Capitolul 17-Sau ai transformat rotiseria în solar că nu mai înțeleg.

2K 160 280
                                    

Hanna's pov

-Hanna, cred că ai cam zece secunde la dispoziție să o iei la fugă. Îmi spune Grace intrând rapid în clasă,închizând cu grijă ușa în urma ei în timp ce eu mă aflam în banca mea povestind de zor cu Chase.

Aparent în ziua de azi după un sărut toate lucrurile o iau razna iar neoficial cred că eu și Chase..Suntem ceva.

Sau aveam să mai fim numa vreo 10 secunde fiindcă în clipa aia, diavolul a intrat în clasă scoțând pur și simplu flăcări pe nas de nervi.

Pielea lui Quennie prinsese o culoare negricioasă și arăta fix ca o puicuță la rotisor atunci când a pășit în sala de curs, un lung șir de râsete dezlănțuindu-se.

Le-a aruncat tuturor o privire de-a dreptul ucigătoare apoi s-a apropriat cu pași mici și siguri alături de mimozele ei de banca mea. Sunetul tocurilor lor se auzeau ca un ecou în clasa parcă înghețată de imaginea roșcatei.

Ăsta era Adam. Sigur.

-Tu! Tu blondă eșuată ce ești, tu mi-ai făcut asta, așa-i?? Exclamă ea nervoasă apropiindu-se ucigător de mult de mine.

Cu un calm desăvârșit, total nefiresc mie, m-am ridicat de pe scaun poziționându-mă în fața ei în timp ce Chase stătea în spatele meu confuz.

-Aproape negrul te prinde destul de bine să ști,îți scoate ochii în evidență. Spun eu zâmbindu-i malițios, făcând-o pe roșcată să-mi arunce o privire urâtă. Însă chiar și așa, draga mea, nu știai că solarul nu este chiar rotiserie? Sau ai transformat rotiseria în solar că nu mai înțeleg.

-Se vede că ești blondă că ești dusă rău cu duhul, însă Stone, nu te juca cu focul că s-a putea să te arzi. Mai ales când vine vorba de mine. Îmi spune ea amenințătoare, împingându-mă ușor în piept cu degetul.

-Hei,hei. Hanna nu a făcut nimic,oke? Spune Chase poziționându-se în fața mea, fixând-o pe Queenie cu privirea. Când ai fost la solar?

-Seara trecută. Și are noroc că nu am fost suficient de nebună încât să merg în plină noapte la ea acasă și să îi fac puțin părul. Uită-te și tu Chase,babe, ce mi-a făcut! Începe ea să se smiorcăie în fața lui Walker, în timp ce eu încercam din răsputeri să-mi abțin râsul la vederea ei și a pielii sale cafenii.

-Îmi pare rău să te dezamăgesc Queenie, însă Hanna nu avea cum să îți facă asta. Îi răspunde el serios,în timp ce puicuța de la rotisor mi-a aruncat preț de câteva secunde o privire urâtă ca mai apoi să îl privească nedumerită pe Chase.

-Nu-mi spune că îi iei apărarea Chase. Nici nu ai idee ce a putut face! Fata asta îmi vrea numai răul de când a venit. Vrea să fie regina balului și încearcă să mă saboteze! Tu nu vezi că te folosește?? Îl întreabă ea prinzându-i ușor mâna într-a ei, făcându-mă să închit adânc în sec.

-Deci să înțeleg că m-a folosit ca alibi dacă îți spun că ieri toată seara a fost cu mine? O întreabă el , în timp ce mâna lui Queenie a eliberat-o instant pe a lui.

Ochii mai aveau puțin până să îi iasă din oribite, iar privirea aia șocată și dramatică pe care mi-o arunca era pur și simplu epică.

-Dar..Nu are cum , trebuie ca ea să fi fost! Sunt sigură de asta! Ce făcea oricum ea cu tine aseară,hm? Întrebă Queenie poziționându-și mâinile în șold, făcându-mă să mă simt acum ca o actrită care joacă pe o scenă. Nu de alta,dar toată clasa aparent se holba la noi trei.

-A fost la mine la concert iar după ne-am petrecut practic toată seara împreună. Spune el prinzându-mă ușor de talie, în timp ce Queenie mai avea puțin și exploda practic de nervi și ciudă.

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum