ir įlipom į baseiną/vonią . Malonumo bangą , nubloškė mane . Mes radom laisvą vietą prie masažuokliu , bei Siall ir atsisėdome ant laipteliu .

-Tai taip gera . –iš malonumo atsidusau ir užmerkiau akis .

-Aš suteikčiau didesnį malonumą . –Zayn .

-Gerai , mes puikiai žinom koki malonumą tu galėtum suteikti , bet šį kartą prašau leisti mums pailsėti nuo tavo nešvankios kalbos . –Sheeren .

-Kas prakalbo . –sušvilpiau ir visi sukikenom .

Po burbulinės vonios malonumo , nusitempiau Zayn į laukinį baseiną . Jis buvo paprastas , todėl su Zayn čia daugiausiai prasibučiavome ir nardėm . Toliau ėjome nučiuožti nuo įvairiu čiuožyklų . Viena atrodė gan baisi , todėl nusileidau iš penkto aukšto į pirmą ir laukiau kol Zayn nusileis vienas .

Padėkojau barmenui , kuris įteikė man ir Zayn pina Colados kokteilį . Šiuo metu mes sėdėjom barę , kuris buvo įrengtas kiemo baseine . Kieme buvo nuostabi naujų metų antros dienos atmosfera . Garsi ir gera muziką , daugelis žmonių šoko ir vaišinosi kokteiliais , dar daug kas čiuožinėjo laukinėmis čiuožyklomis , kurios atrodė man įdomios .

-Mmm ..Asami ?

Zayn paklausė ir nurijusi gurkšnį , linktelėjau .

-Norėjau paklausti gal nori grįžti į mūsų namus? –jis nusišypsojo .

-Žinoma . –sukikenau .

-Asami , turėjau omeny mūsų namus .

Pala. . .ką?

-Nori pasakyti , jog tu dar turi . . mūsų butą? –sunkiai nurijau seilės .

-Niekada nebuvau praradęs vilties , jog tu sugrįši .

Nenoriu žinoti kokius mokesčius jis vienas pats mokėjo . Aš išsišiepiau ir linktelėjau . Jis pasilenkė ir sujungė mūsų lupas . Ir netrukus , tai baigėsi , nes išgirdom nepatenkintu bobulių barškėjimu . Mes sukikenom ir pabaigę kokteilius , tęsėm linksmybės .

***

Londonas

Po keturių dienų 18:09

Grįžome į Londoną apie trečia valandą dienos . Su Zayn nuvažiavome iki vaikinų namų ir susirinkome ir vėl visus savo daiktus . Mes išsikraustome gyventi ir vėl kartu . Mano kūnas nekantrauja vėl įžengti į tuos namus , bet šiek tiek jaudinuosi , jog jie man primins praeiti . Bet juk galima viską ištaisyti , tiesa?

Garbe gavau atrakinti mūsų namus ir atrakinusi duris , plačiai jas pravėriau ir šypsena , didžiulė šypsena atsirado mano veide . Zayn iš lifto ištempė du lagaminus ir dvi kartoninės dėžes . Aš paėmiau dėžes , o šis lagaminus . Įnešėm daiktus į svetainę ir padėjom juos ant žemės . Aš nubėgau uždaryti duris ir tuo pačiu jas užrakinau . Nusimoviau batus , o paltą pakabinau į spintą . Priverčiau žvilgsniu Zayn padaryti ta pati .

-Nieko neliečiau ir nekeičiau , išskyrus šaldytuvą . –Zayn .

Linktelėjau , nors jis to nematė . Ant kavos staliuko pamačiau kažkokį lapą . Paėmiau jį į rankas ir užsimerkiau . Tai mano laiškas . Mano laiškas , kurį parašiau Zayn .

‚,Nebeturiu vilčių , kad išeis viską sutaisyti . Aš paleidžiu tave . "

Dar puikiai prisimenu , jog rašydama šį laišką springau ašaromis ir tą dieną galėjau tik kūkčioti daugiau nieko . Aš negalėjau jo paleisti . Praėjo metai . Ilgi , vieniši ir nuobodus metai , bet aš negalėjau sustoti apie jį galvoti , jį mylėti . Nebuvo dienos , kai būčiau nepagalvojus , bet kokios smulkmenos apie Zayn . Esu puikiai įsitikinus , jog man tikrai reikia Zayn ir nieko kito . Tik mano Zayn .

Atsibudau , kai Zayn paėmė lapą iš mano rankų . Jis padėjo jį ant stalo ir nykščiu paglostė mano skruostą .

-Aš negaliu patikėti , jog mes čia . Mes abu .

-Tie metai buvo tokia kankynė . –sumurmėjau jam į marškinius , kai stipriai apsikabinom .

-Visai kaip išbadėjusios žaidynės .

Mes nusijuokėm nuo visai netikusio Zayn juokelio .

-Asami , tekėk už manęs .. 

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now