2.2

2.4K 129 2
                                    


"Stovėjau prie jūros kranto ir mano kojas plovė ledinis jūros vanduo . Su kiekvienu plovimu , nebe jausdavau savo kojų . Atsitraukiau atgal keliais žingsniai ir atsitrenkiau į kietą krūtinę . Atsisukau į galą ir susitikau su karamelinėmis akimis . Jis žengė žingsnį į manę , o aš lėtai traukiausi nuo jo .

-Man šalta .

Pasigirdo mano drebantis balsas . Jis nusišypsojo ir ištiesė savo didelį delną . Įdėjau savo gležnutę ranką ir jis apkabino mane . Nebejaučiau šalčio savo kojoms . Mėgaujausi tuo ką jaučiau . Pramerkiau akis ir vėl ta pati tamsą . Apsižvalgiau ir nieko nemačiau .

-Asami .

Iki kaulu pažįstamas balsas , plėšė iš manęs širdį .

-Zayn .

Sušnabždėjau . "

Pramerkiau akis ir atsidusau . Perbraukiau rankomis savo drėgną veidą ir pasukau galvą į kitą pusę . Lova sutvarkyta . Atrodo visai nepaliesta . Išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią .

Atlikusi visą rytini procesą ir išsiplovusi galvą , grįžau į miegamąjį . Apsirengiau tais pačiais rūbais kaip ir vakar , bei džiovintuvu išsidžiovinau plaukus . Mano mėlyni plaukai ima blukti . Velniava . Aptvarkiau vonią ir pasidažiau . Nusileidau į apačią ir išsišiepiau .

-Gera ryta , Asami . –pamojavo Jex .

-Oho . Kas nedirba .

Nusijuokdama įėjau į virtuvę ir lupomis priliečiau Harry žandą , pasisveikindama .

-Šiandiena visi važiuosime pirkti šeimai dovanų . –Airi supavo Hazel .

-Ooo tai ir dėl to jūs nedirbat ? –atsisukau į Jex .

Jis linktelėjo ir aš linktelėjau . Iš šaldytuvo išsitraukiau bananų , o iš spintelės batono , cinamono ir nutelos .

-Padarysi ir man . –Hazz .

-Ir man . –Airi .

-Visiems . –Jex mirktelėjo .

Pavarčiau akis ir įdėjau batoną paskrudinti . Skaniausias dalykas yra paskrudintas batonas , nutela ir bananai su cinamonu . Aš jau alpstu vos pagalvojus apie skonį .

Sutepiau sumuštinius ir visiems išdalinau .

-Geriausi pusryčiai . –Airi .

Visi nusijuokėm ir kapojom sumuštinius .

*************

14:06

Nuo mūsų namų iki miesto gera valanda kelio . Mes nusipirkom namą tiek toli nuo miesto todėl , kad nereikėtu dėlfanių užpuoliu kraustytis dešimt kartu per mėnesį . Tai buvo pirmą mėnesį po viso šūdo . Šiais metais labai mažai kartu buvau išėjusi iš namų , todėl sklinda kalbos , kad įvyko Asami Zdrenka savižudybė . Linksma ,tiesa?

Bet šiandiena atrodo visi mato šėtoną . Paauglės atrodo kris negyvos ant žemės ir ims maldauti , kad paleisčiau jas . Įėjom į prekybos centrą ir čia dar žiauriau . Susižvalgiau su Harry ir jis nusijuokė . Apkabino mane per pečius ir mes įėjome į suvenyrų parduotuvę .

Šiandiena nupirkau visiems dovanas išskyrus Harry . Jis negali matyti ką jis gaus , todėl manau rytoj teks su Airi arbaShel su Kayley atvažiuoti vėl čia . Mano veide atsirado šypsena , kai pažiūrėjau į dovanas , kurios bus skirtos Shereen ,Jess ir Amirai . Joms turėtu tai patikti .

