2.14

2.4K 131 7
                                    


Šeštadienis 04:45

Susiraukiau dėl kvėpavimo man į kaklą , kuris kuteno . Ir jis niekaip nesustojo . Suurzgiau ir pasukau galvą į kitą pusę . Pramerkiau akis ir čia Hareh miegojo su pravira burna . Uždengiau ranka jo burną , o šis susiraukė ir nusisuko į kitą pusę . Įsitaisiau vėl lovoje ir stengiausi vėl užmigti . Bet deja . Iš manęs miegas išsisklaidė , todėl išlipau iš lovos .

Kol atlikau niekur neskubėdama rytinį procesą , praėjo gal dvidešimt minučių . Kol išsidžiovinau plaukus , pasidažiau ir apsirengiau - dar penkiolika . Tyliai grįžau į kambarį ir Hareh vis dar kietai miegojo . Laikrodis rodė puse šešių . Caktelėjau liežuviu ir pasiimdama telefoną , nusileidau į apačia . Kayley ir Shel , apsistojo pas merginas . Jos visos susibendraus , kas yra labai gerai .

Pavarčiau akis įėjus į virtuvę .

-Labas mažute . -Zayn nusišypsojo .

-Vau , ne man vienai nemiga .

-Arba tai likimas . -jis pakilnojo antakius .

-Užsičiaupk . -pavarčiau akis ir iš šaldytuvo išsitraukiau bananą .

Jis tapo mano mėgstamiausiu vaisiu , nes kažkas Japonijoj beveik kiekviena diena pirkdavo po kokius keturis ir suvalgydavo visus per viena vakarą . Smagu .

Pakėliau dabar aš antakius , kai Zy mane stebėjo , o aš valgau pusryčius .

-Kas ?

Apsivaliau lupas ir sunkiai nurijau paskutinį kąsnį . Jis papurtė galva ir aš patrūkčiojau pečiais . Išmečiau banano žievę į šiukšlių dėžę ir užsikaitusi arbatainį , nuėjau į svetainę . Įsitaisiau ant sofos , pasijungiau televizorių ir ėmiau skanuoti kanalus . Sustojau ties turkiško serialo .

-Drama . -pavarčiau akis , bet staiga aš prikandau lupa -O tu gražus .

Seksualus , žavus , jaunas ir gražus pagrindinis veikėjas .

-Vis dar kalbi su televizorių?

Zayn įsitaisė šalia manęs . Linktelėjau ir padaužiau televizoriaus pultelį , kai šis pastrigo . Kadangi dabar ankstyvas rytas , per televizorių nieko gero nerodo , išskyrus Dorą ar kempiniuką plačiakelnį . Aš pajungiau muzikos kanalą ir su nekalta šypsena atsisukau į Zayn , kai arbatainis baigė užvirti . Jis atsiduso ir pakilo iš vietos . O aš galiu jį šokdinti . Pabus mano vergas .

Tada man į galvą šovė geniali mintis . Pažadinti merginas . Išsitraukiau telefoną ir surinkau Shereen numerį . Po kelių erzinančiu signalų , ši atsiliepė .

Aš : Nia-all ligoninei . -,,sukūkčiojau" .

Sher : Ne , ką? Kas ? Kodėl? O Dieve . –Shereen ėmė mikčioti .

Aš nusijuokiau .

Sher : Tu debile ! –ji surėkė –Nekenčiu tavęs !

Aš : Nusiramink , sapnuoja tavasis . Davai pažadink visas ir lekam į prekybos centriuką , o vakare gal į klubiuką ? Huh?

Sher : Aš tau klizma tuoj įstatysiu . Gerai . Pala .. kiek valandų?

Pakėliau akis į sieninį laikrodį .

Aš : Po šešių septynios .

Sher : Ką? Kodėl tu tokia ankstyva ?

Aš : Likimas šaukė į virtuvę . –sukrizenau .

Sher : Ką?

Aš : Ką , ką makaka blyn . Kelkis ir pas mane .

Padėjau ragelį ir kaip tik prisistatė vergas su puodeliais . Pasiėmiau savo kavytę ir atsigėriau jos . O netrukus Zayn privertė ją sugrąžinti iš burnos atgal į puoduką .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now