„Jis prisitraukė mane arčiau ir aš sujungiau mūsų lupas . Pražiojau šiek tiek burną , įleisdama jo šilta liežuvį į mano burną . Jis stumtelėjo mane ir mano nugarą susidūrė su minkšta lova . Pažvelgiau į karamelinės akis , kurios buvo pilnos geismo . Su jo pagalbą , aš nuvilkau nuo jo marškinėlius . Kol jis lupomis glamonėjo mano kaklą , aš pirštai liečiau jo ištreniruotą pilvą . Aš užsimerkiau ir atsidusau , kai jo liežuvis darė stebuklus ant mano kaklo . Atsimerkusi pastebėjau , kad mes visiškai nuogi , kas mane dar labiau įkaitino . Jis savo švelniomis rankomis glostė mano šlaunis , priversdamas mane maldauti , kad neerzintu manęs . Suaimanavau , kai jis greitai ir šiurkščiai įėjo į mane .
-Zayn , myliu tave .
Pramerkiau akis ir čia tuščia . "
Staigiai pramerkiau akis ir pastebėjau dvi žalias akis , kurios stebėjo mane .
-Ar jis tave ten muša?
-Ką?
Susiraukiau ir pasitryniau akis .
-Sapnuose? Tu trys kartus kartojai jo vardą .
O šūdas .
-Taip , šiek tiek .
Atsidusau ir stengiausi nesijuokti . Aš nežinau , kas man kėlė juoką .
-Ar galiu kai ko paklausti?
-Žinoma .
Pakėliau galvą nuo pagalvės ir pasirėmiau ją ranka , taip pat kaip ir Harry .
-Ar tu bent kažką jauti man?
-Taip , Harry ..Aš manau , kad jau imu tave ..įsimylėti .
Manau pats laikas žengti didesnius žingsnius į gyvenimą .
-Tu tuo tikra?
Harry išsišiepė ir aš nusišypsojusi , linktelėjau . Jis užgulė mane ir aš prisitraukiau jį bučiniui . Jis uždengė mus paklodė ir aš sukikenau .
Po valandos , su Harry nusileidome į apačią . Svetainėje jau sėdėjo Anne ir Gemma .
-Labas rytas .
Mes pasisveikinom vienu metu ir jos atsisuko į mus .
-Pusryčiai ant stalo . –Anne nusišypsojo , o Harry nusitempė mane į virtuvę .
Tai buvo kiaušinienė , blynai ir bandelės . Harry paruošė mums kavas ir mes prisėdo prie stalo . Harry mama gamino labai skaniai . O kokia mama taip ne gamina?
-Jeigu Asami nieko prieš , aš norėčiau ją pagrobti į prekybos centrą .
Tarpdurį pasirodė Gemma . Harry pažvelgė į mane ir aš nurijau pusryčių kąsnį .
-Ne , žinoma , kad nieko prieš . –šyptelėjau .
-Tuomet puiku . Kai pavalgysi , jau važiuosime .
Gemma pamojavo ir paliko mus vienus .
***********
15:08
Išėjau su Gemma kartu iš kirpyklos . Spėkit kas nusidažė vėl mėlynai plaukus ir apsikirpo? Taip . Žinoma , kad Asami . O šiaip aš ne viena pasigražinau . Gemma norėjo kažko naujo , todėl aš liepiau jai paryškinti blondiniškus plaukus , o dabar ji nenuleidžia akių nuo veidrodžio .
Mes įėjome į maisto parduotuvę ir nusijuokiau , kai Gemma pasiėmė vežimą .
-Nesijuok . Aš tingiu nešioti krepšelį .
Ji nusivaipė ir mes nuvažiavome prie daržovių skyriaus .
-Kai norėčiau ką nors skanaus namie pasigaminti . Tiksliau , kad mama pagamintu . –ji prunkštelėjo .
-Galim išsikepti žagarėlių . Nes aš pasigirsiu ir pasakysiu , kad man gan skaniai išeina . –prikandau lupą .
-Nuspręsta . Prie to koki vyną pasiimam .
Mes nuvažiavome iki alkoholio skyriaus ir aš sušvilpiau , pamačius kiek daug čia akcijų .
-Perkam viską .
Gemma nusijuokė ir čiupo raudoną vyną . Skanumėlis . Mes prisirinkome daug maisto ir pasiėmėm pyragą . Sumokėjom dviženkli ir nemaža skaičiuką , bet kadangi tai iš mano sąskaitos , aš nesiįjaudinu .
Vos įvažiavusios į kiemą , mus pasitiko Harry . Čiupau rankinę ir išlipau iš mašinos . Pakštelėjau Harry į žandą , pasisveikindama su juo ir jis paėmė mūsų prekės .
-Vėl pasidailinai plaukus ? –Harry užklausė manęs .
-Aha . –sukikenau ir atidariau duris .
Gemma įbėgo ir surėkė , kad mes namie ir Anne išlindo iš virtuvės .
-Kaip praleidot dieną?
Ji nusišypsojo .
-Su Asami bus visada linksma . –Gemma mirktelėjo ir atsakiau jai tuo pačiu .
Mes sukikenom ir nusirengusi , nužingsniavau į virtuvę . Mes iškraustėm prekės ir papasakojom Anne savo planą , ką planuojame gaminti . Harry papasakojo , kad nuo mano žagarėlių įmanoma liežuvį praryti , tai jos nekantravo jų paragauti . Kai Gemma dėliavo kaušinius į šaldytuvą , vienas jai išslydo iš rankų ir jis sudužo ant žemės . Užsimerkiau , kai mane užvaldė prisiminimai apie bučinį . Aš jaučiausi labai blogai . Apsimetu , kad nieko neįvyko , o tiesa sakant skaudinu save kaip reikalas . Ką?
Pripažink sau , kad po velniu niekada nenustojai mylėti ir norėti Zayn .
Nesvaik . Jis turi Perrie , o aš Harry .
-Asami .
Harry balsas mane pažadino .
-Ar gerai jautiesi?
Anne uždėjo ranką ant peties . Supratau , kad visą ta laiką , žiūrėjau į kiaušinį . Pakėliau akis į Harry ir jis suprato . Šūdas .
-Mes turim pasikalbėti .
Harry čiupo mano ranką ir nusivedė į kambarį .
-Kas nutiko pirmadienį ?
-Nieko , Harry .
-Tu meluoji . Pažįstu tave geriau , nei tu pati save .
-Gerai . Pabučiavau Zayn .
Harry burna išsižiojo ir netrukus susičiaupė .
-Tu pabučiavai jį?
Linktelėjau ir pasikasiau ausį .
-Šiaip jis kaltas .. arba ne . Nu aš vos nepaslydau ant sudaužyto kiaušinio ant žemės , o jis sulaikė mane ir mes žiūrėjom vienas į kitą . Jo nosis lietėsi jau su mano ir aš nesusilaikiau .
-Tai kas dabar? Ta prasme tu žinai , kad Zayn tave myli ir ...
-Ką? –susiraukiau .
-Nu .. nežinau . Man taip atrodo . Tiesiog kad bus tarp mūsų ? Ar tikrai jauti man kažką?
Sakyk tiesą Asami . Tiesą .
-Aš tikrai Harry imu tave įsimylėti ir tas bučinys nieko nereiškė . Todėl jis buvo toks supykęs .
Melas . Imi vėl įsimylėti Zayn ir bučinys tau reiškia viską .
BINABASA MO ANG
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"