[3] Epilog

1.4K 101 29
                                    

*PP Klaudii*

Dzisiaj są dziesiąte urodziny mojej i Adama córki. Kira jest uroczą córką. Co prawda, z bratem kłócą się cały czas, ale w głębi duszy kochają się nawzajem. 

Na przyjęcie urodzinowe córki zostali zaproszeni nasi przyjaciele i rodzina.

– Witaj Alex! – przywitałam przyjaciela i uścisnęłam go. – Jak tam sprawy z Kacprem?

– Wiesz... – Zrobił się lekko czerwony na twarzy. – Oświadczył mi się – powiedział szczęśliwym głosem i pokazał mi pierścionek. 

 – Oooo... To takie urocze! –wykrzyknęłam. 

Alex wraz ze swoim chłopakiem mieszkają w stanach, gdzie związki i małżeństwa homoseksualne są legalne.

– Gratuluję! Szczęścia wam życzę – pogratulowałam chłopakowi i jeszcze raz go przytuliłam. – Tak w ogóle, gdzie on jest? – dopytałam się.

– Niestety nie mógł przyjechać, ale sam też mogę wam dać zaproszenie na wesele – powiedziawszy to podał mi kopertę z moim nazwiskiem.

– Idź do środka, a ja przywitam resztę – zaproponowałam. 

Chłopak poszedł do sali, w której jest przyjęcie, a ja witałam gości. Po pewnym czasie dołączył do mnie Adam i robiliśmy to razem. Jego siostra przyszła ze swoim narzeczonym - Oskarem.

– Jak maluszek? – zapytałam szwagierkę. 

Klaudia jest w czwartym miesiącu ciąży z ich synem.

– Wszystko dobrze – mówiła szczęśliwa. Pogłaskała się po brzuchu i razem z ukochanym przeszli do sali.

Gdy już wszyscy przyszli razem z mężem weszliśmy do sali i w tym momencie przywieźli tort. Wszyscy śpiewali Kirze "Sto lat".

I tak oto potoczyło się moje życie. Mam męża, syna i córkę. Całą czwórkę kocham z całego serca. Znalazłam przyjaciela, który również układa sobie życie z ukochanym. 

Sądzę, że pomimo tego, co się stało lepiej nie mogłam trafić.


***

Witajcie xD

Zmieniłam Epilog 3 części (zresztą, jak zauważyliście xD)

Taaa...

Możecie wejść na mój profil i mnie zaobserwować, a wtedy pojawi wam się informacja, że zaczęłam coś pisać, lub wejść na mój profil i przeczytać "Daj mi szansę"

Za 11 dni byłby rok od opublikowania 1 części Naruciaka :D

Jeszcze nigdy, nie pisałam tak długo jednej powieści.

Dziękuję wam z całego serduszka, za 50 000 wyświetleń, prawie 4 000 gwiazdek i za to, że to czytaliście, pomimo licznych błędów xD

Dziękuję za uwagę i do zobaczenia ;)

Naruciak? Nie znam... ||NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz