2.30

1.8K 138 10
                                    

KAŽKADA KAŽKUR

  Kai ausis prasibudino , staiga pajutau skausmą galvoje . Pramerkiau tingiai akis ir suinkščiau . Patryniau smilkinius su pirštais ir atsidusau . Reikia vaistų . Atsisėdau ir palaukiau , kol nustos suktis galva . Tada pati išsigandau savęs , kai aš buvau su vyriškais marškiniais . Ir jie Zayn . Kaip aš atsiradau namuose? O Dieve . Aš nieko neprisimenu .

  Apsižvalgiau ir radau savo telefoną ant spintelės . Paėmiau jį į rankas . Laikrodis rodė 09:07 ir radau dvi žinutės . Nuo Luke ir Shel . Išlipau iš lovos ir išėjau kaip koks lavonas . Sustojau vidury svetainės ir galvojau ar noriu valgyti ar ne . Taip , aš noriu . Nuėjau iki šaldytuvo ir pravėrusi , pamačiau dykumą .

-Arba nenoriu , -sumurmėjau .

Prisipildžiau stiklinę vandenių ir netrukus viską išplumpinau . Grįžau į kambarį ir iš spintos išsitraukiau švarius drabužius . Su Zayn marškinėliais nebuvo malonu vaikščioti ir vis dar nesuprantu iš kur juos ištraukiau . 

  Vonią prisipildžiau vandens ir atsiguliau į ją . Vanduo siekė mano smakrą , bet už tat koks malonumas . Tas cinamoninis kvapas ... kažkas tobulo . Per radiją , kurią pasijungiau per telefoną , užgrojo ,,Cheat Codes –Sex" ir pakilnojau sau antakius . Aš dainavau ir šokau , kartu su radijo . Šiandiena vakare turėtu į youtube įkelti mano video . Širdis virpa iš jaudulio .

  Pasukau staigiai galvą į duris , kai išgirdau atsidarant buto duris . Tikriausiai Shel arba Luke , nes jie turi raktus . Išsiploviau galvą ir išlipusi iš vonios , plaukus išsidžiovinau . Gražindama savo veidą makiažu , įdėjau daugiau pastangų , todėl veidas neatrodė pagiringas ir niekas nepasakys , jog man bloga . Pilkus džinsus , juodą paprasta maikutę ir gėlėta švarkelį .

  Išėjau iš vonios ir girdėjau televizoriaus garsą . Nuėjau į virtuvę ir prisipildžiau stiklinę vandens . Išgirdau žingsnius ir pasukau galvą . Ir vos stiklinė neišsitaškė ant žemės .

-Zayn? –išpūčiau akis –Ką tu čia veiki? Kaip ... O šūdas .

Prisiminimai trenkėsi man į galvą .

-Tikriausiai atvažiavau susigrąžinti tai kas man priklauso , -jis patrūkčiojo pečiais .

-Tu turbūt juokauji ? –prunkštelėjau –Iš vis kiek drąsos tu turi rodytis čia ?

-Iš vis kiek drąsos tu turi laižytis su Luke?

-Koks tau skirtumas? Mes išsiskyrė , -padėjau stiklinę ant stalo ir sunėriau rankas ties krūtinę .

Zayn papurtė galvą ir nusijuokė .

-Mes niekada neišsiskirsim , kadangi vienintelis dalykas apie ką mes visada galvosim , tai bus tu arba aš . Niekas mums nepakeis mūsų , nes mes sukūrėm ko niekada nepamiršim .

-Tikrai ? O kaip Perrie ?

-Dieve ... tarp mūsų nieko nėra ir tu buvai teisi . Tas vaikas ne mano . Meilė , prašau . Pamiršk viską , leisk tave pabučiuoti ir normaliai išsimiegoti .

-Aš gi tau nusibodau , Zayn . Aš visada rasiu priežasčių pykti ant tavęs , nes esu tokia . Aš su niekuo nesidaliju kas priklauso man . Sakei , jog Pezz padarys tave laiminga , tai kodėl tu čia ? Kodėl negali palikti manęs ramybėje ir pradėti mokintis gyventi ir be jūsų?!

Ir prasideda .

-Aš buvau supykęs , jog tu palieki mane ! Buvau žiauriai ant visų supykęs ! Aš negaliu tavęs palikti . Negaliu ! Aš beprotiškai tave myliu ir negaliu matyti tave su kažkokiu Harry ar Luke .

