Hanna's pov.
-Ce drăguț s-a făcut Adam. Îi seamănă în totalitate tatălui său. Spune mama privind în stânga și în dreapta printre rafturile de la supermarket căutând cine știe ce raion.
Să mergi cu mama la cumpărături era sinucidere totală. Și aici vorbim doar de supermarket. Dacă ajungeai prin mall cu ea..Cu siguranță nu mai ieșeai viu de acolo.
-Mi s-a părut mie scumpo sau ai cam roșit atunci când s-a așezat pe fotoliu lângă tine? Mă întreabă tata amuzat ridicându-și o sprânceană, în timp ce conducea cu măiestrie căruciorul de cumpăruturi printre rafturi și oameni,urmând-o pe mama.
-Ți s-a părut cu siguranță. Adică tu nu ai văzut ce discutau băieții? Pentru o fată de vârsta mea a fost destul de intimidant.
-Dacă te ajută în vreun fel,și camera noastră este izolată fonic,unchiul Harry s-a ocupat de ea..Zice tata strângând de buze,în timp ce mama i-a aruncat o privire mustrătoare.
-Josh,chiar nu trebuia să-i spui asta.
-Sunt încă un copil,iar chestia asta mi-a ruinat copilăria..O compltez eu pe mama strâmbând din nas în clipa în care mama s-a oprit pe loc întorcându-se cu fața spre mine,ridicând un deget în aer.
-Nu m-ai lăsat să termin scumpo. Vroiam să zic că tatăl tău nu trebuia să îți spună asta fiindcă așa ai fi crezut că părinții tăi sunt mult mai buni și mai cuminți decât tembelii de Louis și Harry.
-Okay,acum chiar mi-ai ruinat copilăria. Zic eu acoperindu-mi preț de câteva secunde fața cu palmele.
-Te rog,copilărie ruinată înseamnă altceva..Habar nu ai cum e să îți prinzi bunica în acțiune cu grădinarul. Bunii Styles mereu a fost..o nonconformistă. Spune mama tremurând îngrozită de imaginea care pentru mine era mai rea decât orice film de groază.
Mi-o și imaginez pe străbunica Styles cum..Okay,poate asta explică de ce mama e așa cum e.
-Nici nu vreau să mă gândesc. Îmi aduc aminte doar de nunta lui Harry..Spune tata privind-o lung pe mama cu acea privire de mâță speriată.
-Ce s-a întâmplat la nunta lui Harry? Întreb eu curioasă din fire chiar dacă știu că după o să mă iau singură la palme că am făcut-o.
-Noaptea nunții. Bunii Styles și Simon,fostul manager al băieților. Cinci sticle de wisky și un streaptease care a rămas în arhiva super secretă a familiei. Zice mama serioasă uitându-se încă odată în jur prin magazin.
-Asta e..
-Am găsit! Exclamă dintr-o dată mama luând-o înaintea noastră,intrând pe raionul cu absorbante și pastă de dinți.
Cine combină raionul de absorbante cu cel cu pastă de dinți??
-Okay,deci..Roz sau albastru scumpo? Mă întreabă mama ridicând în mână două pachete de absorbante de culori diferite,studiindu-le ca pe ciocolată.
La naiba ce căutam eu aici cu femeia asta?
Tata s-a retras la raionul de șampoane și chestii pentru bărbați iar pe mine m-a lăsat aici cu mama mea total neindiscretă care vorbea suficient de tare cât să ne audă angajatul magazinului care aproviziona raionul cu periuțe de dinți.-Nu mă întreba pe mine. Zic eu întorcându-mă brusc cu fața înspre pastele de dinți,care deveniseră extrem de interesante.
-Iau roz. Albastrul mă deprimă și mai tare. Scumpo..Ai nevoie și tu de un pachet? Mă întreabă mama zâmbindu-mi inocentă în timp ce mie îmi venea să intru în pământ de rușine.
CITEȘTI
High School Years
HumorCOMEDIE După ce Rebekah şi Harry decid ca copii lor să urmeze liceu Baverly ,pe care l-au urmat şi ei în adolescenţă, sperând astfel ca aceştia să le calce pe urme; Hanna,fiica Rebekai şi Marcus,fiul lui Harry, se văd obligaţi să meargă la liceul do...