Hanna's pov.
Adormisem. Nu știu pentru cât timp, însă o făcusem.
Iar acum gâtul mă durea groaznic datorită poziției incomode în care am stat, lipită cu capul de geamul mașinii.-Pe unde suntem? Îl întreb eu pe Jake, masându-mi ușor gâtul.
-Shh, zice el făcându-mi semn să mă uit în spate, acolo unde Ella dormea în brațele lui Adam. Mai avem cam 20 de kilometrii până să intrăm în Vegas. Îmi explică el în șoaptă, urmându-i îndeaproape mașina lui Marcus care pe parcursul drumului ne-a depășit nervos.
- De când dorm ăștia doi îmbrățișați?? Întreb eu oarecum revoltată, uitându-mă urât către Ella și Adam care păreau să nu aibă nicio treabă. Sunt împreună cumva și nu știam??
-Cam de când ai adormit și tu, și nu știu ce să zic. Oricum, de ce ți-a sărit țandăra așa de repede? Nu e ca și când tu ești împreună cu bobocelul. Mi-o întoarce Jake, făcându-mă să îmi mușc cu putere interiorul obrazului atunci când mi-am verificat snapurile de la Chase.
Era la Starbucks împreună cu tipa aia Rachel și cu Jessica, prietena ei cea mai bună.
Eram calmă. Total calmă. Și eu merg în Vegas cu 4 băieți dintre care unu e vărumeo iar ceilalți sunt niște micuți poponari în devenire însă tot baieți erau. Nu aveam motive să fiu geloasă că a scos două fete la cafea, nu??-Ce mai face iubii? Mă întreabă Jake sarcastic.
-Iubii e la cafea.
-Ah, te înșeală. Am înțeles. A așteptat să pleci și acum bagă mare..
-Ba nu! A ieșit doar la cafea cu niște prietene..
-Cu cine mai exact?
-Rachel și Jessica.
-Rachel gen Rachel Martin? Tipa care toată lumea știe că are crush pe prietenul tău? Bine jucat Hanna, ești mai blondă decât credeam la faza asta. Ma jur. Spune chiar înainte să frâneze brusc și să trăgă mașina în prima benzinărie ce ne-a apărut în cale.
Ai noștrii erau deja cu câțiva kilometrii înaintea noastră așa că cu siguranță nu aveau cum să sesizeze absența noastră.
-Ce naiba?? Întreabă Jake coborând alături de mine din mașină în timp ce Blake a luat-o la fugă înspre benzinărie.
-A băut prea multe energizante. Nu-l băgați în seamă. Trebuia să se ușureze. Spune Marcus fluturând ușor din mână atunci când s-a sprijinit cu spatele de capota mașinii.
-Idiotul. Cu toții știm că are vezica mică. Îl completează Jake dându-și ochii peste cap.
-Ce se întâmplă între Adam și Ella? Întreabă Marcus curios, lăsând pentru puțin timp deoparte atitudinea aia arogantă de care dădea dovadă.
-Adică? Întreb eu pe un ton mult mai răstit decât aș fi vrut.
-Nu știu sincer. Tot drumul au fost tot unul lângă altul. Îi răspunde Jake cu lejeritate atunci când Blake și-a făcut și el apariția, mult mai vesel.
-Nu se întâmplă nimic între ei, oke?? Nu are cum să se întâmple! Exclam eu simțind deja cum îmi crește tensiunea.
Ella nu mi-ar face așa ceva. Nu s-ar combina cu Adam nevăr evăr. Sau..ar face-o?
-Hanna iubito, ești bine? Probleme cu menstruația sau cu gagicul?
-Cu niciunele. Termină Marcus.
-Hei, scuze. Nu mai poate face omul o glumă cu tine, ce naiba..
-Acum nu am eu chef de glumele tale. Îi răspund eu nervoasă îndreptându-mă fix spre mașina în care se aflau cei doi.
CITEȘTI
High School Years
HumorCOMEDIE După ce Rebekah şi Harry decid ca copii lor să urmeze liceu Baverly ,pe care l-au urmat şi ei în adolescenţă, sperând astfel ca aceştia să le calce pe urme; Hanna,fiica Rebekai şi Marcus,fiul lui Harry, se văd obligaţi să meargă la liceul do...