Niall's synvinkel
Det er nu i dag at det træder i kraft, altså den liste Tessa havde lavet. Jeg tror at hun blev tvunget til det af Harry og Louis fordi at de er sådan, jeg kan ikke rigtig forklare det men manipulerende tror jeg det hedder. Jeg blev revet ud af mine egne tanker da jeg kunne dufte duften af pandekager komme nede fra spisestuen af, jeg skyndte mig at tage min trøje på også var jeg nede i spisestuen. "Wow Niall ny rekord" grinte Tessa og Michael. "Slog jeg da min egen rekord?" grinte jeg. "Ja, i går tog du 2 minutter om at komme ned i dag tog du 1 minut og 30 sekunder" grinte Michael og lagde sin hånd på skulderen af mig. "Wow, i morgen slår jeg den nok" grinte jeg og satte mig ved bordet. "Hvor er de andre?" spurgte Tessa. "Det ved jeg ikke, tænkte ikke rigtig over det da jeg kunne dufte pandekagerne" svarede jeg og hældte juice op i et glas. "Jeg skal nok kalde på dem søde" sagde Michael og gik ud til trappen. "Tessa, hvorfor valgte du at du og Tereza skulle være sex slaver igen?" spurgte jeg lavt så Michael ikke ville høre det. "Jeg havde lagt mærke til Harry og Louis' tanker om at de ville tage væk fra os for at selv købe nogle andre piger og bare forlade os, jeg vil ikke have at der skal være flere piger der bliver misbrugt så derfor" svarede hun lavt. "Okay, jeg troede bare at de havde manipuleret med dig altså tvunget dig til det ved at true dig eller sådan noget" svarede jeg lavt. "Hvem truede hvem?" spurgte Michael der kom ind i spisestuen igen. "Ikke nogen søde" svarede Tessa med et smil. "Er du sikker fordi Niall sagde noget med at nogen havde truet nogen" svarede han og så på Tessa og mig på skift. "Michael det er ikke noget, Niall havde bare misforstået noget" svarede Tessa og kiggede skiftevis på Michael og jeg. "Niall er det sandt?" spurgte Michael og kiggede med et stift blik på mig. "Ja Michael, jeg misforstod bare noget fra mødet i går som jeg lige ville spørge Tessa om det passede eller ikke passede og at jeg bare havde hørt forkert" svarede jeg og tog en slurk af min juice. "Okay så" svarede Michael og smilte igen og satte sig. Det var tæt på. "Mikey hvor bliver de andre af?" spurgte Tessa som satte de sidste tallerkner og bestik på bordet. "Tereza og Ashton var i gang med at kneppe hinanden og de andre var i gang med at tage tøj på" svarede han mens han flækkede af grin. "Vent... tog du Tereza og Ashton i at have sex?" spurgte Tessa og jeg i kor mens vi blev helt røde i hovedet af grin. "Ja, og det er ikke engang Ashton's dag" svarede Michael der næsten ikke kunne få luft fordi han var ved at dø af grin. "Oh my god" grinte Tessa og var ved at falde af stolen hvis Michael ikke havde taget fat i hende. "Hvad griner I så af?" spurgte Luke og Liam der kom ind i spisestuen. "Jeg tog Tereza og Ashton i at have sex og det er ikke engang Ashton's dag i dag" svarede Michael som næsten ikke kunne snakke ordentligt. Liam og Luke begyndte også at grine.
