Kapitel 2

1.3K 23 1
                                    

Harry's synsvinkel
Det er så dejligt at være hjemme igen. Jeg havde savnet pigerne så meget. Tænk lige at Luke har været sammen med dem alene, det er mega snyd. Tessa havde fortalt at de havde haft sex og de havde endda en trekant. Jeg blev så misundelig på Luke.

Jeg blev hevet ud af mine tanker da Tessa sætter sig på mit skød og nu kom det akavede. Jeg fik boner på! Jeg kunne se på Tessa at hun var tilfreds så for at drille mig gned hun sig frem og tilbage. Jeg kiggede over på Michael og der sad Tereza og gjorde det samme. Pludselig kom der et støn fra mine læber og det samme med Michael. Pigerne begyndte bare at grine også gik de fra os, men de vendte sig om og viste at vi skulle følge med. Okay nu for lige at sige det er jeg blevet virkelig liderlig af det Tessa gjorde og jeg kunne se det på Michael at han også var. "Seriøst Harry? Hvordan kan du tænke så meget uden at få hovedpine?" Spurgte Tessa og tog sig til hovedet. Hvad mener hun med det? "Hvad mener du?" Spurgte jeg forvirret. "Vi kan læse tanker" svarede Tereza. "What? Hvordan?" Spurgte jeg helt forvirret. "Det er en evne vi har fået fra da vi blev født" svarede Tessa grinende. "Hvordan fik i den?" Spurgte jeg overrasket. "Det ved vi ikke og hvis du vil vide mere så spørger Mickey, Ashi og Lukey" svarede Tereza.

Liam's synsvinkel
Tereza og Tessa var lige gået op med Harry og Michael. Klokken var ved de 5 stykker så vi burde nok lave mad nu. "Niall hvem står for maden i dag?" Spurgte jeg. "Var det ikke Ashton og Louis?" Svarede han undrende. "Jo det er Ashton og jeg der står for det" svarede Louis. "Begynder i nu? For jeg tror de snart er færdig deroppe" svarede Niall og lidt efter flækkede han af grin.

Tereza's synsvinkel
Jeg lå i sengen med Michael og Tessa lå med Harry. Jeg kan godt sige jer at Tessa er heldig for hold da op Michael er god. Han borer den så langt ind han kan og det sætter gang i stønnene, han gør det langsomt så det giver en dejlig følelse og desuden er han ret stor så det sgu fint nok. Jeg kan ikke lade være med at stønne og det kan Tessa heller ikke fordi jeg tror at hun har det på samme måde som mig. Jeg bliver revet ud af min tanker da Michael banker sig ind i mig. Han kan også gøre det hurtigt. Hold da op jeg dør snart.

Ligepludselig standser Michael og falder ned på den anden side af mig. Han var kommet og det var jeg også. Harry kom lidt efter og det gjorde Tessa også fordi det kunne man tydeligt se.

Hjælp mig væk 5sos/1DМесто, где живут истории. Откройте их для себя