2.32

2.9K 204 44
                                    

IR NIEKAS NEATSPĖJO . KAD IR KAIP GAILĄ , AŠ BAIGIU ZASAMI ISTORIJĄ . YEEEP . PASKUTINIOJI DALIS . NUOBODI IR BANALI PABAIGA . TIESIOG PALIKIME ZASAMI RAMIAI .

PALA ..KĄ? Jis man peršasi ? ZAYN MAN PERŠASI . Čia kaip sunkus Nasa pavykęs projektas . Mano viduje gyvenančios būtybės ėmė šokinėti , verkti , leisti džiaugsmo garsus . TAČIAU . Tai rimta . Mano žodis TIKRAI pakeis mūsų gyvenimus , todėl mano sprendimas turi būti tvirtas . Ar aš pasiruošus tam? Pasiruošus netikėtumams ? Mūsų pykčiams ? Keistam Zayn elgesiui? Galbūt dar daugiau išsiskyrimams ? Ne .. Aš negaliu .

Kas būtų jei nebūčiau grįžusi čia? Jeigu aš būčiau iš tiesų įsimylėjusi Harry ir mes būtume susituokė ? Koks gyvenimas mano būtų tada? Koks mano gyvenimas būtų buvęs , jei vietoj Zayn būčiau pasirinkusi Harry ? Aš nežinau , bet manau , kad tokios baisios depresijos tikrai nebūčiau patyrusi . Galbūt tai gyvenimo klaida , jog sutikau pasirašyti publikacinį triuką su Zayn . Aš nesu graži , nesu modelis , tai ką jis pamatė manyje ?

Dabar jis tupi prieš mane ir laiko dėžutę , kurioje yra žiedas . Taip , aš jį myliu . Aš beprotiškai jį myliu , tačiau aš bijau ateities . Bijau nudegti dar labiau . BET . Bet jeigu Zayn pasikeis ? Jeigu aš jam padėčiau pasikeisti ir pasikeisčiau pati? Galbūt mes būtume dar laimingesni ? Galbūt mano TAIP , pakeis mus ? TAIP ar NE ?

Visa salė tylėjo ir laukė mano atsakymo . Pažiūrėjau į Zayn ir jo rudos , jo karamelinės akys blizgėjo . Jis klupi prieš mane . Asami , jis tau peršasi . Jis nori gyvenimo su tavim . Ne su modeliu Gigi ar puikia dainininkė Perrie . Su tavim .

-Taip , -nusijuokiau ir linktelėjau .

Aš negaliu gyventi be Zayn . Zayn atsiduso ir pakilęs ant kojų , stipriai mane pabučiavo . Visi pradėjo ploti , o aš tik stipriai apkabinau Zayn .

-Aš tave labai myliu , beprotiškai myliu , -atsakiau jam .

***

Ir tai buvo geras sprendimas . Tai buvo geras mano pasirinkimas . Zayn pasiūlymas ir mano atsakymas ,,Taip" , pakeitė mūsų gyvenimus . Pakeitė tiek Jį , tiek ir mane , tiek visus . Mūsų meilė tik dar labiau sustiprėjo ir mes sukūrėm stebuklą . Mes supratom , jog iš tiesu vienas be kito tiesiog negalime gyventi , nes mes įsimylėję .

Visi susituokėm , visi tapom laimingi , visi tapom tėvais . Net Mes . Dabar mūsų pykčiai kėlė mums linksmus prisiminimus , o žodis ,,Myliu" tapo kasdienybė .

***

PO AŠTUONIŲ METŲ

-Mama !

Nutraukdama žvilgsnį nuo banguojančios jūros , atsisukau į namų pusę ir pamačiau James . James Malik . Rudakis ir gryna tėvo kopija , mūsų sūnus .

-Ką , mielasis ? –nusišypsojau .

-Tėtis liepė tave jau pakviesti !

Šiandiena visi važiuojame į iškylą . Tai kiekvienos vasaros pradžios tradiciją . James nubėgo į mašiną , o aš apžiūrėjau namus ir užrakinau duris . Užsidėjau saulės akinius ir įsėdau į mašiną .

-Pasiruošę ? –Zayn užsidėjo taip pat saulės akinius .

-Taip !

Surėkė Elizabeth . Taip pat rudakė , tačiau mano kopija ir mūsų dukra . Na taip . Daug kas pasikeitė ir mums reikia paskaitų apie apsaugas . Tačiau ne mums vieniems ! Shereen ir Niall –du vaikai , Eleanor ir Louis –trys , Sophia ir Liam –vienas , Jess ir Džo –Du ir galiausiai Harry ir Shel –vienas . Aha . Harry suėjo su Shel , tiksliau susituokė !

Kai įvažiavome į sodybą , Zayn supypino ir atkreipėme visų dėmesį . Mes nusipirkome sodybą , kurioje susipažinau su merginomis prieš dešimt metų .

-Malik'ai jau čia ! –surėkė Niall .

Išlipę iš mašinos , padėjom išlipti James ir Elizabeth . Netrukus jie nubėgo prie vaikų , o aš priėjau prie Zayn . Jis pabučiavo man į kaktą ir apkabino per pečius . Priėjome prie didžiulio stalo ir visiems pamojavome .

-Kokie įdegė , -Spohia pakėlė antakius .

-Jums tikrai visiems reikėtu nuvažiuoti atostogų į Havajus , -nusijuokiau .

-Mes jau nusipirkome bilietus , -Harry apkabino Shel .

-Na mes planuojame skristi kitur , -Niall .

-O mes gimdyti , -nusijuokėm visi kartu su Jess , kuriai buvo paskutiniosios nėštumo savaitės .

Mes visi pažiūrėjome į vaikus , kurie žaidė gaudynių . Susižvalgę , visi nusišypsojome ir paėmėm taurės su gėrimais į rankas .

-Už mus laimingus ir tėvus , -Louis .

-Už mus laimingus ir tėvus , -visi pakartojom ir susidaužę , atsigėrėme .

Pakėliau akis į Zayn ir jis pabučiavo mane .

-Myliu tave , -jis nusišypsojo .

-O aš tave .  

AČIŪ , AČIŪ , AČIŪ . AČIŪ KAS SKAITĖTE ŠIA ISTORIJĄ . PATI NESITIKĖJAU , JOG PARAŠYSIU TOKIA PABAIGĄ , NES PLANAVAU VISAI KITOKIA , BEEET . AČIŪ UŽ 50K. ANT ,,BRAVEHEART" IR AČIŪ TOMS , KURIOS NEPATINGĖJO PAKOMENTUOTI IR PASPAUSTI VOTE . AČIŪ BLYN TIKRAI <3 

ZASAMI PABAIGA <3

RAŠĖ : VIKTORIJA xx

Same Old Love (II)Onde histórias criam vida. Descubra agora