#15

2.6K 110 24
                                    

Leżę w łóżku... 

Nie chce mi się wstawać...

Całe ciało mnie boli...

Wczoraj zrobiłam TO z Adamem...

Nie żałuję...

Leżę tak, koło niego i rozmyślam...

Czy to był dobry pomysł?

Czy jestem gotowa na bycie matką?

Może jednak nie zajdę w ciążę?

No, ale Adam...

On chce mieć dziecko...

Ja też, ale w tym wieku?

Mam dopiero 18 lat...

A może to i lepiej, że w tym wieku?

Nie chcę, aby moje dzieci mówiły do mnie "babciu".

Nie ma to jak użalać się nad swoim życiem...

-Klaudia? Śpisz?

-Nie.

-A co robisz?

-Rozmyślam...

-A mogę wiedzieć o czym?

-O nas, o przyszłości, jak to będzie... - Odwróciłam się w jego stronę i zaczęłam przyglądać się jego twarzy.

-Żałujesz tego co zrobiliśmy?

-Nie, nie wiem...

-Wybacz, że zmusiłem cię do tego... - Spuścił wzrok.

-Nie zmusiłeś mnie do niczego! Ja sama tego chciałam. - Złapałam za jego brodę i sprawiłam, że musiał na mnie spojrzeć. - Nawet teraz mam na to ochotę. - Powiedziałam i pocałowałam go w usta. 

To jedno muśnięcie ust zmieniło się w całowanie. Chłopak poprosił o dostęp, który od razu mu zapewniłam... Adam dotknął swoją ręką moich nagich pleców (ponieważ po wczorajszym stosunku nie ubieraliśmy się), a mnie przeszedł dreszcz, ale nie jeden z tych niemiłych, on był przyjemny, nawet bardzo... Adaś przewrócił mnie na siebie. Dzieliła nas kołdra... Oderwałam się od niego i usiadłam na jego brzuchu.

-Ta kołdra nam przeszkadza, nie sądzisz?

-Yhymm... - Mruknęłam pod nosem.

Naruciak zrzucił mnie z siebie, tak, że upadłam obok niego na łóżku. Chłopak zawisł nademną, pocałował mnie, a dalej to już wiecie co się działo...

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

Hej, hej! Inovii zaraziła mnie chorobą, która nazywa się "Rock", oraz "Evanescence" i "Thirty Seconds To Mars" 

Jak tam nowy rok? A i Szczęśliwego nowego roku. (Nie jestem zbyt dobra w składaniu życzeń xD)

Zapraszam was na:

~"Never Give Up - JDabrowsky" cz. 1.

~"Live in Love" -JDabrowsky cz. 2.

~"Kwadratowy świat minecraft (1&2) / SKKF"

Gdy skończę pisać książkę o Florku i tę, to zamierzam pisać:

~"A friend of my brother" I będzie to o Masterczułku

~"Love of "League Of Legends"" O Stuu



Naruciak? Nie znam... ||NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz