Kapitel 21

616 19 4
                                    

Tessa's synsvinkel

Pigerne er nu 2 år gamle og har lært at snakke lidt. Tiden er gået meget hurtigt, Tereza og jeg er nu 20 år. "Mooooooor" råber Eleanor mens hun løber hen til mig. "Hvad nu smukke?" Spørger jeg og tager hende op. "Far mig driller far irriterende" siger hun og ser fornærmet ud. "Hvad driller far dig og hvem af dem?" Spørger jeg og ser forvirret på hende. "Blå hår far" svare hun. "Hvad driller han med?" Spørger jeg i det han træder ind i stuen. "Han laver titte bøh og det er jeg altså gammel for" svare hun og ser fornærmet på mig. Jeg ser på Michael med et spørgende blik for jeg har aldrig hørt en 2 årig sige at hun er for gammel til titte bøh. Han ser med det samme blik på mig. "Hvorfor tror du at du er for gammel til titte bøh?" Spørger jeg hende. "Fordi jeg ikke lide det kan" svarede hun og krydsede sine små arme. Wtf? "Okay? Michael vil du være sød at lade være med at lave titte bøh med hende" siger og han nikker. Hvad sker der for hende? Spørger Michael i sine tanker. Det ved jeg seriøst ikke skat. Svare jeg ham igennem tankerne. "I ved godt at mig kan høre hvad i siger ikke?" Spørger Eleanor. Michael og jeg ser skræmt på hinanden. "Du er ikke Eleanor" siger Michael vredt. "Michael dog, hvad er det du siger?" Spørger jeg vredt. "Har Eleanor måske en skrue i ryggen? Nej har den rigtige Eleanor ikke" svarede han og kom over til mig og trak ned i trøjen på Eleanor's ryg og der sad en skrue som der er på en robot/dukke hvor batterierne er. "Hvor er min Eleanor!!" Råber jeg ind i fjæset på robotten. "Jeg er Eleanor" svare robotten. "Nej du er ej!" Råber Michael. "Tereza kom herind med Merida!" Råber jeg panisk. Tereza kommer ind og ser forvirret på mig med Merida i armene. "Træk lige ned i hendes bluse omme ved hendes ryg" sagde jeg. Hun gjorde det men der var ikke noget som der var på Eleanor. "Hvorfor skulle jeg det?" Spurgte hun forvirret. "Fordi at Eleanor er en robot, hun er blevet udskriftet" svarede jeg og faldt ned på mine knæ og græd. "Vi finder hende" sagde Tereza på en måde der skulle få mig til at slappe af men det virkede ikke. "Vent, jeg kan høre hendes tanker, de kommer herover fra" sagde jeg og for op og ind på hendes værelse og der lå hun med bind for munden og ved siden af hendes seng stod Calum og Zayn. "Hvad laver i forbrydere her!?" Råber jeg vredt. "Åh ikke noget, ikke andet end at se til vores datter" svarer Zayn. "Hun er ikke jeres datter!" Råbte jeg og gik truende over mod dem. "Vi er ikke bange for dig luder tøs" sagde Zayn. "Så det er I ikke?" Svarede jeg og trak en kniv op fra min støvle, jeg pegede den mod dem og de så skræmt ud. "Nu er i bange hva'?" Spurgte jeg og grinte lidt ondt. "Hvis jeg var jer ville jeg skride her fra og ALDRIG komme tilbage!" Råbte jeg og de skyndte sig ud af værelset.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now