Kapitel 7

937 25 3
                                    

Terezas synsvinkel
Tessa og jeg stod ude i køkkenet og lavede aftensmad da det var vores tur til det. Drengene sad inde i stuen og så et eller andet jeg ikke lige ved hvad er men jeg er også ligeglad. "Tessa vil du lige sige til drengene at der er mad?" Spurgte jeg hende. "Jo det kan jeg godt" svarede hun.

Tessa's synsvinkel
Jeg gik ind i stuen. Drengene lå og sov og fjernsynet kørte stadig så jeg slukkede det. Pludselig var der en der lagde en hånd på min mund og hviskede. "En lyd mere og du er færdig" hviskede stemmen. Jeg er så træt af det her. Jeg bed ham i hånden og jeg vendte mig om. Der stod Zayn og holdt om sin hånd. "Hvad fanden har du gang i mester pink?" Sagde jeg vredt til ham. "Hey bare fordi at jeg har farvet mine spidser pink betyder det ikke at du skal give mig øgenavne" svarede han surt. "Øh Zayn du er selv klar over det og desuden er det virkelig bøsset til dig Sorry to say" svarede jeg ham. "Tereza!" Råbte jeg men der kom ikke noget svar. "Nuurgh kan lille Tessi ikke klare sig selv" sagde Calum der kom ud af køkkenet med Tereza i politi greb. "Tessa hjælp" græd hun. Jeg kunne se hun havde fået en lussing da hendes ene kind var helt rød. "Calum Thomas Hood har du lige slået min bedste veninde!?" Skreg jeg ad ham. "Selvfølgelig har jeg det" svarede han flabet. "Det får du betalt" råbte jeg og tog en pistol frem. Ja vi har våben her i huset.

Jeg havde stået og sigtet på Calum og Zayn i noget tid nu. Calum havde sluppet grebet på Tereza så nu er hun hos mig. Hun er helt grædefærdig fordi hun kan ikke lide vold og sådan. "Hør nu smukke læg den pistol fra dig så gør vi jer ikke noget" kom det fra Zayn. "Ikke gøre os noget? Hold da op hvor er du latterlig at høre på Zayn jeg kan sgu da se hvad i prøvede på og i har endda bedøvet drengene med sove medicin" svarede jeg vredt. "Hør nu Tessa læg den fra dig eller vi skære drengene op" sagde Calum vredt. "I er godt klar over at i ikke når der hen før i er skudt?" Svarede jeg. "Fuck hvor er du dum Calum du sagde ikke at ville blive truet med en pistol men hvad bliver vi lige nu!" Sagde Zayn vredt. "Zayn jeg kan ikke gøre for at de havde en pistol vel, jeg vidste det jo ikke din nar!" Svarede Calum ham vredt.

Vi stod stadig og kiggede på hinanden mens jeg havde pistolen rettet mod dem. "Kan i ikke bare tage det i vil og skride?" Sagde jeg vredt. "Jo kom Zayn du skal lige hjælpe" svarede Calum og de kom over i mod mig og det var så der at jeg skulle skyde men der var ikke patroner i. Fedt. "I skal ikke røre mig med jeres klamme hænder" råbte jeg. Men det var for sent da jeg lå over Zayn's skulder og Tereza's over Calum's. "Sæt mig så ned din idiot!" Råbte ad Zayn men han var ligeglad. "Nu er i vores sexslaver og sådan er det!" Sagde Calum vredt og smed os ind i bilen.

Noget af ideen er fra Rebeccaben5682  tak for ideen

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now