Jade's synsvinkel
Det er nu morgen og jeg vågnede ved at jeg kunne høre små pige stemmer snakke ude på gangen. Jeg kiggede på min mobil for at se hvad klokken var og den var 8:17 så det er ret tidligt. Jeg steg ud i sengen og listede over til døren, jeg lagde øret mod døren og jeg kunne høre fnisen derude. Jeg åbnede døren hurtigt og de begge fik et chok og samtidig med begyndte de at grine. "Jeg er din største fan Jade" sagde hende jeg tror der er Merrida efter hun havde fået vejret. "Haha tak søde" grinede jeg. "Hvem er hvem?" grinte jeg igen. "Jeg er Eleanore og dette er Merrida" svarede hende der også sagde at hun var min største fane så det er Tessa's datter. "Haha hvor er i søde" sagde jeg og gav dem begge et kram. "Hvad plejer i at få til morgenmad fordi jeg er ret sulten" spurgte jeg med et smil. "Vi plejer at få pandekager" svarede Eleanore grinende. "Er det nu sandt?" Spurgte en anden stemme som så var Luke. "Jade vi får altså pandekager til morgenmad, du skal ikke lytte til onkel Luke" svarede Merida hurtigt. "Jamen okay så, jeg skal nok lave pandekager til jer så, Luke vil du også have pandekager?" Spurgte jeg grinende. "Ja så lad da gå, men piger det er kun i dag i får pandekager" svarede Luke på en voksen måde. "Okay onkel Luke" svarede de begge smilende og så løb de ned i stuen.
Tereza's synsvinkel
Jeg kunne høre pigerne grine nedenunder, hvad havde de mon gang i? Jeg rejste mig forsigtigt fra sengen da Ashton stadig sover, jeg tog min morgenkåbe på og listede ud af værelset og gik ned til pigerne. Jeg kunne dufte pandekager, hvem havde givet dem lov til at lave dem? "Nå nå der er vidst nogen der ikke kan holde sig til sund morgenmad" grinte jeg da de fik et chok. "Pigerne havde lyst til pandekager så jeg tænkte at de godt kunne få det i dag da det jo er fredag" svarede Jade med et smil. "Så skal du også huske at lave til os andre" grinte jeg. Ligepludselig var der to arme der tog fat i mig og jeg gav et skrig da jeg fik et chok. "Det er det der sker når man bare går fra en der ligger og sover og tror at man vågner op med sin smukke pige ved siden af sig" grinte Ashton, de andre begyndte også at grine. "Skal i virkelig larme så meget hver morgen?" Lød to irriteret stemmer som tilhørte Tessa og Perrie. "I lyder som hinanden så man kan sagtens se at i er søstre" grinte Jade og fortsatte med at lave pandekager.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.