Tereza og Ashton kom ind i spisestuen og kiggede på os. Michael og Tessa sad helt op ad hinanden mens de grinte som om de var ved at dø. Jeg var faldet ned på gulvet og lå og grinte der og Luke og Liam sad også op ad hinanden mens de grinte. "Hvad er det der er så sjovt?" spurgte Ashton og kiggede forvirret på os som om intet var sket. "Det ved du nok selv Ash" svarede Luke der stadig grinte. "Nej, vil i venligst fortælle os det?" svarede Ashton og kiggede dumt på os. "Michael tog dig Tereza i at have sex din dør" svarede Tessa der stadig grinte. "Michael fortalte du dem det virkelig?" spurgte Tereza der var blevet helt rød i hovedet. "Tessa spurgte hvor i var også svarede jeg bare, er der noget galt i det?" svarede Michael der stadig næsten ikke kunne få luft. "Du kunne bare sige at vi var ved at gøre os klar i stedet for det" svarede Tereza. "Jamen det var jo ikke særligt sjovt at sige når det jo var en løgn" svarede Michael og var helt rød i hovedet af grin. "Ja okay" svarede Ashton og satte sig ned ved bordet. "Tereza kom her og sæt dig ned" grinte Liam og klappede på pladsen mellem ham og Ashton. "Okay, okay Liam" svarede hun og satte sig.
Tessa's synsvinkel
Jeg kan ikke fatte at Michael tog dem i at have sex. Vores grin var gået bort så nu sad vi og spiste morgenmad inden dagen skulle begynde. Harry og Louis var endnu ikke kommet ned. "Luke så du Harry og Louis der oppe?" spurgte jeg. "Nej det gjorde jeg ikke, jeg ved ikke om de stadig sover eller sådan noget" svarede han. "Okay så, Tereza er du færdig med at spise?" spurgte jeg og kiggede over på hende. "Ja, hvorfor?" spurgte hun forvirret. "Kom med mig, vi skal op efter dem" svarede jeg og rejste mig. "Okay" svarede hun og rejste sig. Vi var kommet ovenpå og der var helt stille. "Der er virkelig stille heroppe, tror du at de er her?" spurgte Tereza forvirret. "Det må de være fordi det er deres dag med os" svarede jeg. "Skal vi starte med at kigge inde ved Harry?" spurgte jeg og kiggede på hende. "Det kan vi godt" svarede hun. Jeg bankede på hans dør men der var ikke nogen der svarede. Jeg åbnede døren og så at Harry lå bundet til sengen med bind for munden. Tereza så helt chokeret ud. Harry fik øje på os og prøvede at advare os om noget som vi ikke vidste hvad, jeg kunne ikke høre hans tanker. Jeg kunne mærke en hånd på min skulder, jeg vendte mig om og der stod Zayn med et ondt smil. "Jamen hej smukke" sagde han og med et faldt jeg om, det blev mørkt. Jeg nåede lige at høre Tereza's skrig.
Zayn's synsvinkel
Hvorfor skulle Tereza også lige skrige? vi er opdaget for der kom Luke og Ashton løbende. De så ikke glade ud. Jeg havde Tessa hængende på min skulder og Calum havde Tereza hængende på hans. "Og hvad tror I så at I laver med vores piger?" spurgte Luke vredt. "Vi vil sjovt nok have dem med os, er det ikke indlysende?" svarede Calum flabet. "Det får I så ikke lov til" svarede Liam og Michael som også var kommet op. Fedt Calum. "Hør vi vil gerne have nogle at have sex med og vi har ledt og ledt og ledt efter nogle piger på de der markeder og ved alle sammen står der, hvis du er enten Zayn Javaad Malik eller Calum Thomas Hood har du ingen ret til at købe dem på grund af det der skete med de tidligere piger i købte som teknisk set er Tessa og Tereza" svarede jeg næsten opgivende. "Det er I så også selv uden om Zayn" svarede Ashton som stod med krydsede arme og kiggede skuffet på Calum og jeg. "Kan vi få vores piger tilbage?" spurgte Michael vredt. "Kun hvis i går med til en aftale" svarede Calum lumskt. "Og hvad er det så?" spurgte Luke og krydsede sine arme. "I får pigerne hvis I lader os bo her og komme på listen som Tessa havde lavet" svarede Calum med et skævt smil. "Aldrig i livet!" svarede Michael vredt. "Nå men så er pigerne vist vores nu ikke Calum?" spurgte jeg med et grin. "Jo Zayn det er de" svarede Calum med et grin. "Fint! i må godt bo her, hvis bare vi får pigerne" svarede Michael vredt. "Godt så" svarede jeg og gav ham Tessa og Calum gav Ashton Tereza.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.