Jis priėjo prie manęs ir mane pradėjo pykinti . Kodėl blyn aš vakar gėriau?

-Tu pati žinai , Asami , kad mes negalim būti atskirai . Mes sukurti būti kartu .

-Bet man nusibodo , Zayn . Mane jau plėšo tie patys pykčiai . Aš negaliu , -papurčiau galvą ir nusibraukiau ašarą .

Girdėjau , kai Zayn atsidusta ir nuskambo durų skambutis . Valydamasi paakius , nuėjau iki durų ir atrakinusi jas pravėriau . Truputi pasimečiau , kai tarpdurį pamačiau Luke su šypsena , tačiau ji dingo , kai pamatė mane nusiverkusia .

-Kas nutiko?

Jis pats įėjo ir uždarė duris .

-Netikėtas svečias , -mostelėjau ranka .

-Aš ne laiku ? –jis nustojo mautis batus .

Svetainės ir koridoriaus tarpdurį pasirodė Zayn . Luke pažvelgė į jį ir po to į mane .

-Asami , viskas gerai? –Luke paklausė .

Linktelėjau ir pasitryniau pečius .

-Klausyk , jei atvažiavai skaudinti Asami , verčiau nešdinkis iš čia , -Luke atsisuko į Zy .

-Aš ne , todėl malonėk mus palikti vienus ir Asami praneš kada galėsit susitikti , -Zy .

Pala ... ką? Kur dingo piktasis Zayn? Luke pažiūrėjo į mane .

-Aš tau parašysiu , -menkai šyptelėjau .

Jis nusišypsojo ir užsirišęs batus , paliko mane toliau tikriausiai aiškintis su Malik . Tada supratau , kad vasara tikrai yra mano nemėgstamiausias metų laikas . Zayn pastebėjo , kad vis dar turiu baimę griaustiniui ir nuėjo nuleisti ruletes . Kol jis nematė nusišypsojau ir atsisėdau svetainėje ant sofos ir susikėlusi kojas , jas apkabinau .

-Kas tau padėjo per tuos metus , kai griaudėjo perkūnas?

-Soph patarimas , -prunkštelėjau .

-Ar tau reikia dabar duoti telefoną ir ausinės? –jis prisėdo šalia manęs .

Papurčiau galvą .

-Jeigu tu nori kalbėtis , -pažiūrėjau į Zayn .

Jis linktelėjo . Buvo tyla , kuri mane gąsdino , tačiau ją pertraukdavo griaustinis .

-Galiu gauti dar viena šansą?

-Žinai , jog ne vienas tu esi kaltas?

-Prie ko čia tu ?

-Nes aš negaliu pamiršti visų mūsų barnių . Ypač , kai tu mane pavadinai kalė , vos netrenkei . Aš per daug pavydžiu tavęs , todėl randu dėl ko prisikabinti ir dėl to , jog per greitai tau atleidžiu , nes tu niekaip nepasimokai .

-Aš prisikentėjau ir per tuos metus , todėl prašau , Asami . Tikrai nenoriu prarasti tavęs , -jis suzyzė .

-Nežinau . Man reikia laiko , -atsisukau į jį .

Jis linktelėjo .

-Aš noriu neskubėti ir daryti viską po lėtu , -įkvėpiau ir iškvėpiau oro .

-Aš sutinku . Tačiau mes turėsim praleisti laiką kartu , -Zayn šyptelėjo .

Linktelėjau ir mes nusišypsojom .

-Turiu nuvažiuoti į viešbuti susimokėti už paras , -jis pažiūrėjo į telefoną .

-Tu gali miegoti čia , kad nereikėtu leisti pinigų , -gūžtelėjau pečiais .

-Tai nėra brangu , -jis suraukė antakius .

-Aš rimtai , Zayn .

Jis pagalvojo ir linktelėjo .

-Nuvažiuosiu , kai praeis audra , gerai?

Jau maniau , kad jis paliks mane viena , kai lauke žaibuoja nesveikai . Atrodo , net pykinimas praėjo . O kas būtų , jei Zayn nebūtų čia?

ATRODO , KAD VISAI NEPROŠAL BŪTU KOMENTARU AR JUS UŽMIGOT?

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now