Kapitel 1

2K 38 2
                                    

Tessa's synsvinkel

Der er nu gået 1 måned og vi har udført de adskillige opgaver der stod på sedlerne. Jeg synes at Calum bare skal tage sig sammen og give os drengene tilbage. Jeg savner dem helt vildt. Hvis Calum ikke havde gjort det i mod os ville det ikke være sådan. Jeg savner lidt på en måde at blive misbrugt og på en måde ikke. Luke har allerede været i seng med os da vi sagde at vi gerne ville. Han ville ikke i starten men jeg gav ham boner ved at sætte mig på ham og gnide mig frem og tilbage ved hans skridt. Tereza havde gjort det samme.

Jeg sad lidt i mine tanker da der bliver banket hårdt på døren. Luke og Tereza var ude for at handle ind. Da jeg åbnede døren fløj Niall, Liam, Harry, Louis, Ashton og Michael ind. De skyndte sig at smække døren i og låste den. Jeg stod bare op ad væggen og græd. Jeg var så glad for at de var kommet tilbage. "Drenge!!!!" Råbte jeg næsten kvalt i mine tårer. De vendte sig om og trak mig ind i et gruppekram. "Fuck vi har savnet dig smukke!" Råbte de i kor. Jeg prøvede at få kontrol over mine vejrtrækninger og tårer. "Jeg har også savnet jer" svarede jeg glad. Michael trak mig ind i et kys som jeg gengældte med det samme. "Øh Michael må vi komme til?" Spurgte Louis efter som vi havde stået sådan i lidt tid. "Åh ja selvfølgelig" svarede han og lod Louis og de andre komme til. Louis var den første så kom Harry, så Liam, så Niall også Ashton til sidst.

Vi sad nu inde i stuen. "Hvordan kom i væk fra Calum?" Spurgte jeg og tog et sip af min varme kakao. "Vi skulle have mad og da en af vagterne kom ned med maden sprang Harry og jeg på ham mens vi andre løb op ad trapperne" svarede Michael. "Så Calum det ikke og de andre vagter?" Spurgte jeg lidt forvirret. "Jo men de var ikke hurtige nok. Som du nok ved er Calum ikke den hurtigste løber og vagten faldt på grund af at hans snørrebånd på hans sko var gået op" svarede Harry. "Seriøst du skulle have set det og ikke nok med det snublede Calum over vagtens ben og røg lige med hovedet ned i sofaen" grinte Niall. "Wow. Jamen råbte Calum ikke på de andre?" Spurgte jeg med et grin da Niall's grin er virkelig sjovt. "Du ville tro at det er løgn men han har kun to vagter fordi at han ikke havde nok penge til flere" grinte Louis. "What the fuck? Hvordan har han mistet så mange penge?" Spurgte jeg forvirret igen. "Han brugte det på at få en ny bas, et hus, en ny bil og alle mulige andre ting" svarede Liam. "Okay. Men i tjener da stadig penge ikke?" Spurgte jeg. "Jo det gør vi" svarede Ashton med et grin. "Okay så. I må da være trætte" svarede jeg. "Ja faktisk. Jeg tror vi går op og hviler os lidt. Men hvor er Tereza og Luke?" Spurgte Ashton lige da Luke og Tereza kommer ind. "Omg i er tilbage" råbte Tereza og begyndte at græde ligesom jeg gjorde. "Ja det er vi smukke. Kom her" svarede Ashton og hun sprang lige i favnen på ham. "Jeg har savnet dig sådan" sagde Ashton mens der løb tårer ned af hans kinder.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now