Capitolul 27-Mâine dimineață plecăm toți la Vegas!

1.3K 124 102
                                    

-Trei luni mai tarziu-

Rebekah's pov.

-Îmi bubuie capul! De ce să meseria de părinte trebuie să fie așa de grea? La naiba..Eu când v-am zis că nu vreau copii o ziceam fiindcă îmi era groază de perioada aia până pe la 5 ani în care toți copii de aduc aproape de spitalul de nebuni, dar acum este și mai rău. Gașcă, sunt adolescenți. Am înțeles. Și noi am fost. I-am acordat libertate, am fost o mama modernă și tot ce ați vrut voi dar..

-Numa încet cu modestia colega. Dacă tu pui egal între mama modernă și mamă dementă..Mă întrerupe Harry luând o gură din sticla lui de bere, aruncându-mi acea privire tipică a Styles.

-Oh, eu sunt dementă?? De parcă tu ești mai bun, god..Vorbesți despre sex și toate prostiile de față cu copii fără nicio jenă. Ți-ai izolat camera fonic și în timpul vacanței din Hawai ai alergat gol pușcă pe plaja la 4 dimineața. Și tot eu suna aia dementă!! Exclam eu iritată la culme, gesticulând cât se poate de dramatic.

-Haide să nu ne amintim acum ce a făcut fiecare, oke?? Fiindca atunci când vine vorba de prostie, nici tu nu ești mai departe de mine. Și spre apărarea mea era răcoare afară pe când în casă erau 30 de grade iar plaja era goală, și chiar dacă nu ar fi fost..Știi că există și plaje de nudiști, nu? Măcar eu nu am mers în Arabia și am intrat în apă în costum de baie ca mai apoi să mă trezesc cu 5 polițiști călare pe mine.

-Eram în concediu! Alo, cine știa că trebuie să le respecți legile lor dacă le calci teritoriul??

-Toată lumea știe chestia asta! Oh god Rebekah..Mai vopsește-te și tu că deja blondul ăla de atâția ani îți afectează și ultimul gram de inteligență pe care aparent nu-l mai ai.

-Copii!! Terminați cu prostiile astea până nu vă iau la bătaie. M-ați chemat aici ca să vă ajut sau să vă aud din nou ciondănindu-vă? Mă simt ca tata grupului..Mai lipsesc Zayn și Niall și eram formația completă.

-Mai ai puțină răbdare Liam, dragule. Nunta micuței mele o să fie în mai puțin de două luni și să vezi acolo nebunie când ne adunăm toți. Intervine Claire răzând, dându-mi ușor un cot în umăr. Haide Rebekah! Zâmbește puțin!

-Cum să zâmbesc Claire când știu că fiicămea este împreună cu fiul lui Walker!? Îmi explodează efectiv creierii mai ales că știu că nu îi pot face nimic.

-Tu nu îi poți face nimic! Însă dacă tu accepți ca Hanna să fie împreună cu fiul fostului tău, la mine nu o să vezi asta. Marcus nu are ce căuta cu vreuna dintre fetele lui Ariana. Nu , în niciun caz. Femeia aia a făcut atâtea! Nu-mi pasă că Chanel e văzută altfel. Are același venin. Exclamă Alison tremurând toată de nervi. O să îl pedepsesc o să, nu știu ce o să îi fac însă nu este permis așa ceva!

-Alo! Vă liniștiți puțin?? Josh, Alison înțeleg că vă e greu să vă vedeții copii cu copii foștilor lu Rebekah și Harry și de asemenea voi, circari Styles, înțeleg că vă frustrează chestia asta însă înțelegeți că nu aveți ce să le faceți! Până nu îi lăsați să se dea singuri cu capul nu o să rezolvați nimic. Din contră, îi veți întoarce împotriva voastră. Ma înțelegeți? Spune Liam cât se poate de calm, preluându-și acea postură de psiholog al familiei.

Mi-a fost dor de el și de felul lui de a vedea lucrurile. Se pare că vacanța în Caraibe i-a prins bine, chiar dacă s-a întors singur de acolo. A venit relaxat din concediu ca să îi umplem noi acum capul cu problemele noastre.

High School Years Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum