Capitolul 30-Vacanță cu familia ziceai?

1.1K 104 39
                                    

Hanna's pov.

-Crezi că ar trebuii să îi trezim? Îl întreb eu pe Marcus în șoaptă, în timp ce amândoi ne holbam de vreo 20 minute la părinții noștrii care dormeau inconștienți pe canapeaua de la etaj.

Mama avea părul răvășit și multe bale la gură în timp ce unchiul Harry dormea cu capul pe pieptul ei cu gura întredeschisă , mestecându-i oarecum părul blond al mamei care i se prelingea pe față.

-S-au prostit pe aici toată noaptea. Tare îmi e ca dacă îi trezim o să îmi vomite direct pe noii mei pantofi și..scumpa mea, pantofii ăștia au fost prea scumpi ca să vomeze tata pe ei. Îmi răspunde el cu un aer mult prea arogant pentru gustul meu de fată ce tocmai și-a revenit și ea după o beție destul de crâncenă.

Noroc cu ai noștrii fiindcă sincer, datorită lor nu mă mai simt așa de nașpa că am leșinat azi noapte și am uitat absolut tot ce s-a întâmplat; chiar dacă..oarecum, într-un oarecare fel ciudat, totuși mi-aș fi dorit să văd un Harry și o mamă drogată. Oarecum.

Am înțeles că toți au avut parte de o noapte atât de nebună încât majoritatea populației s-a și pus la somn: însă cine poate dormii în Vegas?

-Încă dorm? Mă întreabă Blake cu o ceașcă de cafea în mână, fiind îmbrăcat în halatul roz cu inimioade al lui Claire.

-Yup. Nu știu ce le-a dat Zayn aseara dar i-a amețit bine..

-Hanna..Îți mai aduci aminte ceva de aseara?

-Blake. Dacă îmi aduceam aminte ceva de aseară cu siguranță încă mai stăteam cu o pungă de gheață pe față ca să uit tot, soo..nu, nu îmi mai amintesc nimic. De ce?

-Numa.  Îmi răspunde el simplu după câteva secunde ridicând ușor din umeri.

Nu era numai un "numa". Nu avea cum să fie doar atâta după o astfel de întrebare venită fix din partea lui Blake. N-am avut însă timp să îl iau la interogatoriu. Toată sufrageria de la etaj a fost invadată de toți nebunii, iar asta nu prevestea nimic bun, mai ales că Zayn și Lou aveau amândoi câte o găleată plină cu apă în mână.

-Băieți, nu. O să vă omoare. Josh, Ali, spuneți-le și voi! Aloo! Exclamă Roby venind în urma lor ca un îngeraș păzitor.

-Nu. Și-o merită. Nu au fost deloc responsabili și la naiba Rob! Au 40 de ani.  Nici în adolescență nu s-au drogat vreodată și o fac acum!!!

-Oke, Ali îți înțeleg frustrarea însă..în apărarea lor trebuie să specific că Zayn a fost oaia neagră în toată povestea asta..Intervine Niall, care habar nu am când a mai apărut, însă tot mi-a fost dor de el.

-Niall, dragule, mă cunoști doar. O să îi vin eu de hac si lui Zayn, sau..o las pe Rebekah direct. Vezi acolo moarte, știi că ea chiar e nebună. Adaugă Alison zâmbindu-i dulce lui Zayn care,  împiedicându-se de piciorul lui Harry, a căzut cu tot cu găleata de apă peste el, lovindu-l pe săracul unchi fix acolo unde îl doare mai tare.

Un țipăt, un pumn în fața din partea mamei plus alt țipăt, câțiva pumni și un Lou care a alunecat și el de râs direct pe podeaua udă a fost tot ceea ce s-a putut vedea si auzii în secundele ce au urmat.
Aș zice că dacă un preot ar fi venit aici pentru o spovedanie în grup, s-ar fi retras din meserie la ce traumatizat ar fi fost.

Am ajuns suuper rău.

-Ce dracu se întâmplă aici? Țipă dintr-o dată Harry nervos, împingându-l pe Zayn de pe el , în timp ce tata s-a dus lângă mama cu un prosop.

-Tu întrebi??? După ce toată noaptea voi doi nătărăilor ne-ați făcut de râs cu unicornii voștrii magici, mai ai curajul să mai și întrebi ce se întâmplă??? Exclamă mătușa nervoasă, în timp ce Harry se uita la Zayn ca la felul paișpe.

-Ce ai făcut dobitocule?

-Bekah, ești mortală pe mari. Afirmă Lou râzând, săpându-i ,zic eu, intenționat groapa lui Zayn.

-Sunt mortală pe mari ce...?

-Nu știu dacă avem dreptul de a intervenii însă, după comportamentul vostru de aseara aș zice că ne-ați putea mării ora de a intra in casă. Nu de alta dar măcar noi nu venim cu părul ca o vată de zahăr . Spune Blake zâmbind cât se poate de drăguț și inocent în timp ce mama l-a plesnit zdravăn pe Zayn peste umăr.

-Ai 10 secunde la dispoziție să fugi. Mârâie Harry la el în timp ce Zayn a fugit mâncând pământul în spatele lui Rob.

-Băieți, nu uitați cine v-a invitat în Vegas baby..Cine e camaradu vostru și v-a făcut să uitați de dramele voastre legate de copii voștrii care fac alegeri suuper proaste în dragoste. Spune Zayn folosindu-l pe bătrânul Rob pe post de scut în timp ce fața mamei și a lui Harry s-au albit instant ca varul.

-Vacanță cu familia ziceai? Oh mersii
Acum știu de ce m-ai adus aici departe de Chanel. Ești groaznic tată! Explodează Marc gesticulând cu mâinile prin aer, ieșind nervos din cameră după ce a avut grijă să trântească cât se poate de zgomotos toate ușile în urma lui.

Eu pe de altă parte, preț de câteva momente am rămas înmărmurită. Aveam așteptări mai mari.

Credeam..sau cel puțin  speram că aveau să îl accepte. Însă clar mă înșelasem. Frații Styles rămăseseră la fel de orgolioși ca întotdeauna.

-Hanna..Murmură mamă frecându-și încet tâmpla.

-Nici să nu te aud. Zic eu nesesizând ca am deja lacrimi în ochi.
Mă întorc pe vârfuri și trec în viteză pe lângă adulți, Blake și Adam care îmi dă impresia pentru un moment că vrea să mă prindă de mână dar renunță.

Nu știu ce s-a întâmplat aseară însă mă bucur. Aparent a fost la fel de groaznic pentru toată lumea.

Îi las în agonia lor și îl urmez pe Marcus jos, la bar, acolo unde dezamăgirea din ochii noștrii ne leagă mai mult ca oricând.

Nu cred că e vorba de Chanel sau Chase sau de faptul că ai noștrii nu sunt suficienți de maturi să îi accepte. E mai mult de atât...E sentimentul ăla nașpa pe care îl ai atunci cât te simți neînțeles. Nu voiau să ne înțeleagă. Le păsa doar de ei iar pe zi ce trece era tot mai rău.

------------------------------------------------------------------
"E prea scurt" "n.ai mai postat de mult".
Nu aruncati cu rosii in mine fiindca stiu,si nu asta a fost intentia. Doar ca mi-am ocupat timpul cu alte lucruri si stiu ca trebuie sa revin.

Guysss!! Vinerea viitoare voi avea oficial lansarea de carte JF la Sibiu! Nici nu stiu cum as putea descrie in cuvinte emotiile pe care le simt acum.

Oricum, sper ca v-a placut si mini-capitolul asta de revenire.

Va puup si mii de scuze🙈

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum