51. Bölüm

2.4K 113 13
                                    



"Dünya'nın bütün sabahlarına iki bilet al da birlikte gidelim."



Bölüm Şarkısı: Bridgit Mendler - Atlantis




SAHRA



"Proje bizim."

"Proje... sizin."

Atay'ın telefonun diğer tarafından yükselen kıpır kıpır sesine karşılık benimki daha sakin çıkmıştı. Olması gerekenden çok daha sakin. Kendime geldiğimdeyse Atay'ı sağır bırakacak derecede yüksek sesle bağırdım.

"Proje sizin! Atay, proje..."

"Evet güzellik."

"Kazandınız, inanamıyorum. Bitti mi her şey?"

Atay'ın kahkahaları telefonu kulağımdan uzaklaştırmama neden olurken aynı şekilde bende kahkaha attım.

"Bitti güzelim. Yani en azından artık bir çıkış yolumuz var. Her şey güzel olacak."

"Her şey güzel olacak." dedim yine onu tekrar ederek.

Ne demem gerektiğini bilemeyerek topuklarım üzerinde bir ileri bir geri sallandım. İfadesiz kaldığımı fark eden Atay lafa girmeye karar vererek konuştu.

"Görüşsek mi? Seni özledim."

"Ah, tabi yani aslında görüşsek iyi olurdu."

Sözlerimin devamını dahi getiremeden kızların öldürücü bakışlarına maruz kaldım. En sonunda dayanamayan Asya telefonu bir çırpıda elimden kaparak sözlerini sıralamaya başladı.

"Tebrikler! Gerçekten bu işi başardığına çok sevindik. Kızlarda yanımda ve sana fazlaca tebrik cümlesi kuruyorlar. Eh, Sahra da seni çok özlemiş ama bugün onu kesinlikle yanımızdan alamazsın."

Asya'ya sinirli bakışlar göndermeye devam ederken Atay'ın cevabını duyabilmek için başımı Asya'nın omzuna dayadım.

"Selam Asya." dedikten sonra sesine ciddi bir ton katarak devam etti.

"Teşekkür ederim. Soykan da ediyor ama sevgilimi gerçekten görmeliyim."

Atay'ın sözleriyle ağzım kulaklarıma varırken Asya'nın göz devirmesini umursamadan sırıtmaya devam ettim. Ardından dudaklarımı kıpırdatarak fısıldadım.

"Adamı duydun ahbap, bırak kızı gitsin."

Bu kez Sude ve Sinem'in kıkırtıları da bana eşlik etti. Asya ise üçümüze birden öldürücü bakışlarını gönderdikten sonra Atay'a cevap verdi.

"Alışverişteyiz, sevgilin bugün kendine mezuniyet elbisesi seçmek zorunda. Tören ve balo için iki ayrı, muhteşem elbise. Balo bir hafta sonra yani zamanımız kalmadı duydun mu? Elbiseleri bugün halletmek zorundayız ve eğer buna engel olmaya kalkarsan seni öldürmek zorunda kalırım."

SON YALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin