NAUJA DIENA 11:07
Užbrėžiau rankinę ir įdaviau Harry . Buvau labai laiminga , kad pagaliau išvažiuojam iš čia . Negaliu pakęsti keistu žvilgsnių nuo Harry šeimos į mane . Aš prasta Harry , žinau ir jie nujaučia ta patį .
Mes nusileidome į apačią ir iš svetainės su mumis atsisveikinti , atėjo Robin , Anne ir Gemma . Aš mielai ( bent jau aš taip manau ) nusišypsojau ir apsivilkau paltą .
-Geros kelionės , neviršykit greičio , nes kelias labai slydus .
Anne tai pasakius , priminė , kad artėja naujų metų vakarėlis . Nauji su One Direction . Prikandau lupą ir stebėjau kaip Harry prieš veidrodį tvarkosi garbanas .
When you talk dirty to me , Talk dirty to me .
Apsikabinau su Gemma , o ši padėkojo už puikiai praleista dieną . Galbūt vienam Styles'ui patikau . Toliau apsikabinau su Robin ir Anne .
-Būkit saugus !
Prieš mums įlipant į mašiną , sušuko Anne . O ji mintyse įsivaizduoja , kai aš mirštu . Kodėl mane aplanko tokios atšiaurios mintys? Duuuh ... Harry pasignalizavo , kai išvažiavome iš kiemo ir aš atsidususi , sukritau į sėdynę .
-Nebuvo taip ir blogai . –numykė Harry .
-Aha , tik pas jų mintyse skamba mano laidotuvių maršas . –nusišypsojau .
-Juokauji? Mamai labai patikai , nes tau patinka gaminti ir tu gerai mane tenkini .
Aš aiktelėjau ir kumščiu trenkiau Harry į petį . Jis balsiai nusijuokė ir per veidrodėlį , pažiūrėjo į mane .
-Už tiesą nepykstama . –jis juokėsi .
-Noriu tave pasmaugti . –sušnypščiau .
-Per kuria vietą ? –jis vėl juokėsi .
-Tu esi gyvulys , ištvirkėlis pedofilas ir vaikų tvirkintojas . Bam . –suplojau .
-Ar aš ? –Hazz aiktelėjo .
-Už tiesą nepykstama , meilė . –nusivaipiau .
Tada supratau ką pasakiau ir atsisukau į Harry . Jis greit pažiūrėjo į manę ir aš išsišiepiau . Jis pasirinko gera variantatylėti , bet čiupo mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus .
*********
NAMAI 15:26
Įvažiavom į kiemą ir aš liepiau Hazz pasignalizuoti , jog suprastu , kad grįžo visų košmaras . Hasami arba Asami . Kai išlipom iš mašinos , pastebėjau , kad svetainėje prie lango prilipo Niall , Ele ir Sop . Aš ir mirktelėjau ir jie man pamojavo . Antrame aukšte pritraukė mano dėmesį sujudančios užuolaidos . Pakėlus akis , pasigailėjau . Ten stovėjoZayn ir jis be marškinėlių . Nuleidau akis ir išvengiau Harry rankos į mano sėdyne .
-Kentėsi . –dūriau pirštu į jį .
Įlėkiau kaip tornadas į namus ir pradėjau šokinėti .
-Asami namuose ! Slėpkitės kalės ! –sušukau .
Niall kaip mergaitė pradėjo fangirlinti pamatęs mane . Nu arba Harry , bet jis nieko vertas , tai reiškiasi dėl manęs . Aš nusilenkiau ir mes abu nusijuokėm .
-Buk mano žmona . –Niall apkabino mane .
-Opa , gerai . –įkvėpiau skaniu Niall kvepalų –Sušiktai myliu tave .
-Hm-mh .
Šūdas . Atsisukau į Harry ir prikandau lupą .
-Upsy deizy . –Niall pasakė ir nuėjo į virtuvę .
-Call me maybe . –padainavau .
