Kapitel 28

446 12 1
                                    

Calum's synsvinkel


Okay jeg kan ikke holde dette ud og det samme kan Zayn ikke, det var meningen at det ikke skulle ende på denne måde. Det med listen holdt kun i en uge, jeg gentager en f**king uge. "Zayn kan vi lige gå en tur i skoven?" spurgte jeg Zayn. "Selvfølgelig Cal" svarede han. "Vi går lige en tur" råbte jeg ud i huset. "Okay!" råbte de alle tilbage.

"Okay nu er vi her Zayn" sagde jeg og kiggede på ham. "Hvad var det så du ville?" spurgte han. "Ja ser du, listen som Tessa lavede holdt jo kun i en uge og det er bare ikke okay i mine øjne, jeg synes at vi skal sige til dem at vi har noget vigtigt arbejde at lave også tager vi rundt i verden for at finde folk som vi kan bruge til at hjælpe os med at kidnappe Tessa og Tereza og deres døtre også ligesom på en måde forsvinde fra jordens overflade" svarede jeg ham. "Det lyder lidt sindssygt men jeg går med til det" svarede han. "Okay godt, men så må vi jo heller tage tilbage og fortælle dem at vi har noget meget vigtigt at gøre og for at være oprigtige siger vi at vi tager hjem og besøger vores familier i et stykke tid og det er det eneste vi skal tænke på ellers går det galt" svarede jeg bestemt. "Den er jeg med på Cal" svarede han og vi gav hånd på det.

Zayn's synsvinkel

Vi var nu kommet tilbage igen. "Hey alle sammen, der er lige noget Calum og jeg vil dele med jer" sagde jeg ud til dem alle. "Omg er i sprunget ud? ej laver sjov med jer" grinte Tessa. "Haha meget morsomt men nej, vi har tænkt os at rejse hjem til vores forældre da vi ikke har set dem i flere år" sagde jeg med et smil. "Det er også helt okay Zayn" svarede Tereza med et smil. "Vi tager afsted i aften" svarede Calum. "Hvornår i aften?" spurgte Liam nysgerrigt. "Efter aftensmad" svarede jeg nikkende. "Okay, men det er jo om en time" svarede Tessa overrasket. "Ja, så derfor har vi tænkt os at bestille maden ude fra" svarede Calum bestemt. "Uuuh hvad har i så bestilt?" spurgte Niall nysgerrigt. "Vi har bestilt pizza og ja i får jeres ynglings pizza hver, det er det mindste vi kan gøre for jer" svarede Calum. "Omg taak drenge" hvinede pigerne. "Så lidt de damer" svarede jeg høfligt.


Hjælp mig væk 5sos/1DTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang