Marcus's pov.
-Bun,deci se pare că am ratat o groază de chestii weekendul ăsta cât am fost plecați din oraș. Mama a stat non stop de vorbă la telefon cu Rebekah iar tata cu Harry. M-am simțit ca în neveste disperate la cât de mult au putut bârfii oamenii ăștia tot weekendul. Spune Jake așezându-și mai bine breteaua ghiozdanului pe umăr atunci când eu mi-am scos din dulap cărțile de istorie.
Începeam în forță de la prima oră.
-Bun, deci îmi explică și mie cineva cine e Ariana? Tot weekendul am auzit discuții despre tipa asta! Exclama Blake indignat răzămându-se de dulapul meu,în timp ce eu am simțit cum încep venele de la cap să-mi pulseze.
-La naiba,nici să nu mai aud numele ăsta! Tot weekendul doar asta am auzit. Mama aproape că era să-l castreze pe tata când i-am povestit că sunt în clasă cu fata tipei ăsteia. Și gen,la propriu vorbind. Era așa nervoasă încât i-ar fi băgat și capul în mașina de tocat carne! Spun eu tresărind puțin la imaginea aceea în care tata era încet și sigur decapitat de o soție geloasă.
-Și asta pentru că...?Mă întreabă Blake nedumerit în timp ce eu am trântit cu putere ușa dulapului,făcându-l pe Adam care parcă parea picat din cer, să tresară.
-Ariana, aka AriBanana (asta e cam cu subînțeles dacă mă înțelegeți) , a fost fosta logodnică a tatei. Genul ăla de parașută pițigăiată..A stai,de ce mă chinui să vă mai explic? Doar avem cele mai bune modele la capitolul ăsta chiar aici. Și culmea, sunt chiar sânge din sângele ei. Spun eu ironic dramatizând poate mai mult decât trebuie situația.
Însă după weekendul ăsta..Nici nu aveai cum să nu o dramatizezi!! Am auzit absolut toată istoria bananei și pot spune că sunt norocos că nu mi-au explodat toți creierii de la atâtea povești.
Adică pe bune, chiar nu era nevoie mama să menționeze că prin ea putea să treacă și tirul . Chiar nu mă interesa aspectul ăsta. Puteam rămâne doar la discuțiile în care Banana și mătușa Rebekah aproape s-au luat la bătaie și strănunica Styles și-a băgat proteza în paharul ei cu lapte.
Am uitat să menționez că a zis străbunica Styles că să o anunț când vin cu Chanel acasă să facem proiectul ca să știe să vină cu mitralieră și cu spray-ul anti-pițipoance?
Mdap.
-Oke, deci să înțeleg că ai tăi de abia așteaptă să o primească pe Chanel în vizită. Intervine Jake amuzat,făcându-mă să-mi dau ochii peste cap.
Îmi venea să o decapitez pe pițipoanca aia. Era pur și simplu respingătoare!!
-Cred că dacă ar fi ca Ariana și Chanel să vină la voi la cină, ar ieși mult mai rău decât cum a fost cu Walkerii. Spune Adam râzând,trezindu-se și el din visare.
-Ar fi catastrofal. Ce e tata..Însa dacă ar venii mătușa Rebekah probabil ar ajunge Banana direct la morgă.
-Bună asta. Spune Blake râzând,bătându-mă ușor pe umăr. Că veni vorba de Walkeri,cum a fost?
-Penal. Spune Adam râzând. Totuși..Îmi e milă oarecum de Chase. El pare totuși oke.
-De Chase? Mie îmi e milă de Hanna! Probabil Bobocul ăla o să prindă o viteză ca ciocănitoarea Woody când ne va vedea pe unul dintre noi pe coridor. Săraca..A rămas fără parter la bal.
-A rămas? Vrei să zici că trebuia să meargă cu el?! Mă întreabă Adam curios de îndată ce noi am intrat în sala de clasă.
-Nu știu..Presupun..De ce? Aveai de gând să o inviți,Adam? Îl tachinez eu rânjind,dându-i ușor un pumn în umăr,făcându-l pe amicul meu să-și dea ochii peste cap.
CITEȘTI
High School Years
HumorCOMEDIE După ce Rebekah şi Harry decid ca copii lor să urmeze liceu Baverly ,pe care l-au urmat şi ei în adolescenţă, sperând astfel ca aceştia să le calce pe urme; Hanna,fiica Rebekai şi Marcus,fiul lui Harry, se văd obligaţi să meargă la liceul do...