Tessa's synsvinkel
Et par måneder efter nyhedsudsendelsen, begyndte jeg at mærke en forandring inde i mig. Mine hormoner kørte rundt, jeg tror jeg skal tage en graviditetstest fordi jeg har heller ikke haft min menstruation i over en måned nu. Jeg tror nok der er en test ude på mit toilet fordi vi fik drengene til at købe et par stykker. Men så skal jeg holde det hemmeligt indtil min mave begynder at vokse.
Jeg sad nu og ventede på at svaret ville komme, jeg er virkelig nervøs fordi jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg er gravid. Man skulle vente i 5 minutter og de er gået nu så det er sandhedens time nu. Jeg tog den forsigtigt op og så på den, der var 2 streger. Jeg er gravid, oh my god. Hvem var jeg nu sidst i seng med? Vent det var jo Luke jeg sidst var i seng med. Det kan være det er ham der er faren. Men jeg vil vente med at fortælle dem det.
Tereza's synsvinkel
Hvad mon Tessa laver, hun har siddet ude på toilettet i 10 minutter nu. Jeg tror jeg går ud og ser til hende. I det jeg tager fat i håndtaget åbner hun døren og ser forskrækket på mig. "Tereza du gav mig et chok" sagde hun grinende mens hun tog hånden på hjertet. "Hvorfor var du så lang derude?" Spurgte jeg hende med et grin. "Jeg tror bare jeg faldt i staver" grinte hun, jeg kunne se hun havde noget bag ryggen. "Hvad har du bag ryggen?" Spurgte jeg hende. "Ikke noget" svarede hun men jeg kunne se hun løj. Hendes stemme dukkede op i mit hovede. "Jeg er gravid og jeg tror Luke er faren men jeg vil holde det hemmeligt indtil min mave begynder at vokse" lød stemmen i mit hovede. Jeg svarede hende tilbage i tankerne. "Hvor er det vildt omg tillykke".
Hej undskyld for den lange ventetid men jeg har haft så travlt med alt muligt så dette kapitel er ret kort men det er bedre end ingen ting hahah
-Natascha
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.