31. Bölüm

4K 328 43
                                    



"Sen benim sarhoşluğumsun; ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim."



Bölüm Şarkısı: Rita Satch- Not Ready For Love




"Ne diyorsunuz kızlar? Sizce biz artık sevgili miyiz Atay'la?"

Dün baloda yaşananları öğrenmek için sabahın köründe evi basan kızlara bakarak sordum.

Baloda yaşanan her şeyi, Berkay da buna dahil kızlara anlatmıştım. Sözümü hiç kesmeden dinleyen kızlara son olarak Atay ile arabada yaşadıklarımızı aktardım. Daha doğrusu bir kısmını.

Hadi ama hiç mi özelimiz olmayacaktı?

Kabul özelden çok utandığım için anlatamamıştım. Herneyse konumuz bu değildi. Konumuz benim tüm o olanlardan sonra apar topar arabadan inerek koşa koşa eve kaçmamdı. Evet tam olarak bunu yapmıştım.

Karşımda ki muhteşem adam bana beni sevdiğini söylemişti. Bende onun son model arabasından inerek koşup uzaklaşmıştım.

Ah evet boynuma takmış olduğu kolyeyi es geçmeyeyim. Bu yaptığım tam manasıyla her şeyi elimin tersiyle itmekti.

Bu yüzdendir ki tüm gece uyumadan yaptığım aptallığı düşünmüştüm. Atay'ın söylediği kelimelerin altında bir şey aramalı mıydım bilmiyorum dahası sevgilimiydik onuda bilmiyordum. Belki de sadece öylesine söylenmiş sözlerdi.

Bu düşünceler içten içe beynimi kemirdiği için her şeyi tarafsız bir şekilde kızlara anlatarak verecekleri cevabı bekledim.

"Ee ne diyorsunuz bu yaşananların anlamı sevgili olduk demek mi?"

Ağızları beş karış açık bir şekilde olanları dinledikleri için zaman zaman içim gülme isteğiyle dolsa da kendimi tutmuştum.

"Bence Sahracım siz evlenmiş bile olabilirsiniz haberin olsun."

Bu sözlerin Sinem'den çıkmasına şaşırmamakla birlikte bakışlarımı ona çevirerek azarladım.

"Kolye verdi dedim tatlım yüzük değil!"

"O da yakındır." diye mırıldanan Sude'ye döndüm bu sefer.

"Siz beni ciddiye alacak mısınız kızlar? Gerçekten kafam çok karışık hadi ama!"

Bu sırada benden sonra grubumuzun en ciddi olan insanı Asya lafa girdi.

"Şu kolyeyi merak ettim getirsene bakayım."

Akşam gelir gelmez boynumdan çıkarıp çekmeceme koyduğum kolyeyi almak için oturduğum yerden kalkarak odama yöneldim.

Neyseki annem sabahtan aşağı komşumuza kahvaltıya inmişti. Birde ona bir şeyleri açıklamakla uğraşacak halde değildim. Sinem'i geçtim annem direk kendi elleriyle gelinlik alışverişine götürürdü çünkü öğrenseydi.

Kolyeyi gece koyduğum yerden alarak koşar adımlarla salona ilerledim. Vardığımda merakla beni bekleyen kızlara bakarak kolyeyi Asya'nın eline tutuşturuverdim. Kendim de daha önce dikkatli bir şekilde incelemediğimi fark ederek Asya'nın elinde ki kolyeye dikkat kesildim.

SON YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin