Michael's synsvinkel
Jeg kan ikke fatte at det i dag er 5 år siden vi fik pigerne, altså det føltes som om det kun var for en måned eller to siden. Jeg er egentlig glad for at vi gjorde det dengang, fordi nu har jeg en datter med Tessa og Ashton med Tereza. Jeg kan stadig ikke komme mig over at Calum og Zayn kunne finde på at gøre det der, altså hvordan kunne de blive så modbydelige? Calum er eller var min bedste ven og Zayn var Harry og dem's bedsteven. "Hvad tænker du på?" Spurgte Liam der lige havde sat sig ned i sofaen ved siden af mig. "At det er fem år siden vi altså 5sos fik pigerne" svarede jeg ham og lænede mig tilbage i sofaen. "Er der allerede gået fem år?" Spurgte Ashton der stod i døren. "Ja det er det" svarede jeg ham. "Hold da op tiden er gået hurtig" svarede han og smed sig ned i den anden sofa. "Hvornår er der egentlig aftensmad?" Spurgte Liam og så på os andre. "Om 30 minutter" råbte Louis ude fra køkkenet. "Okay" råbte Liam tilbage og tændte for fjernsynet. Der var nyheder så det valgte vi bare at se for at få informationer om hvad der sker i verdenen. "Calum Hood og Zayn Malik er stadig på fri fod og de blev sidst set i England hvor deres tidligere ofre Tessa og Tereza bor" sagde damen i nyhederne. "Hvor kender de vores navne fra?" Spurgte Tessa og Tereza i munden på hinanden. "Det ved jeg virkelig ikke" svarede Ashton dem. "Er de egentlig stadig efter os?" Spurgte Tessa og satte sig på skødet af mig. "De rejste jo for lang tid siden jo så det ved jeg faktisk ikke" svarede jeg hende. "Hvis de er så når de ikke så langt" sagde Tereza som havde sat sig ved Ashton. "Hvad mener du?" Spurgte Ashton og så forvirret på hende. "Jeg mener det at hvis de nærmer sig vores grund ryger de ned i et bur hvor der så bliver udløst en alarm så både vi ved de er der i og politiet ved det" svarede hun. "Jamen hvad nu hvis en af os ryger i den?" Spurgte Niall der lige var kommet herind. "Politiet har gjort sådan at den kun udløses hvis de kommer ind på grunden fordi at de har sat deres dna og det til så buret ved hvem der skal i og ikke skal i" svarede hun ham.
Heej undskyld jeg ikke har haft skrevet på historien i lang tid da jeg har haft travlt med alt muligt andet
-Natascha
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.