Capitolul 25-Și oficial mă simt ca o petardă

1.5K 143 83
                                    

Hanna's pov.

Următoarele două luni au trecut în același ritm alert ca și precedentele, însă răzbunarea aia mult așteptată de la balul bobocilor..tot așteptată s-a lăsat.
Queenie se aștepta cel mai probabil la o răzbunare usturătoare din partea noastră ceea ce a determinat-o ca fix din următoarea dimineața de după bal să își ia măsuri de precauție.
Nu numai că ne-a denunțat pe noi la director pentru dezastrul din debara ,aruncând toată vina asupra noastră, dar i-a și zis că se teme de noi că îi punem în pericol viața și poziția din această școală, din cauză cărora cu toții am ajuns să fim ținuți sub supraveghere de directorul Murphy ,amenințându-ne cu exmatricularea la următorul incident.

De atunci, în liceul Baverly s-a lăsat liniștea însă cu toții știau că aia era liniștea de dinaintea furtunii care se apropria cu pași repezi.
Pregăteam ceva măreț. Ceva
care să facă cele două luni de stat degeaba să merite.

-Oke,Oke, Marcus,dă-te mai la stânga. Stânga Marcus! Nu apari în poză altfel..  Se plânge Ella mișcând telefonul de la dreapta la stânga încercând să ne cuprindă pe toți în ultima noastră fotografie de grup din anul ăsta.

-Haide Ella odată! O să ratăm fixul. Este doar o poză,trebuie să fie neaparat perfectă?? O întreabă el pe soră'sa, dându-și ochii peste cap în timp ce zâmbetul meu începuse să devină cam forțat,iar ochii să îmi lăcrimeze de la cât m-am chinuit să nu clipesc.

-Încă 10 secunde. Nu trebuie să deschizi șampania la fix!

-Ba trebuie,dudo. E tradiție. Poza asta o putem face și la peste jumate de oră și la 5 dimineața, însă șampania nu o să o mai putem desface. Obiectează Marcus cu încăpățânare, antrenându-se într-o ciondăneală cu sora lui mai mică.

-E fiixx!! La mulți ani dragilor! Exclamă Jake luându-mă pe după cap,bătând palma cu Adam și Blake în timp ce Marcus a sărit ca ars după șampanie.

-Și..Zâmbiți! Sau nu zâmbiți. Mhm. Frumoasă poză de grup. Spune Ella uitâmdu-se neîncrezătoare la telefonul ei.  Marcus a ieșit mișcându-se, Blake se uita în altă parte, Jake avea un râs hilar, Adam a ieșit cu ochii închiși ,iar eu..Ei bine eu am ieșit strâmbându-mă în cel mai caraghios mod posibil. Și eu care aveam de gând să o pun pe facebook..

-Princess,mai există o posibilitate. Ne poți decupa din poză. Ai ieșit prea bine în ea. Spune Blake luându-i telefonul din mână,începând să se uite prin galerie. Hopa, câte screenshoturi avem pe aici..Voi fetele chiar trebuie să vă trimiteți între voi orice conversație? Ne întreabă el, uitându-se cu atenție printre conversațiile mele trimise Ellei, în timp ce șatena încerca în zadarnic să își recupereze telefonul.

-Blake ,nu e amuzant. Dă-mi-l sau mă supăr rău de tot. Eu nu îți invadez intimitatea!! Exclamă ea agătându-se la propriu de el, ajungând practic unul în brațele celuilalt.

-Poftim. Eu te las să te uiți prin el. Îi răspunde el cu indiferență, întinzându-i iphone-ul său Ellei.

-Nu mersii,nu vreau să dau de materialele tale pentru...Deci nu.

-O doamne, ești imposibilă! Am depășit de mult faza pozelor,draga mea.

-Păi mă bucur pentru tine, înseamnă în sfârșit ai realizat că ești atât de bleg încât nici pozele nu au cum să te ajute. Acum..te rog frumos dă-mi telefonul. Spune ea ,fiind la propriu enervată.

-Imediat..Spune Blake,oprindu-se asupra unui mesaj. "Știi,am cunoscut-o la voluntariul de Crăciun. Era atât de frumoasă! Trebuia să îi iau numărul" . Ăsta e Chase? Mă întreabă Blake surprins,făcându-mă să înghit adânc în sec. Ce imbecil.

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum