#11

2.6K 158 41
                                    

W poprzednim rozdziale: 

Przybliżyłem się do dziewczyny i znowu zaczęliśmy się całować. Ściągnąłem jej koszulkę, która wylądowała za mną. Dziewczyna po woli odpinała moją koszulę. Gdy już jej się pozbyliśmy zacząłem całować ją po szyi. Zatrzymałem się w jednym miejscu i zrobiłem jej malinkę.

- Nikt cie nie zabierze. Jesteś oznaczona, naznaczona...

- Szkoda, ten blondyn był seksi...

- Uznajmy, że tego nie słyszałem...

Całowałem ja po ramionach i chciałem zacząć ją całować po piersiach, ale dziewczyna odsunęła się ode mnie...

- Adam, bo...

- Co się stało?

- Bo ja się cykam..

- Nie ma się czego...

Ktoś zaczął dobijać się do drzwi. Zerwałem się z "łoża pieszczot" i podbiegłem do drzwi.

- Cholera... Blowek...

- Kuźwa!

Klaudia wzięła swoją bluzkę i moją koszulę i zamknęła się w łazience. Ja szybko pobiegłem do salonu, doprowadziłem miejsce niedoszłej orgii seksualnej do porządku (tak, że wyglądało "jak gdyby nigdy nic"). Wziąłem "własność" Karola i wsadziłem do kieszeni spodni.

- Kurwa! Adam wiem, że tam jesteś. Otwieraj!

- Już lecę!

- Co ty kurwa, wiedźma jesteś?

- Nie marudź! - podbiegłem do drzwi i otworzyłem je.

- Dziękuję, że łaskawy pan raczył otworzyć mi drzwi od mojego mieszkania.

- Ależ nie ma za co...

- Co tu się kuźwa stało?

- Nie rozumiem o co ci chodzi.

- Czy ty urządziłeś sobie orgię seksualną z moją lodówką?

- Klaudia tu jest, wolę z nią.

- Kurwa! Na mojej kanapie? Jeszcze mi powiesz, że mi gumki podpierdoliłeś!

- A właśnie, trzymaj. - podałem chłopakowi NIEUŻYWANĄ prezerwatywę.

- Co ty mi kuźwa dajesz?

- Twoją własność, właśnie nam przeszkodziłeś.

-Czy ty mi w tej chwili mówisz, że siedzieliście nago na MOJEJ kanapie?!

-Nie nago, byliśmy w spodniach.

-Tyle dobrego...

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Witajcie, założyłam się z Inovii, że do 5:00 napiszę tutaj do Naruciaka jeszcze 3 rozdziały i do ff o SKKF'ie 2, a jak mi się nie uda wykonuję chellenge, ratujcie!!!

Wy siecieszcie, ale współczujcie mi xDDDDDD


Naruciak? Nie znam... ||NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz