Kapitel 16

723 22 0
                                    

Tessas synsvinkel
Jeg er nu 4 måneder henne og man kan se at min mave buler lidt ud og det samme kan man se ved Tereza. Drengene har været virkelig overbeskyttende. Vi har været til den første scanning og man kunne se at barnet var sund og rask og det samme med Tereza. Tereza og jeg er de eneste hvad kønnet er og drengene må ikke vide det før babyen kommer ud. Min er en lille pige og Tereza's er også en lille pige. Jeg ved ikke om vi kan holde det hemmeligt for dem hvad kønnet er men vi prøver at holde det hemmeligt.

Vi sad nu i sofaen og prøvede at finde navne til vores babyer. "Okay hvad så med hvis det er en pige så Merida og hvis det er en dreng så James?" Kom det fra Harry. "Hvad så med Eleanor eller Martin?" Spurgte Niall. "Eller hvad med Julia eller Jason?" Spurgte Ashton. "Det ville være meget nemmere hvis i to fortalte os hvilket køn babyerne havde da i jo kender til kønnene" kom det fra Michael.

Tereza skal vi sige det? Jeg kan næsten ikke holde det inde mere.

Fint det kan vi godt jeg sidder og er ved at springe.

Skal vi sige det i deres tanker?

Det kan vi godt.

Vi kiggede på drengene også gjorde vi det.

Begge babyer er piger!!!

Råbte vi så højt vi kunne i deres tanker.

"Okay jeg stemmer for at vores barn skal hedde Merida" kom det fra Ashton som kiggede over på Tereza der nikkede sig hurtigt enig. "Jeg synes vores pige skal hedde Eleanor" kom det fra Michael og jeg nikkede hurtigt mig enig med ham.

Hjælp mig væk 5sos/1DDonde viven las historias. Descúbrelo ahora