[2] #7

1.5K 120 29
                                    

*PP Adama*

Kiedy usłyszałem, że miałem mieć córkę wpadłem w szał.

- Adam, o co chodzi?

- Powiesz jej? - zapytałem się go, a sądząc po jego minie, to pytanie go zamurowało.

- Stary to było - właśnie... było... - twoje dziecko.. Ty jej to powiesz.

- Nie mogę.

- Dlaczego?

- Ja w jej oczach nie istnieję. Ona nie chce mnie znać. Zostawiłem ją samą z dzieckiem.

- Majaczysz.

- Koleś, ja ją uderzyłem! Zostawiłem ą, samą... - Nie dokończyłem, ponieważ Alex podszedł do mnie i mnie pocałował - Co ty odpierdalasz?! Stary, ja nie jestem homo!

Odsunąłem się od niego. On mnie zaczyna przerażać. Lekko poddenerwowany moją rozmową z Klaudią wszedłem do sali, w której leży dziewczyna, którą nadal kocham.

- Hej, jak się czujesz?

- Jesteś młody jak na lekarza - powiedziała miłość mojego życia. Tak nadal ją kocham. Jej włosy, twarz, to jak wygląda... To nic dla mnie nie znaczy. Uczucie, którym ją darzę przetrwa wszystko nawet taki widok.

- Nie jestem lekarzem - po chwili odpowiedziałem na jej pytanie.

- A kim? - Z tego pytania stwierdzam, że a) zapomniała mnie, bądź b) robi sobie ze mnie jaja...

- Ojcem twojego dziecka, naszego dziecka.

- Nie wierzę ci...

- Klaudia, na prawdę, nie pamiętasz mnie? - mówiłem już bardzo smutny ze łzami w oczach.

- Przykro mi.

- Klaudia, proszę cie, przypomnij sobie coś, cokolwiek - stałem tam już prawie płacząc. Ja ją kocham, a ona mnie nie pamięta...


*PP Klaudii*

- Klaudia, na prawdę, nie pamiętasz mnie? - mówił już ze łzami w oczach. Skąd zna moje imię? Czemu mówi, że jest ojcem mojego dziecka? Czemu, aż tak bardzo zależy mu, abym sobie coś przypomniała?

- Przykro mi - odpowiedziałam beznamiętnie, ale w sercu czułam, że jest dla mnie kimś ważnym. 

- Klaudia, proszę cie, przypomnij sobie coś, cokolwiek - stał tam prawie płacząc. Przed oczami stanął mi jeden obraz...


***

Dzisiaj chcę ten portret zakończyć xD 

Jak nie dam rady to zrobię to jutro xD

Jak nie dam rady to zrobię to jutro xD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A co myślicie o rozdziale?

I o portrecie?

Paa do następnego!

Knujcie co Klaudia sobie przypomniała ;)










Naruciak? Nie znam... ||NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz