Capitolul 5-Defapt, Satana se află la vreo 3 săli mai încolo.

2.7K 178 260
                                    

Hanna's pov.

-Dragilor,mă cunoașteți prea bine. Eu sunt Quennie Reed,iar pentru bobocii noi veniți atenție mare..Școala asta este a mea. Spune roșcata pe un ton amenințător aruncându-mi aceași privire plină de venin de care am avut parte și când am intrat în clasă.

Se pare că aici la Baverly,foarte puțini elevi se transferă de la alte școli, majoritatea cunoscându-se încă de pe clasa I . Deci atunci când vin elevi noi,toți ceilalți îi privesc ca pe exponatele de la Zoo, iar dacă ești boboc este cu atât mai rău.

Anul acesta se pare că noi boboci eram doar eu, o fată Julie,genul acela de persoană extra timidă, și un băiat cârlionțat la care cred că m-am holbat minute bune. Chase,așa îl chema.

-Eu și Chanel,sora mea conducem locul ăsta, așa că aveți grijă cum vă comportați. Vedeți-vă locul. Popularitatea este deja alocată nouă. Adaugă așa-zisa Quennie ,genul ăla de bogătașă arogantă pe care îți venea instant să o strângi de gât.

La fosta școală era câte una de genul la fiecare colț. Am avut nevoie de toată răbdarea din lume să nu le smulg extensiile și să le fac părul permanent. Eram cumințenia pământului în ochii profesorilor,dacă lucrul ăsta se schimba..mă lăsa mama fără alocație.

-Este așa o viperă. De pe clasa I am sperat că o să se transfere. O să mor încă patru ani cu ea. Spune șatena care se afla în bancă lângă mine,o fată coreeană ,cred.
Nu am putut niciodată să fac diferența între naționalitățile asiaticilor, chiar dacă Blake mă înebunește de atâția ani cu anime-urile ,degeaba. Nu se leagă nimic de mine.

-La ce cotoroanță e poate o să o calce mașina și va murii ea prima. Așa o să se  întâlnească cu sorăsa,Satana. Spun eu serioasă,studiind-o pe roșcovană care se plimba printre bănci dând din fund ca Donald Duck,până la banca lui Chase,așezându-se instant lângă el.

Și uite cum cu fiecare secundă încep să o plac din ce în ce mai puțin..

-Defapt, Satana se află la vreo 3 săli mai încolo. E în clasa a XII a C. Îmi răspunde șatena bătând agitată cu degetele în masă.

-Nu cred. Vrei să zici că Chanel aia e în clasă cu Adam,vărumeo și tembelii ăia doi? Fiecare cu Satana lui,deci. Zic eu râzând scurt gândindu-mă la săracii băieți care o să aibă de furcă.
Dacă junioara este așa o scorpie,nici nu vreau să mă gândesc la sorăsa.

-Habar nu am despre cine vorbești însă dacă de referi la Adam Lambert,atunci da, sunt în clasă cu ea. Apropo,eu sunt Grace,Grace Moon! Zice ea entuziasmată zâmbind cu gura până la urechi în timp ce eu am dat mâna cu ea.

-Hanna,Hanna Stone-Styles. Spun eu făcând o grimașă în timp ce Grace a mărit instant ochii.

-Imposibil! Mi s-a părut mie că semănați însă nu am vrut să fiu absurdă..Nu-mi spune că mama ta este chiar Rebekah Styles! Este atât de incredibil, mama mea a fost colegă cu ea,se spune că a fost o adevărată legendă! Exclamă Grace agitându-se toată în timp ce mie îmi venea să-mi iau lucrurile și să sar pe geam afară.

Nu vroiam ca toți să mă cunoască drept fata legendei de la liceul Baverly,perfecțiunea întruchipată. Aș fi făcut-o pe mama de rușine cu eșecul de copil netalentat pe care îl are.

-Da,chiar ea este. Zic eu schițând un mic zâmbet. Auzi,pe tine nu trebuia să te cheme Yukamura,Komosoki,Yahari sau mai știu eu ce nume coreene sau japoneze?

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum