Kapitel 4

1K 25 1
                                    

Tessa's synsvinkel
Tereza og jeg sad og snakkede om pige ting altså ikke ud af vores munde men igennem tankerne. Michael tænker alt for meget og det kan godt gøre lidt ondt i hovedet at der kommer så mange tanker fra ham på en gang. Vi var alle færdige med at spise så vi var gået hver til sit men det holder nok kun 20 minutter højest før en af drengene kommer ind og klager over at de keder sig eller at vi skal opdrage på nogle af de andre fordi at de åbenbart irriterer hinanden. De kan være barnlige til tider men også rigtig seriøse og bestemte. Jeg tænker stadig over hvor ond jeg var overfor Harry den dag jeg bed ham det visse sted, men han kunne bare stoppe da jeg sagde det til ham.

Vi har nu siddet her i 10 minutter og snakket. Døren fløj op og ramte væggen med et brag. Tereza og jeg blev så forskrækket at vi begge faldt ned fra vores senge. Harry, Louis, Liam, Niall, Luke, Ashton og Michael flækkede af grin over vores fantastiske reaktion. "Hvad fuck er der i vejen med jer!?" Råber Tereza og tager sig til hovedet. Jeg tror at hun slog sit hoved ind i natbordet. "Hvad skete der overhovedet Tereza siden du er så sur?" Spørger Niall der prøver at holde sit grin inde men det gik sgu ikke for godt. "Jeg slog hovedet ned i natbordet din tumpe!" Råbte hun igen. "Okay undskyld piger det var ikke meningen at i skulle komme til skade. Vi keder os bare helt vildt og vi har prøvet at finde på noget at lave men det blev for kedeligt" sagde Michael. Typisk ham. "Hvad skal vi gøre ved det?" Spørger jeg dem. "Vil i ikke hygge med os?" Spørger Ashton med et frækt smil på læben. "Hør her Ashi, jeg er ret træt og orker ikke at gå i seng med jer her i aften så kan vi ikke lave noget andet?" Spørger Tereza. "Vent hvad? Gå i seng med os? Vi ville bare se en gyser med jer" mumler han. "Det vil vi gerne" svare jeg. "Vil vi det?" Kommer det overrasket fra Tereza. "Omg Tereza, hvorfor er du sådan en lyseslukker?" Kommer det fra Harry som ikke kan lade være med at grine. "Fint så" svarede hun og hoppede ud af sengen. Jeg følger efter hende og vi ender i stuen.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now