Capitolul 3-Stai puţin,tu până acum 10 minute nu erai gay?

3K 177 37
                                    

-3 luni mai târziu-

Hanna's pov.

-Nu,nu,clar nu,în nici un caz! Exclamă Ella nemulţumită scoţându-mi pe rând din dulap ABSOLUT toate hainele. Trebuie să mergem la shopping,scumpo. Prima zi de liceu este definitorie.

-Asta i-am tot zis şi eu,însă ea nu şi nu. Vezi Han' ,până şi Ella îmi dă dreptate. Intervine mama sprijinindu-se de tocul uşi,în timp ce eu m-am trantit melodramatic pe pat,pufăind exasperată.

-Sunteţi imposibile. V-aţi aliniat amândouă împotriva mea. Ce are garderopa mea? Mie mi se pare destul se okay. Spun eu ridicându-mă pe coate,privindu-le pe rând pe cele două fashioniste ale familiei;asta dacă nu îl mai punem la socoteală şi pe unchiul Harry pe care de câteva ori l-am văzut purtându-i cămăşile- de pe vremea când era gravidă- ale mătuşi Alison (iar lucrul ăsta este total înfiorător)

-În primul rând,oricât de drăguţe ar fi tricourile cu Mickey Mouse,Tweety şi alte personaje din desenele animate, o să zic pas. Nu vrem sa treci prin liceu drept o tipă copilăroasă care încă se uită la desene animate. Spune Ella făcând într-o oarecare măsură referire la tricoul meu cu Mickey pe care pur şi simplu îl adoram.

-Păi încă mă mai uit ocazional la desene animate. Zic eu ridicând uşor din umeri,în timp ce mama a oftat scurt.

Câteodată mă întreb dacă nu regretă faptul că Ella nu este fiica ei. Adică se înţeleg de minune, e deşteaptă,frumoasă, atletică,iubeşte dansul şi are o pasiune extraordinară pentru modă.

Eu în schimb sunt ca titanicul după ce s-a ciocnit de iceberg. Stau toată ziua în casă uitându-mă la seriale,dorm mai mult decât prevede legea şi sunt într-o relaţie foarte frumoasă cu frigiderul. Spre norocul meu, McDonalds-ul şi KFC-ul nu şi-au pus amprenta asupra mea fiindcă dacă s-ar fi întâmplat asta probabil nu aş mai fi putut ieşi nici pe uşă afară din casă,fiindcă da. Mănânc ca o purcică.

-Okay. Deci am decis, Ella o las pe mâna ta. Îţi încredinţez cardul meu de credit,iar dacă diseară nu vă întoarceţi cu portbagajul plin cu pungi de cumpărături,atunci scumpo,o să îţi poţi lua adio de la toate hainele tale. Le arunc direct.

-Şi atunci cu ce o să mă îmbrac mâine în prima zi de şcoală? O întreb eu pe mama râzând.

-Nu ştiu,costumul lui Eva poate? Ar fi o idee...Aşa că devorează mall-ul ăla scumpo! Spune ea făcându-mi cu ochiul ca mai apoi să îi înmâneze "cardul magic" Ellei şi să iasă ca de pe podium din cameră.

-Urghh!! De ce nu pot avea şi eu o familie normală?? Cer prea mult!? Exclam eu acoperindu-mi faţa cu palmele, în timp ce i-am auzit vocea mamei strigând de undeva de pe hol un "te-am auzit!" .

-Pentru că atunci m-ai face să mă simt prost fiindcă nici a mea nu e normală. E dificil Han' ,ştiu. Spune Ella poziţionându-şi mâna pe umărul meu sub formă de compasiune .

-Ştii..Câteodată mă întreb..Adică la mine tata e mai oke şi la tine mătuşa Ali, dar dacă mama şi Harry nu ar fi fost fraţi şi s-ar fi căsătorit..amândoi fiind nebuni de legat..probabil noi 3 am fi ajuns la spitalul de nebuni.

-Nu mai zi asta. Doar gândul îmi provoacă fiori pe şirea spinări. Îmi ajunge unul din fraţii Styles ca părinte,să îi fi avut pe amândoi..Urghh..Han' încalţăte. Mâine e prima zi de liceu iar noi avem de făcut cumpărături. Trebuie să-mi scot cât mai repede din cap imaginea aia cu tata şi Bekah..îhh . Spune Ella strâmbându-se în cel mai caradios mod posibil,făcându-mă să râd scurt,în timp ce m-am ridicat de pe pat,conformându-mă.

-Estimativ,cam câte ore vrei să mă plimbi pe acolo? O întreb eu pe varămea smiorcăindu-mă deja doar la gândul că voi fi nevoită să străbat mall-ul ăla în lung şi-n lat oprindu-mă în fiecare magazin pentru a proba cel puţin un articol de îmbrăcăminte.

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum