Kapitel 29

452 14 0
                                    

Tessa's synsvinkel

Jeg sidder her i sofaen med Eleanor, hun er allerede 4 år gammel. Tiden flyver bare afsted, især når man har haft en del travlt. Det er ca 3 år siden Zayn og Calum skred, jeg er faktisk glad for det men på en måde savner jeg dem. Jeg sidder og nynner lidt med på sangen der er i højtalerne, som nok har spillet i 4 år nu. "Moar hvad er det nu den sang hedder?" spørger Eleanor. "Det er shout out to my ex hvor din moster synger i" svarede jeg og kyssede hende på panden.  "Hvornår kommer hun og besøger os?" spurgte hun og snøftede lidt da hun er blevet forkølet. "Det ved jeg ikke, har ikke set hende i flere år men kan da godt ringe til hende" svarede jeg med et smil. Jeg savner Perrie så meget, jeg er også stolt over at hende og de andre i Little Mix er blevet så kendte. "Vil du ikke ringe nu?" spurgte hun bedende. "Jo det kan jeg vel godt, skal lige finde min mobil" grinte jeg og rejste mig fra sofaen.

Jeg fandt min mobil og fandt hendes nummer. Nu er det nu, jeg tog den op til øret. Heldigvis ringede den op. "Hallo? hvem er det?" sagde en stemme i den anden ende af røret. "Er dette Perrie Edwards jeg snakker med?" spurgte jeg nervøst. "Ja det er det, hvem er du?" svarede hun, jeg kan ikke tro at hun ikke kan huske sin egen søster. "Det er mig Tessa, din lillesøster" svarede jeg nervøst. "Hvad Tessa er det dig?" spurgte hun begejstret og jeg kunne høre hun var ved at græde. "Ja det er mig Perrie" svarede jeg og jeg kunne mærke tårer trille ned ad mine kinder. "Er du okay!? jeg har været så bekymret for dig efter jeg sidst så dig for 3-4 år siden" græd hun af glæde tror jeg. "Jeg er okay, det hele er okay nu, de voldtager os ikke sådan mere, vi er næsten som en familie eller det er vi da Michael og jeg har en datter og Tereza og Ashton har en datter" svarede jeg hende snøftende. "Har du en datter!?" spurgte hun overvældende. "Ja det har jeg, hun hedder Eleanor og hun vil gerne møde dig by the way" svarede jeg hende glad. "Okay, jeg vil også gerne møde hende, hvor er i henne? vi har nogle måneders pause så hvis det er okay kan de andre piger så også komme med?" spurgte hun lidt nervøst. "Selvfølgelig må de da det" svarede jeg grinende. "Haha okay, vil du sende adressen over sms så kommer vi så hurtigt vi kan?" svarede hun også grinende. "Det skal jeg nok, vi ses snart søs" svarede jeg hende glad. "Ja det gør vi søs" svarede hun glad og lagde på. Jeg sendte hende adressen, så nu er det bare at vente.

Jeg gik ind i stuen til Eleanor sad med Michael, de legede den der klappe leg. "El? gæt hvem der er på vej" sagde jeg hvinende. "Kommer moster?" spurgte hun begejstret. "Ja og de andre 3 piger der med i Little Mix" svarede jeg glad. "Vent hvad? hvem siger du der kommer?" spurgte Michael forvirret. "Min søster Perrie og de andre der er med i Little Mix" svarede jeg og kyssede ham på munden. "Skal vi så ikke få ordnet gæsteværelserne?" spurgte han forskrækket. "Jo, det skal vi men de andre skal også hjælpe" svarede jeg. "Ja det skal de" svarede han grinende. "Tereza, Ashton, Luke, Harry, Louis, Niall og Liam skynd jer at komme" råbte jeg ud i huset. "Hvad nu?" spurgte de da de var kommet ind i stuen. "Vi skal have gjort de 4 gæsteværelser klar" svarede jeg bestemt. "Hvorfor? hvem kommer?" spurgte Tereza forvirret. "Perrie og de andre fra Little Mix" svarede Eleanor begejstret. "Kommer din søster?" hvinede Tereza glad. "Haha ja" hvinede jeg. "Okay drenge vi skal i gang, de kan være her når som helst" sagde jeg og vi gik i gang.

Hjælp mig væk 5sos/1DWhere stories live. Discover now