Capitolul 9-Pe Gaga o chemi să îți cânte la înmormântare,nu?

2.6K 180 367
                                    

Marcus's pov.

-Nu credeam că voi spune așa ceva unui novice însă băiete vreau să știi că te am în vizor. Nu am mai văzut pe cineva jucând așa de bine,dând în 5 minute trei goluri consecutive,este pur și simplu uimitor..Marcus ești mai mult decât acceptat în echipă. Ești un bun pretendent pentru titlul de căpital al echipei Sharks din acest an. Spune antrenorul Campbell, un bărbat bine făcut și solid privindu-mă cu ochii aceia negrii strălucitori plini de speranță.

-Domnule antrenor,țin să vă anunț că de trei ani încoace titlul de căpitan al echipei Sharks a fost deținut doar de mine. Nu poate venii acum un novice și să mi-l fure. Nu este admis așa ceva! Protestă Duncan învinețindu-se cu totul la față de furie în timp ce Adam mă bătea ușor pe umăr bucuros.

-Aici nu e vorba dacă ești novice sau nu. E vorba de talent. Aș putea foarte bine să-i acord titlul de căpitan unui boboc oarecare dacă ar avea suficient talent,ai înțeles Duncan? Peste o lună este campionatul de fotbal între toate școlile din L.A. și nu am de gând ca și anul ăsta să ieșim pe locul 50 fiindcă căpitanul nostru nu a fost în stare să țină echipa în frâu pe teren, încăpățânându-se să dea singur toate golurile decisive. Styles este șansa noastră. Nu o lua personal. I-o suflă domnul antrenor făcându-l pe scumpul de Chad să-mi arunce o privire urâtă fiind ținut cu greu de negrul care se afla lângă el și de încă un blond ca să nu-mi sară la gât.

Eram clar o amenințare pentru el.

-Acum,că am lămurit și asta sunteți liberi. Ne vedem mâine la ora 10 pe teren. Noi membrii, Blake și Jake Tomlinson și Marcus Styles, mâine dimineață să veniți la mine pentru a vă da echipamentul oficial și un loc special rezervat în vestiarul băiețiilor. Adaugă antrenorul Campbell suflând cu putere în fluierul său, făcându-ne astfel pe toți să ne îndepărtăm de teren,întreptându-ne spre vestiar pentru a ne schimba.

-Ați fost geniali! Bun venit în Sharks băieți! Exclamă Adam bătând palma cu fiecare dintre noi mai vesel decât niciodată. Trebuie să sărbătorim azi,clar! Le luăm pe fete și după școală mergem undeva.

-Perfect! Spune Blake zâmbind cu gura până la urechi atunci când am intrat în vestiarul băieților,fiind întâmpinat încă de la intrare de Chad și gorilele sale care încercau să se încordeze mai mult decât le-ar fi permis corpul lor.

-Bună băieți. Spun eu zâmbind mândru încercând să-mi fac loc pe lângă Chad și gașca sa care s-au poziționat fix în fața dulapului unde îmi lăsasem eu lucrurile.

-Ce crezi că faci,Styles? Mă întreabă brusc Chad prinzându-mă cu putere de braț.

Era nervos. Arăta ca un tigru care a fost ținut fără hrană prea multe luni iar acum și-a primit și el libertatea mult râvnită.

-Încerc să merg la dulap să mă schimb,dar tu? Nu ți-ai băut cafeaua de dimineață? Nu pari să fi în apele tale..ar trebui să mergi la asistentă. Spun eu forțând nota posibil mai mult decât trebuie,încercând să par cât mai prietenos și îngrijorat cu putință.

Dau să trec pe lângă el,în clipa în care Chad mă împinge brusc în dulapul de vizavi,prinzându-mă de marginea tricoului.

Acum chiar că arăta nervos.

-Ușor cowboy. Nu suntem în Spania la luptele cu tauri,iar corpul ăsta al meu valorează mai mult decât întreaga ta viață. Zic eu încercând să-mi păstrez calmul în timp ce Chad m-a împins încă odată cu toată puterea în dulapul rece de metal,făcându-i pe băieți să se dea să-mi sară în apărare.

-Auzi aici găgăuță. Nu știu cine te crezi sau ce naiba încerci să demonstrezi însă liceul ăsta e al meu și aici nimeni,dar absolut nimeni nu se poate pune cu mine și să scape nevătămat,ai înțeles? Nu încerca să mă mai calci pe coadă și vezi-ți de locul tău,ai înțeles? Nu mă provoca Styles. Nu vrei să te pui cu mine. Spuse el trimițând cu fiecare cuvânt câte un gram de venin înspre mine,dându-mi într-un final drumul atunci când Adam și Blake l-au tras cu toată puterea de pe mine.

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum