2.4

2.4K 141 3
                                    


TREČIADIENIS 23:39

Užbrėžiau lagaminą ir atsidususi peržvelgiau visą kambarį . Nei vieno mano ar Harry daikto . Žinoma visokias smulkmenas ir baldus palikom čia . Dvylikta valandą turime skrydi į Londoną . Harry paskaičiavo , kad Londone būsim puse vienuolikos ryto , bet kol nuvažiuosim pas jų , tai būsim apie dvylikta .

Vilką mini , vilkas čia . Harry įėjo į kambarį ir nusišypsojo man .

-Tikrai tikrai?

-Tikrai tikrai . –nusijuokiau .

Jis pakštelėjo man į lupų kamputį ir paėmęs mano lagaminą , išėjo iš kambario . Čiupau odinę kuprinę , kur buvo sudėti daiktai kelionei ir nusileidau į apačią . Čia prie durų stovėjo Airi , su rankose miegančia Hazel .

-Jau laikas važiuoti . –Harry paglostė Hazel galvutę .

Apsimoviau kerziukus ir Hazz padėjo apsimauti paltą .

-Mes atvažiuosim tavęs aplankyti . –Airi sušnabždėjo .

-Labai lauksiu .

Apkabinau atsargiai Airi , kad neužgaučiau miegančios Hazel .

-Sėkmes ir geros kelionės .

Atsitraukiau nuo jos ir ji atsisveikino su Harry . Patryniau akis , kad neužmigčiau . Nuėjome iki mašinos , kur mūsų lauke Jex . Jis mus nuveš iki oro uosto . Ten lauks mama ir Ik . Alana ir Airi nevažiavo dėl vaikų , o joms pačioms kaip būdamos mamoms , reikia poilsio .

Mašinoj šiek tiek pamiegojau , todėl dar labiau jaučiausi pavargusi . Susitvarkėm visus reikalus su lagaminais ir pamačiau fojė mama ir Ik . Priėjom prie jų ir mama mane apkabino .

-Visada man atsiliepk . Jei neatsiliepsi , skambinsiu Harry . Žinok , kada visada tavęs lauksim čia . Mes taip pat atvažiuosim jūsų aplankyti .

-Gerai , mama . –patryniau jai nugarą .

Atsitraukiau nuo mamos ir ji apsikabino su Harry . Ik apkabino mane .

-Nenoriu tau gadinti tau nuotaikos , tad palinkėsiu geros keliones ir . .būk drąsi ir .. stipri .

-Ačiū Ik .

-Nepyk dėl vakar .

-Viskas gerai . –šyptelėjau .

Toliau mane apkabino Jex .

-Tu man kaip sese . Man nesvarbu su kuo draugausi , svarbu būsi laiminga .

-Myliu tave , Jex .

-Ir aš tave , Asami .

Stipriai apsikabinom ir jis pabučiavo man į kaktą .

Pranešė , kad lėktuvas jau priima keleivius , tad visi žmonės pakilo iš vietų .

-Geros kelionės vaikai . –mama pamojavo .

Nusiunčiau jiems oro bučkius ir dviese ėjome link lėktuvo .

-Maniau , kad verksi , –Harry .

-Esu per daug pavargusi verkti , –nusižiovaujau .

-Galėsi numigti lėktuve .

-Pasistenk ir tu . Laukia ilga dieną , –padaviau bilietus stiuardesei , ji juos nuskenavo ir palinkėjo geros kelionės .

-Asami , kai nuvyksim ten , jei norėsi verkti ar jusi , kad kažkas ne taip iš karto sakyk man , susitariam?

-Yeah .

Same Old Love (II)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang