2.13

2.2K 139 4
                                    


-Te gyvuoja karalienė Rozalinda!

Surėkėm su mano merginom ir balsiai nusijuokėm . Užlenkiau kompiuterį ir padėjau ant žemės . Kai išlydėjau Hazza į darbelį , aš pasikviečiau savo merginas į lovą ir mes nusprendėm žiūrėti filmą . Apie princeses . O ką?

-Manau , kad jau laikas lipti iš lovos . –Shereen .

-Yeah . Išsikepsim blynu , nes mane per ta kvaila filmą , mane sumasino . –prunkštelėjau .

Išlipom visos iš lovos ir persirengėm iš pižamų , į rūbus . Susišukavom plaukus , pasidarėm makiažus ,padainavom prieš veidrodį ir išėjom iš kambario .

-Ponai ir ponios , išdidžiai pristatome Londono princesė , Asami Zdrenka . –Shereen , kartu su merginomis nusilenkė ir aš sukikenu .

Pakėliau galvą ir lėtai , bei didžiuodamasi savimi , nusileidau laiptais . Amira pradėjo ploti ir mes nusijuokėm . Įėjau į virtuvę ir tiesiu taikiniu prie šaldytuvo .

-Ar mes vienos? –Jess .

-Nesu įsitikinus , nes gali būti ir Malik . –pavarčiau akis .

-Tuomet –Shereen išsišiepė ir pradėjo garsiai šokinėti , daužyti per stalą –neleiskim kažkam miegoti .

Trenkiau jai per šikną ir ji susiraukė . Pridėjau pirštą prie savo lupos ir išgirdom žingsnius . Merginos apsimetė man padedančios daryti pusryčius .

-Aš manau , kad jūs turėtumėte sugalvoti vestuvių temą . –Jess .

Išpūčiau akis ir atsisukau į Jess .

-Kaip tu pasakojai , kad svajoji apie vestuvės juroje . –Amira mirktelėjo .

Zayn įėjo į virtuvę .

-Viską tarsimės kartu su Harry . –nusišypsojau ir į tešlą , įbėriau miltų .

-Rytas .

Zayn pasisveikino , o mes jam tik linktelėjom . Jis iš šaldytuvo išsitraukė vandens buteliuką ir paliko mus vienas . Daužiau Jess per galvą ir jos nusijuokė .

Mes dainuodamos Selenos Gomez dainas , išsikepėm blynų ir pasiruošėm stalą . Paruošiau mums visoms arbatos ir susėdom prie stalo .

-Ar vis dar gamini ką nors? –Jess .

-Aha , mokausi vis kažko naujo . –įsidėjau blynų .

-Ar negalėtum šiandieną permiegoti pas mūsų? –Shereen –Ką nors visos įdomaus nuveiktume ?

-Juokauji? Ji negali miegoti be Harry . –nusijuokė Amira .

-Amira . –aiktelėjau .

-O nakti jūs išdykėliai . –pradėjo juoktis Shereen .

-Jūsų kaimynai Sophiam . –pasakiau rimtai .

Visos susižvalgėm ir valgomasis nuskambėjo mūsų juoku .


Pavalgiusios sočius ir gardžius pusryčius , visos kartu susitvarkėm virtuvę . Išsiunčiau merginas į svetainę , kol aš susiruošiu . Masažuodama savo galvą , pakilau į viršų ir nuėjau į kambarį . Iš spintos išsitraukiau juodas kelnės , kurių kelėnas yra su skylę , pilką maikutę , kuri nesiekia mano pilvo ir žydrus , languotus marškinėlius . Susirišau plaukus ir pasikvepinau savo ištikimaisiais kvepalais . Pasukau galvą , kai į kambarį įėjo Zayn .

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now