Tessa' synsvinkel
Jeg sad i sofaen sammen med Michael, vi så en film som jeg ikke er sikker på hvad hedder. De andre er et eller andet i huset, Tereza sover sammen med Ashton fordi hun var virkelig træt og Ashton skulle være der hvis nu vandet gik. Jeg kunne pludselig mærke at der kom noget ud af mig. Det er nu! "Michael vandet er gået!" Råbte jeg fordi at der skød en smerte igennem mig. "Oh my god det sker!" Råbte han og alle kom styrtende og Ashton havde Tereza i armene for hendes vand gik også nu. "Okay hvad skal vi gøre? Sygehuset er 3 timer væk" begyndte Luke. "Vi føder dem hjemme, Faren skal bare klippe navlestrengen over" svarede jeg roligt selvom det er mig der skal føde. "Okay læg dig på gulvet Tereza så er jeg jordmoder" sagde jeg, godt at jeg læste til jordmord i skolen eller ikke så meget lærte jeg men jeg ved nogle af de grundlæggende ting. "Jamen Tessa du skal jo også føde" svarede hun. "Bare læg dig ned, jeg bestemmer selv hvornår barnet skal ud" svarede jeg og hun lagde sig. "Okay Tereza når jeg siger pres så presser du alt du kan" sagde jeg og hun nikkede. Der kom en ve og hun pressede, Ashton holdet hende i hånden. "Godt Tereza, jeg kan se hovedet" sagde jeg og hun stønnede helt vildt for det er jo hårdt. "Et pres til og barnet er ude" sagde jeg til hende og med et var barnet ude og der kom det skrig der skulle komme for at se om barnet er okay. "Har I hentet et tæppe som vi kan svøbe dem i?" Spurgte jeg. Luke løb efter nogle og kom ud med to tæpper, bløde tæpper så de ikke kradsede dem. "Ashton du skal klippe navlestrengen" sagde jeg og rakte ham en saks. "Skal jeg?" Spurgte han og lignede en der skulle kaste op. "Ashton kom nu ind i kampen! Jeg skal ligesom også selv føde" råbte jeg panisk. "Okay, okay jeg gør det" svarede han panisk og klippede den over. Jeg rakte dem barnet og lagde mig selv ned og begyndte at presse, Michael holdt min hånd for støtte. Med et var barnet ude og der kom også et skrig. "Michael søde klip navlestrengen over" sagde jeg og tog i mod barnet som Liam havde svøbt i et tæppe. Han klippede den over og nu var det hele overstået. Puha det var hårdt.
*3 timer senere*
Vi sad nu alle i stuen, Tereza og jeg kunne jo ikke rejse os op det var vi for svage til. Drengene havde rykket os over i de to sofaer der er i stuen og rengjort gulvet for alt det der nu var. Michael og Ashton havde vasket babyerne så de ikke var smurt ind i blod og foster fedt eller hvad det nu hedder. Det var godt at drengene var ude og købe baby tøj og alt det der nu skulle bruges. "Hvad skulle pigerne hedde?" Spurgte Luke spændt. "Altså det havde vi jo aftalt men hende her hedder Eleanor" svarede jeg og kiggede på ham med et stort smil. "Hende her hedder Merida" svarede Tereza og kiggede på ham med tårer i øjnene og et stort smil. "Ash jeg kan ikke fatte at vi er fædre" sagde Michael helt rørt og det største smil, han er så dejlig og det samme med de andre. "Heller ikke mig Mikey" svarede Ashton også helt rørt og med et stort smil. "Må jeg holde hende?" Spurgte Michael mig, han har ikke holdt hende endnu og det er 3 timer siden. Ups. "Ja men vær forsigtig ellers er du en død mand" kom det virkelig overbeskyttende fra mig. "Det skal jeg nok smukke" svarede han og tog i mod Eleanor. "Du er så smuk, du ligner allerede din mor" sagde han til hende, jeg begyndte helt at græde fordi at jeg var så glad. Niall tog mig ind i et kram, han græder også. "Jeg kan ikke fatte at du eller nu mere I er blevet mødre" sagde han næsten helt kvalt i gråd fordi han er så glad. "Heller ikke mig Nialler og du må ikke græde så meget over det" grinte jeg. Jeg kiggede rundt men jeg kunne ikke se Harry. Hvor er han? "Hey Liam hvor er Harry?" Spurgte jeg forvirret. "Jeg tror at han gik ovenpå, hvorfor da?" Svarede han. "Vil du ikke hente ham?" Spurgte jeg med et smil. "Jo selvfølgelig" svarede han og gik.
Liam's synsvinkel
Jeg gik op på Harry's værelse og der sad han og græd? "Hey mate hvad så?" Spurgte jeg og satte mig ned ved siden af ham. "Ikke noget" svarede han og vendte sig rundt så han havde ryggen til mig. "Harry der er noget galt ellers ville du ikke ligge der og græde" svarede jeg. "Okay fint, jeg er bare jaloux over at det ikke er mig der er faren til Eleanor" svarede han helt grædefærdig. "Hør Harry, vi kommer alle til at være som fædre for dem okay, kom nu med ned Tessa spørger efter dig og hun lød bekymret" svarede jeg ham og lagde min hånd på hans skulder. "Gør hun?" Spurgte han og satte sig op og tørrede sine øjne. "Ja det gør hun, hun sendte mig her op efter dig" svarede jeg. "Okay så kommer jeg" svarede han og rejste sig op og gik. Jeg gik efter ham ned.
Tessa's synsvinkel
Harry kom ned af trappen og jeg begyndte at smile meget, jeg fik ham over til ham og gav ham et ordentligt kram. Jeg kunne se at han havde grædt. "Du skal ikke være ked af det Harry, jeg vil også have at du skal være hendes far sammen med Michael og de andre" sagde jeg til ham og gav ham et kys på munden. "Vil du virkelig?" Spurgte han og der trillede tårer ned af hans kinder mens han smilede stort. "Ja Hazza" svarede jeg. "Michael? Harry skal holde hende nu, det er hans tur" sagde jeg til Michael. "Okay, men vær forsigtig Harry" svarede han og rakte Harry hende. "Hun er så nuttet" sagde Harry begejstret. "Ja det er hun" kom det enigt fra Michael.
Hej alle sammen
Så kom der et kapitel efter lang tid, sidst der blev opdateret var den 3. Maj og nu er det den 21. Juni.
Men som sagt var 1'eren til denne bog slettet så jeg har brugt ufattelig meget tid på at skrive den ind.
- Nata
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.