-Asami Zdrenka ! Ar tiesa , kad jūs bandėte nusižudyti ?

-Zdrenka ar jūs slepiate vaiką nuo Malik?!

-Styles ar jūs pasipiršote Zdrenka'i ?!

Taip ir galvojau , kad viena dieną tai nutiks . Mes privalėjome greitai grįžti į mašiną ir važiuoti iš čia . Vos laikiau emocijas nes mums buvo sunku eiti . Harry bandė mane slėpti nuo žurnalistu ir tai ėjosi šūdinai . Mums iš prekybos centro padėjo išeiti viso prekybos centro apsaugininkai . Grįžus į mašina , kūkčiojau į Harry marškinėlius . Jie išvadino mane visaip . Negaliu įsivaizduoti kaip žmonės turi tiek daug drąsos rėžti skaudžius prisiminimus ir išvadinti tokiais žodžiais , kurių dar nesi girdėjusi .

Kol nurimau , Airi spėjo sutvarkyti makiažą , o Harry persimauti naujus marškinėlius . Visi nuėjome papietauti į restoraną . Nuo dėmesio gavome atskira staliuką antrame aukšte ir nieko neįleido į antrą aukštą . Žinoma . Zdrenkaprisikėlė iš numirusiuoju .

-Tai keista . Niekada dar negavom tiek daug dėmesio . Atrodo visai neseniai čia pietavome su Shereen ir planavommergvakarį . –Airi .

Aš nusijuokiau ir linktelėjau . Taip . Sėdėjome tame pačiame restorane ir aš dar toje pačioje vietoje . Prisiminiau , kaiZayn man skambino ... Ne , nedrįsk apie tai galvoti . Nusipurčiau ir jie visi pažiūrėjo į mane .

-Viskas gerai . –murmtelėjau ir nukreipiau akis į menių .

Niekas taip žaviai neskambėjo kaip vištiena su ryžiais . Tą ir užsisakiau . Ant savo šlaunies pajutau tvirta ranką . Pakėliau akis į garbanių .

-Ar jautiesi geriau ?

-Viskas gerai , nesiįjaudink . –pakštelėjau jam į lupas .

**************

16:50

Kai grįžome namo , su Airi paprašėme , kad vaikinai sunešiotu visas prekės į namus . Tuo metu mes namuose sukūrėm kalėdiška nuotaiką . Pajungėme kalėdinę muziką , uždegėm kelias kvepiančias žvakės ir sunešiojom visus elektros prailgintuvus .

-Aš taip nekantrauju puošti namus . –pašokinėjo Airi .

-Atrodai kaip vaikas .

Nusijuokiau ir išsilupau mandariną . Harry įnešė mūsų milžinišką , baltą kalėdine eglutę . Mes su Airi pašokinėjom ir nusijuokėm . Vaikinai pastatė eglutę , o mes su Airi ja puošėm įvairiais žaisliukais . Harry nuėjo į kiemą ir namą puošė girliandomis . Airi liepė jam padėti ir jis žadėjo jau eiti , bet į namus įėjo Harry .

-Asami , neik prie lango .

-Kas nutiko?

Airi nuėjo prie lango ir šiek tiek pakėlusi ruletus , aiktelėjo .

-Žurnalistai sužinojo kur mes gyvenama . –Jex .

Stipriai užmerkiau akis ir atsidusau . Dabar tikiu , kad visi laikraščiai bus pilni mūsų nuotraukų ir mums nebesaugu Japonijoje . Dabar noriu ar ne , turiu grįžti į Londoną .

SVEIKINU VISAS IŠ KART SU NAUJAIS METAIS ! VISAS MYLIU IR BUČIUOJU . PRIŽADU , KAD ĮDOMIAU BUS , KAI JI GRĮŠ Į LONDONĄ IR NEBE DAUG BELIKO . BUČKIS IR LINKSMAI ATŠVĘSKIT ! <3


Same Old Love (II)Where stories live. Discover now