Tessa's synsvinkel
Vi har nu været til Termin og vores babyer havde det godt. Vi er målt til at være 7 måneder henne selvom det er kun 1 måned siden de sagde at vi var 2 måneder henne så vores maver er blevet store og det er underligt at de vokser så hurtigt at man ikke kan følge med.Jeg havde fået lidt ondt i ryggen og det samme med Tereza så drengene har hjulpet meget. Især Harry og Michael har hjulpet mig en del og Ashton og Louis har hjulpet Tereza men vi alle hjælpes ad.
Jeg kan egentlig ikke tro at jeg er gravid. Jeg er snart 18 og det samme med Tereza. Jeg synes det er ret vildt at tænke på at det er 2 år siden at vi blev solgt som sex slaver.
Jeg har kunnet høre Zayn's tanker i noget tid nu og han er jo i fængsel så det burde ikke kunne lade sig gøre. Jeg føler mig meget utryg i at være her så derfor har jeg enten Harry eller Michael ved mig mest men ellers har jeg de andre drenge ved mig fordi at de kan mærke at jeg ikke er tryg, de har bare ikke spurgt ind til det fordi at de ved hvem der plager mig. Tereza oplever det sammen men bare at det er Calum istedet for Zayn.
Jeg vågner tit grædende op midt om natten så enten Harry eller Michael måtte trøste mig da jeg skiftes til at sove sammen med dem. Tereza gør det samme og Ashton og Louis sover hun med skiftevis. Vi har de samme mareridt næsten hver dag om at Zayn og Calum kommer med en hel bande som vil bortføre os.
Hey peeps
1'eren til denne bog var slettet her på Wattpad og jeg har ingen ide om hvorfor. Jeg kan stadig se den men ikke kopiere eller kommentere den og kapitlerne står ikke i rigtig rækkefølge.
Jeg er igang med at skrive den ind igen så i som ikke har kunnet læse den kan komme til det så i ved hvad der er sket.
- Nata
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.