2.22

2K 146 22
                                    


***

-Asami , tekėk už manęs ..

-Ką-ą ? –sumikčiojau ir atsitraukiau nuo Zayn .

-Tekėk už manęs .

Ne . Mes negalim taip greitai viską priimti . Mes turėjom metų pertrauką ir dabar susitaikę tik apie dvi savaitės . Tai nėra geras dalykas , nes nesu įsitikinus , jog tai Zayn . Aš nenoriu skubėti .

-Manau , kad mes . . turėtume neskubėti .

-Kodėl ? Kodėl mes turim neskubėti , jeigu mes mylim vienas kita?

Jau galėjau jausti jo susierzinimą .

-Todėl , nes nesu įsitikinus ar noriu to su tavim .

Supratau , kad tai nuskambėjo per skaudžiai . . bet..Zayn nusijuokė ir patempė savo plaukus .

-O su Harry greitai galėjai susižadėti ? Jei ne mano veiksmai , tai galbūt jūs jau būtumėte susituokę?

-Ne , mes nebūtume to darę . –sumurmėjau –Be to tu buvai susižadėjęs su Perrie , todėl nepradėk kaltinti manęs .

-Tai kodėl negali pasakyti suknisto ,,Taip" !? –jis surėkė .

-Zayn nusiramink ir nerėk ! Tu negali priversti manęs tekėti už tavęs . –atsidusau .

-Taip , aš galiu . Tu privalai būti tik mano .

-Aš ir taip esu tik tavo , Zayn .

-Bet nėra jokio suknisto popieriaus !

Aš užverčiau galvą ir jutau , kai galvos skausmas ima stiprėti . Tik ne dabar .. Aš jam daiktas. Aš neįsivaizduoju kuo jis mane laiko , net nežinau ir negaliu patikėti ką jis man jaučia . Galbūt jis su manim , jog Harry negautu manęs?

-Tai tu nori , kad tekėčiau dėl tavęs vien dėl to , kad būtų suknistas popierius , nuo kurio priklausyčiau tau? Tu toks nesveikas . Jaučiuosi kaip koks daiktas .

-Tu nesi dai . . Asami .

Jis išpūtė akis ir priėjo prie manęs .

-Kas? –susiraukiau .

Netrukus pajutau kutenimą prie nosies ir Zayn pavalė . Tada ant jo pirštų pamačiau kraują . Šūdas . Įsikibau į Zayn , kai galva ėmė suktis .

-Meilė?

Išleidau orą iš plaučių ir kritau į tamsą.

***

DAUG VĖLIAU

20:19

Vien nuo skaudančios rankos ir nepatogios lovos , galėjau nuspręsti , jog atsidūriau ligoninei . Ir visi sužinojo kas man ir dabar man tikrai galas .

Pramerkiau akis ir apsižvalgiau aplink palatą . Pamačiau į mano ranką žiūrinti Zayn . Jaučiuosi sušiktai kalta , jog grįžau .

-Tai priežastis kodėl negaliu tekėti už tavęs .

Mano balsas nuskambėjo , kaip iš siaubo filmo pagiežos . Hahaha . Labai juokinga .

Zayn papurtė galvą ir vis dar žiūrėjo į mano ranką . Jis nekalba . Šūdas .

-Pasakyk ką nors , prašau .

Jis pakėlė akis į mane ir jos paraudusios . Tai žudo mane dar labiau .

-Ką? Kad kaip man linksma sužinoti , jog tau liko šeši mėnesiai ?

-Na būtų lengviau ant širdies , bent jau .

Zayn piktai pažiūrėjo į mane ir šis žvilgsnis buvo tikrai piktas . Jo žvilgsnis privertė mano kūną sustingti , nors puse jo jau nebejaučiu . Pala. . bandžiau pajudinti kojas ir bam . . aš jų nejaučiu .

-Atsiprašau . –sumurmėjau –Manau tau nereikėtu su manim dabar sėdėti .

-Ar tu suknistai juokauji Asami?

-Per šešis mėnesius gali tapti laimingas , Zayn . Su manim tik kankinsiesi .

-Tu ne mirsi Asami . Mes rasim būda išgelbėti tave .

-Nebėra šansu išgyventi . Nebėra . Aš mirsiu . Nieko nebe pakeisi , nes nėra laiko atsukimo atgal mygtuko , nėra stebuklingo gėrimo kuris mane išgydytu . Nėra . –sukandau lupą ir mirkčiojau , nes ašaros kurios laikėsi akyse , jau griaužė .

-Nesakykit taip ! Nedrįsk to sakyti . –jis sušnypštė .

-Tu turi su tuo susitaikyti . –sušniurkščiau nosimi .

Jis staigiai atsistojo ir trenkė iš kumščio kelis kartus į sieną . Jei nesuknistas žarnyno vėžys , aš bėgčiau jį stabdyti , o dabar . . aš suknistai tapusi invalidė . Stebėjau , kai Zayn atsisėda ant žemės ir apkabina savo kojas . Netrukus atrodo emocinis skausmas plėšė širdį , kai girdėjau verkianti Zayn .

-Zayn , prašau . –pradėjau kūkčioti pati .

-Aš nematau savo gyvenimo be tavęs . Aš toks asilas . Aš taip šlykščiai elgiausi , aš skaudinau tave , tu turėjai depresija dėl manęs . Aš taip atsiprašau , mažute . Aš ne-negaliu prarasti tavęs . Prašau nepalik manęs . .aš-š taip stipriai tave myliu .

-Aš nenoriu mirti , Zayn . Nenoriu palikti tavęs ir bijau kas bus toliau . Bet Zy , tau bus tik geriau jei išeisi dabar . Prašau išeik . Visi palikit mane vieną . Nenoriu , jog jus matytumėt kaip aš mirštu .

-Aš nepaliksiu tavęs . Nenoriu to .

Jis atsistojo nuo žemės ir marškiniais nusivalė akis ir nosį , bei kraujuotas rankas . Jis atsigulė šalia manęs ir mes apsikabinom .Palatoje girdėjosi aparato pypsėjimas , kuris rodė mano širdies plakimą ir mūsų kūkčiojimai . Ir dabar supratau , kad didžiausias skausmas yra girdėti verkianti Zayn . Aš būčiau tekėjusi už jo . Mes būtume sukūrę šeimą , bet ne .. man liko tik šeši mėnesiai ir mėnesis su Zayn , nes privalau jį priversti palikti mane . Privalau visus priversti palikti mane ir gyventi be manęs .Neleisiu jiems prisirišti prie manęs , nes kai mirsiu , bijau , kad daug kas gali to neištverti . Sušiktas vėžys ir jo ketvirta stadija  .   

ATSIPRAŠAAAU . 

Same Old Love (II)Where stories live. Discover now