Kapitel 35

166 5 3
                                    

Tessa's synsvinkel

Min mave er nu begyndt at vokse, men drengene har ikke engang lagt mærke til noget. Det pisser mig faktisk lidt af når de er sammen med mig og Tereza hver evig eneste dag. Tereza og jeg sad alene inde i stuen og så tv. "Det er utroligt at de ikke har lagt mærke til noget endnu" sagde jeg irriteret til hende. "Yeah jeg kan heller ikke forstå det, altså det er jo mega tydeligt lige nu" svarede hun tilbage. "Altså jeg er 6 måneder henne og de har ikke lagt mærke til en skid" sagde jeg og rejste mig fra sofaen. "Hvad skal vi gøre ved dem?" spurgte hun og så på mig træt. "Det ved jeg ikke, vil du have noget iskaffe?" spurgte jeg hende på vej ud i køkkenet. "Ja tak, det kunne være dejligt" svarede hun tilbage. Hvis i tænker 'man må ikke få koffein når man er gravid' så kan jeg fortælle jer at det her er koffein frit.

Det var nu blevet aften og vi sad og spiste aftensmad. Altså tror de bare at jeg har taget på? der er legit ingen der har sagt noget til mig, af drengene altså da Tereza godt ved jeg er gravid. Jeg tror jeg får de sygeste flip nu. "Altså drenge er i fucking blinde eller hvad!?" spurgte jeg irriteret. "Wow rolig nu smukke" kom det fra Ashton som så forskrækket ud. "Nej Ashton jeg vil ikke være rolig, I har ikke engang opdaget at min mave er vokset en del de sidste 6 måneder!" svarede jeg vredt og rejste mig op for at vise dem det. "Vent hvad? hvorfor har vi ikke set det?" kom det som et chok fra Luke. "I er simpelhen for meget i er" svarede jeg vredt og gik væk fra bordet af.

Tereza's synsvinkel

"Har i seriøst ikke lagt mærke til det overhovedet eller spiller i bare fatsvage lige nu?" spurgte jeg dem med armene over kors. "Vi sværger på vores eget liv at vi virkelig ikke har kunnet se det" svarede Michael og så ned i bordet. "Nå men det er Luke der er faren by the way" svarede jeg ham og så rundt på dem alle. "Whaaaaaat er jeg??" spurgte Luke og lyste helt op som et stjerneskud. "Ja det er du" kom det fra Tessa da hun trådte ind i spisestuen. "Omg tillykke med det i to" kom det fra Michael og Ashton, som rejste sig op og gav Tessa et kys på kinden. Det her skal nok blive spændende hahah.

Sorry for den lange ventetid, har haft en skriveblokering plus jeg har haft meget travlt med arbejde og uddannelse - Nata

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now