Liceul.
Locul în care avem posibilitatea de a ne descoperii .
Locul unde se leagă cele mai strânse prietenii.
Locul unde ne îndrăgostim şi trăim cele mai frumoase poveşti de dragoste.
Şi tot odată locul unde ura şi invidia este mai proeminentă decât oriunde.Când Hanna,fata Rebekai , împlineşte frumoasa vârstă de 15 ani necesitând astfel să aplice pentru un liceu, mamei sale îi vine în cap o idee ingenioasă pe care a pus-o în aplicare în colaborare cu fratele său mai mare,Harry, şi care constata în înscrierea Hannei şi mutarea lui Marcus,care se afla în ultimul său an la un liceu privat, la liceul Baverly. Locul în care în urmă cu aproximativ 20 de ani fraţii Styles au studiat acolo,rămănând fiecare pentru ceva timp în istoria liceului cu diferite performanţe.
Astfel cei doi adulţi au sperat că copii lor le vor călca pe urme şi vor reuşii să păstreze încă viu numele de "Styles" în memoria tuturor.
Rebekah spera ca Hanna să ajungă şefa echipei de majorete exact cum a fost şi ea, iar Harry spera din partea lui Marcus să devină căpitanul echipei de baschet,astfel reuşind şi el să îşi vadă visul de mult trecut,viu, în faţa ochilor.Însă aceştia au uitat un lucru. Liceul nu mai este acelaşi care era pe timpuri,cum de altfel nici elevii nu mai sunt la fel.
Aşadar nu contează că te cheamă Styles şi că tatăl tău a fost membru al unei formaţii celebre de care acum nu mai ştie nimeni.
Nu contează că părinţii tăi sunt medici,iar mama ta a fost cea mai populară fată din liceu acum două decenii.
Tot ceea ce contează este imaginea pe care ţi-o creezi singur în urma testelor de umilinţă date de cei populari.
Le faci faţă? Devii cineva în liceu însă eşti urât şi într-o continuă luptă cu "prinţi şi prinţesele" care se cred buricul pământului şi cărora le este frică să nu le furi popularitatea.
Nu le faci faţă? Ajungi ca toţi cei din liceu să râdă de tine şi toată lumea să îţi facă lumea un calvar,rămănând practic pe dinafară cu doi trei prieteni ciudaţi obsedaţi de calculatoare şi matematică cărora le ajung mucii până la gură.Nici una din cele două variante nu are doar avantaje,însă cu siguranţă datorită mândriei de Styles pe care atât Hanna cât şi Marcus o aveau în sânge nu aveau de gând să facă parte din a doua categorie şi să se lase călcaţi în picioare.
Însă şi ca să îşi facă un renume printre elevi, trebuiau să treacă mai întâi prin flăcările focului,înfruntând toate jignirile şi toate farsele bine puse la punct de către surorile Reed şi gaşca de băieţi populari cu care erau în cârdăşie.Dar ce se va întâmpla oare când în drumul lor spre supravieţuire în jocul morţii nimit "liceul" îşi face apariţia cupidon cu săgetuţa lui enervantă şi o face pe Hanna să se îndrăgostească de Chase şi să fie atrasă în acelaşi timp de crush-ul ei încă din copilărie,adică de cel mai bun prieten a lui Marcus. Iar pe Marcus cupidon îl va face să îşi deschidă inima, în faţa viperei de Chanel, făcându-l astfel să cadă în capcana oarbă a iubirii.
Dar atunci când acasă te mai aşteaptă şi nişte părinţi trăsniţi care profită din plin de orice şansă pentru a face mişto de tine şi a te sâcâi la cap,uitând practic că odată,în epoca de piatră, au fost şi ei adolescenţi viaţa ta devine mai ceva ca un serial de tragico-comedie.
Vor reuşii cei doi verişori Styles să treacă cu brio peste primul lor an în liceul Baverly?
Puteţi afla totul doar citind High School Years, ultima carte din seria TBS.
Premieră : În vara anului 2016.
------------------------------------------------------------------
Pam-pam!Ultima carte din seria TBS este aici cu prologul ! :))
Stiu ca inca mai am cateva capitole pana sa termin TBS, insa cum deja unii dintre voi ati intrat in alerta si m-ati rugat ca TBS sa nu fie ultima carte, am decis sa va fac o surpriza si sa postez ULTIMA carte legata de familia Styles ,numita High School Years.
Sper ca v-am facut curiosi, si ati aruncat o privire si la trailer ,si sper ca in caz ca v-a placut ,sa nu uitati sa lasati un comentariu in legatura cu parerea voastra la aceasta carte, si o steluta ca sa stiu si eu ca la vara nu o sa ma trezesc de una singura pe aici :)).
Va pup si sper ca v-am facut o surpriza placuta, si ne vedem la vara cu primul capitol :)).
(Si da dragilor. Rebekah o sa aiba o fetita pe care o va chema Hanna :)) . V-am zis-o si pe asta :)). )
Enjoyy
CITEȘTI
High School Years
HumorCOMEDIE După ce Rebekah şi Harry decid ca copii lor să urmeze liceu Baverly ,pe care l-au urmat şi ei în adolescenţă, sperând astfel ca aceştia să le calce pe urme; Hanna,fiica Rebekai şi Marcus,fiul lui Harry, se văd obligaţi să meargă la liceul do...