2.31

2.2K 143 3
                                    

  Pravėrusi šaldytuvą ir radusi jame daug maisto , supratau , jog kol ryte turėjau vonios malonumus , Zayn mane aprūpino maistu . Miela . Audra praėjo maždaug po gerų dviejų valandų . Mes tiesiog žiūrėjome televiziją , o dabar jis prieš penkias minutės išvažiavo susirinkti į viešbuti daiktus . Na , o aš supratau , jog mes esam išalkę ir nusprendžiau pagaminti pietus .

Iš džinsų kišenės išsitraukiau savo telefoną , kai jis suskambo . Tai buvo Paul .

Aš : Klausau tavęs .

Paul : Sveikinu , Asami ! Viskas tiesiog nuostabu . Vakare vyksta vakarėlis tavo garbei ir tau dalyvauti būtina .

Aš : Oh ne . Aš negaliu . Aš vis dar galiu jausti pagyrias , -patikrinau orkaitėje kepančias vištienos sparnelius .

Paul : Nebūtina tau ten gerti , -jis nusijuokė –Gali pasikviesti draugė .

Aš : Paaaul , pas mane yra Zayn .

Anapus ragelio , buvo tyla . Tačiau neilgai .

Paul : Vakarėlis vardan tavęs ir tu privalai dalyvauti .

Atsidusau . Jis užketėjęs šūdas šiknoje .

Aš : Gerai . Sugalvosiu ką nors .

Paul : Aštunta studijoje !

  Numečiau ragelį ir tuo pačiu išjungiau orkaitę . Skambutis pranešė , jog į laiptinę jau įžengė Zayn . Nu turbūt , jog Zayn . Ir vis dar jo nepaklausiau , kaip jis sužinojo kur gyvenu aš , iš kur gavo raktus nuo mano buto ir iš kur sužinojo laiptinės kodą . Nieko . Tuoj ištrauksim visą tiesą . Sudėjau bulvės ir vištieną gražiai į lėkštes ir jas padėjau ant valgomojo stalo . Iš stalčiaus ištraukiau įrankius ir juos padėjau šalia lėkščių . Išgirdau prasidarant buto duris ir nuėjau į koridorių . Čionais buvo Zy su lagaminu .

-Net laiptinei įmanoma užuosti kaip skaniai kvepia tavo maistas , -Zayn nusijuokė .

-Nebūk padlaižys , -pavarčiau akis ir pati nusijuokiau .

  Jis pakėlė rankas ir nusispyrė batus . Mostelėjau į virtuvę . Mes prisėdom prie stalo ir palinkėdami vienas kitam skanaus , čiupom į maistą . Ir vėl didžiavausi savimi , jog naujas vištienos receptas pavyko puikiai . Kažkam atiteks puiki žmona .

-Am . Šiandiena diena įkėlė mano koverio pirmąjį ir Paul surengė vakarėlį . Aštunta valanda aš turiu būti ten . Tai gi tau spręsti ar tu lieki čia ar eini su manim , -nurijau pamidorą .

-Gerai , -jis gūžtelėjo pečiais .

-Ką? –padėjau šakutę į lėkštę .

-Aš eisiu su tavim , -jis įsidėjo dar vištienos .

-Oh , gerai . Aš einu ruoštis , -menkai šyptelėjau .

  Pastūmiau tuščia lėkštę nuo savęs ir atsistojusi , nuėjau į kambarį . Pravėriau savo spintą , o pirštą pridėjau prie smakro , taip galvodama kaip apsirengti . Išsitraukiau pilką maikutę , kuri buvo iki pilvo ir turėjo ilgas rankovės ir dar nei karto nedėvėto balto sijono iki kelių . Mano stilius pagaliau panašėja , kaip į normalios merginos . Sukrizenau nuo savo minčių . Nusirengiau vienus rūbus ir apsirengiau kitus . Pažiūrėjau į veidrodį . Gerai . Nusprendžiau išsitiesinti plaukus ir palikti juos palaidus . Makiažas ? Pasikeičiau lupų spalvą iš vazelino į gražią raudoną . Linktelėjau sau , kai buvau pasiruošusi . Išėjau iš kambario ir radau sutvarkytą virtuvę . Zayn nematyti . Išjungiau televizorių , tačiau sugalvojau patikrinti laikrodį , o šis rodė 19:09 . Gana anksti dar . Vėl pajungiau televizorių ir atsisėdau ant sofos . Pasijungiau kažkokia melodramą ir tai kėlė man juoką , o po to likau rimta , kai tą meilės istorija kažkuo panašėjo į mano . Todėl Asami nusprendė išjungti televiziją .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now