Nusirengusi (palta ir batus) , užlipau laiptais į viršų .
-Labas papūga .
Pamojavau Perrie ir ji nusijuokusi įėjo į vonią . Viskas . Šiandiena mano diena , šiandiena aš princese . Šokdama ir dainuodama ,,Call me maybe" , nusirengiau ir persirengiau į timpas su baltom širdutėm ir rožinį megztinį su užrašu ,,My little pony" . Buvo akciją , kodėl gi nenusipirkus ? Persirišau plaukus į maža kasytę , nes tokia iš mano naujos šukuosenos ir be išeina . Išėjus į kambarį , atsitrenkiau į karamelizuota vaikiną .
Jis rado marškinėlius ir jis . .karštas , karamelizuotas vaikinas .
-Ar tu ėjai pas mane?
Susiraukiau ir paklausiau jo .
-Aaa , taip ?
Neužtikrintai pasakė , nors skambėjo kaip klausimas . Aš linktelėjo .
-Kažko reikėjo?
Jis linktelėjo ir apsižvalgęs , įstūmė mane atgal į kambarį . Jis suėmė mano veidą ir priglaudė lupas . O tu šventas karamelizuotas berniuk . Per tave mane išveš į bangų šeši . Kai supratau kas vyksta , atsakiau jam tuo pačiu ir rankas padėjau ant jo pečių . Kai išgirdom žingsnius , atšokom ir nustūmiau Zayn iki spintos . Kaip užsidarė spintos duris , kaip tik įėjo Harry .
-Planuojam visi daryti tokia vakarienę , tai nuvažiuok pas merginų ir pakviesk jas taip pat . Einu į dušą .
Jis jau norėjo eiti link spintos .
-Eik į vonią . Aš išrinksiu rūbus ir gal prisijungsiu .
-Lauksiu .
Jis mirktelėjo ir nuėjo į vonią . Užsidėjau rankas ant širdies ir atsidusau . Iš spintos išlindo Zayn ir jis laikė mano VS liemenuką . Pavarčiau akis ir paėmusi iš jo rankų mano rūbus , parodžiau į duris . Jis pakėlė rankas ir paliko mane vieną .
Vos neįvyko trečias pasaulinis karas . Persižegnojau ir padėjau liemenuką į spintą . Ištraukiau Hazz apatinius , juodus džinsus ir tigrinius marškinėlius . Nunešiau į vonią ir padėjau ant spintelės . Atsisakiau minties prisijungti , kai antra karta išdaviau savo sužadėtinį . Tegul Dievas man burną užsiuvą .
Vėl apsimoviau juodus džinsus , pasiėmiau ruda kuprinytę ir nusileidau į apačią .
-Niall , važiuoju atsivežti tavo meilės !
Surėkiau maudamasi kerziukus . Jis išlindo iš virtuvės su lėkšte , kurioje buvo pica .
-Ji čia . –jis išsišiepė .
-Tikra meilė , tikra . Žinai kas tai yra? –užsimoviau paltą .
Jis greit palinkčiojo galvą ir prisilenkė prie manęs .
-Zasami .
Aš išpūčiau akis ir jo lėkštė kartu su picą , atsidūrė ant žemės . Nusiunčiau bučinį ir čiupus Harry mašinos raktelius , išėjau į kiemą .
*********
15:59
Įėjau į namus ir girdėjau muziką svetainėje . Įėjusi į svetainę , balsiai nusijuokiau . Merginos šoko .
-Asami !
Visos sušuko ir mes stipriai apsikabinom .
-Rengiatės kalės , pas mane tūsai . –nusivaipiau .
Mes visos susidaužėm rankomis ir vėl apsikabinom .
-O dabar rimtai . Laižeisi su Zayn? –Amira .
NUOMONIŲŲŲŲŲ <3
YOU ARE READING
Same Old Love (II)
Fanfiction1 sezonas - ,,Braveheart" 2 sezonas - ,,Same Old Love"