***
SAUSIO 1 DIENA
09:20
Jaučiau kaip man skauda nosį , galvą ir gerklę . Štai ką reiškia naujų metų pagyrios . Pasukiojau galvą aplink jos ašį ir sutraškinau savo kaklą , kuris taip pat ruošėsi skaudėti . Pasitryniau akis ir jas pramerkiau . Suklykiau , kai prieš mane miegojo Louis . Louis taip pat suklykė ir iškrito iš lovos .
Išsigandusi atsisėdau , pamačiau šalia jau pabudusi Zayn ir atsidusau .
-Ką tu veiki mūsų kambaryje? –Zayn pažiūrėjo į Louis .
-Oh mano galva . –Louis pasitrynė kaktą –Aš girtas priekabiauju prie Ele's ir ji liepė eiti miegoti kitur . Toliau neprisimenu . Bet kadangi jūsų kambarys arčiausiai mūsų , tikriausiai dėl to atsidūriau pas jus .
-Tu neužrakinai durų? –atsisukau į Zayn .
-Maniau , kad tu užrakinsi . –jis patrūkčiojo pečiais .
Pavarčiau akis ir atsigręžiau atgal į Louis .
-Galbūt jau nori eiti pas Ele? Be to tu dvoki ir tu Zayn . –pasitryniau nosį .
-Gerai , išeinu . Su naujais .
Louis atsistojo nuo žemės ir pamojavęs mums , paliko kambarį . Kirtau vėl į pagalvės ir užkilojau save su paklodė .
-Eeej , tik nemiegok . –Zayn palindo po paklodė .
-Ne aiškink . Aš noriu miego , pimpi . –pažiūrėjau į jį .
-Ką pasakei?
Jis atidengė mus ir aš sukikenau .
-Atsiprašyk . –jis suurzgė .
-Tavo svajonėse , Malik .
Suinkščiau , kai jis atsisėdo ant manęs . Pasimuisčiau , bet sulaukiau Zy dejones .
-Woah , katyti . –pakilnojau antakius .
-Aš noriu tavęs.
-Man patinka , jog tu atviras su manim .
Jis pasilenkė ir lupomis glamonėjo mano kaklą . Suaimanavau , o jis sukando mano kaklo odą ir ėmė ją čiulpti . Kaip koks vampyras . Šiek tiek skaudėjo , bet buvo malonu . Jis nusileido iki mano pižaminių šortukų ir užkabino jas kartu su apatiniais . Nežinau kelintas čia kartais , kai mes dulkinamės , bet man dar vis nemalonu , kai jis mato mane nuoga . O ypač dienos šviesume . Ėmiausi veiksmų ir aš . Numoviau su jo pagalbą jo trumpikės ir nusišypsojau , jog Malik jau buvo pabudęs . Zayn ir vėl sujungė mūsų lupas , tuo pačiu pašalindamas mano pižaminę maikutę . Ir mes buvom visiškai nuogi . Jis užklojo ir vėl mus , ir įsitaisęs patogiau tarp mano kojų , įėjo į mane . Jis judėjo lėtai , bet giliai . Jo dešinė ranka atsidūrė visai šalia mano galvos , nes jam taip patogiau judėti manyje .
-Myliu tave , Asami .
Aš atsidusau ir per kūną perėjo didžiulė malonumo banga .
-Aš tave , Zy .
Mes suaimanavom vienas kitam į burną ir jis pagreitino tempą . Netyčia įdrėskiau jam į nugarą ir jis suurzgė . Netrukus aš neatlaikiau ir abu baigėm . Jis sukrito šalia manęs ir kelias minutės ramiai gulėjom , jog atgautume kvapą .
-Nuostabiai prasidėję 2016 metai . –Zayn nusišypsojo .
-Išskyrus tai , kad mūsų lovoje gulėjo kažkoks pedofilas . –prunkštelėjau .
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"