Hanna's pov.
Cine spunea că viața de liceu este ușoară și este cea mai frumoasă perioadă a vieții ei bine vă spun eu că era un mare,mare mincinos.
Am petrecut doar o amărâtă de săptămână în liceul ăsta și deja zici că am stat un an aici.
Tot echipamentul de fotbal a lui Marcus a fost făcut bucățele după ce cineva i-a vandalizat dulapul în seara de miercuri, vărumeo a luat-o razna și joi dimineața aproape că am asistat la o bătaie între el și Chad Duncan pe holurile școlii. Noroc cu Adam și gemenii care au intervenit la timp și l-au luat pe Marcus de acolo,fiindcă la cât de furios a fost în dimineața aia era gata să-l bage pe Chad în spital. Eu în sfârșit am avut onoarea de a face cunoștință cu Satana,care este la fel de groaznică ca și sor'sa Quennie. Ieri m-a amenințat că dacă o să mai stau prin preajma lui Chase o să am mari probleme cu ea iar dacă eu cred că pot să-i fac pe toți să mă placă atunci înseamnă că nu știu cu cine m-am pus. Aproape i-am scuipat în față când i-am zis că nu îmi e frică de ea și de Chanel și uite așa surorile Reed mi-au declarat război.
Însă să nu uităm că un anumit băiat o să aibă de făcut un proiect cu scorpia și odată ce intră în reședința unui Styles..Nu cumva să nu mai plece întreagă de acolo.-E clar,ne-am făcut dușmani. Zic eu gândind cu voce tare stând ghemuită pe canapeaua din sufragerie lângă Adam.
-Sunt două surori tâmpite și un fraier. Ce rău vă pot face? Ne întreabă Ella încercând să mai liniștească apele,stând cât se poate de relaxată pe fotoliul de lângă noi.
-Eu unul mă descurc cu idiotul de Chad. Dacă îi dau odată una zboară prin ziduri ca racheta. Spune Marcus sigur pe sine,răzămându-se cu mâinile de spătarul fotoliului pe care stătea Ella.
-Iar eu unul o să am grijă de tine. Le cunosc ca pe cărțile de joc pe tipele alea două, iar dacă o să se atingă de tine o să rămână fără extensii. Spune Adam bătându-mă ușor cu mâna pe picior în timp ce eu țopăiam în gândul meu de fericire.
-Hopa,Adam ai pus ochii pe micuța noastră? Îl întreabă Blake rânjind,înghesuindu-se pe canapea lângă mine,luându-mă pe după cap. Vezi că fata asta e sor'mea din altă mamă,ai grijă de ea.
-Nu mă refeream la..Țin mult la Hanna și nu vreau să sufere din cauza ălora două. Probabil m-ar diseca Rebekah..
-Mhm,fix de asta amice,fix de asta. Murmură Blake gesticulând din sprâncene făcându-mă să-i dau cu putere un cot în coaste.
-Și oricum, Hanna a noastră a pus deja ochii pe cineva,nu-i așa Han'? În seara asta vin Walkerii la cină,nu? Mă întreabă Adam încercând un zâmbet în timp ce eu am oftat adânc dându-i din nou încă un cot între coaste lui Blake făcându-l pe acesta să râdă puțin.
-O,dar nu-mi adu aminte de aia. O să fie un dezastru. Tata a lustruit în dimineața asta toate tigăiele și a ascuțit cuțitele. Spun eu tresărind puțin,la urma urmei tata e un chirurg și chiar nu vreau să-l văd pe Nick ăla făcut chifteluțe.
-Tata s-a dus să cumpere popcorn. A zis că în seara asta vom vedea un film în 69D. Spune Ella dându-și ochii peste cap, în timp ce Marcus a chicotit scurt.
-Tu ce mai ai? Îl întreb eu rapid simțind deja o anumită tensiune provocată de băieții ăștia doi între care stăteam.
-Știi,ți-aș zice însă ești prea mică. Spune vărumeo făcându-mi cu ochiul în timp ce eu i-am aruncat o privire de-a dreptul ucigătoare.
-Știu ce vrei să zici frate! Zice Blake începând să râdă din senin ca un idiot,făcăndu-l pe Marcus să aibă privirea aia de pedofil pe care o mai văd aproape zilnic la unchiul Harry și la bunicul Styles în serile de marți.
CITEȘTI
High School Years
HumorCOMEDIE După ce Rebekah şi Harry decid ca copii lor să urmeze liceu Baverly ,pe care l-au urmat şi ei în adolescenţă, sperând astfel ca aceştia să le calce pe urme; Hanna,fiica Rebekai şi Marcus,fiul lui Harry, se văd obligaţi să meargă la liceul do...