Harry's synsvinkel
Jeg er godt klar over at pigerne har børn nu, men jeg tror at de andre har glemt hvad pigerne faktisk er. Jeg synes det var bedre i de gamle dage da vi havde dem som sex slaver. Jeg har ikke haft sex i snart 6 måneder, og jeg er ved at gå fra forstanden af det. Det var jo ikke for sjovt at vi købte de piger og at deres forældre solgte dem. Jeg tror Tessa har luret den lidt at jeg har været lidt irriteret på det seneste og hun kan jo også læse mine tanker, jeg er lidt ligeglad med det fordi jeg vil ikke skjule det. Jeg tror allerede at hun ved at jeg vil have dem som sex slaver for hver gang jeg har tænkt på det og når hun er i nærheden så giver hun mig et dræber blik og hun ved at det tænder mig når hun er vred så hun er stoppet lidt med det. Jeg har snakket med Louis om det og han har det på samme måde. Louis og jeg har holdt os lidt væk fra de andre fordi at de ikke skal vide det vi snakker om.
Tessa's synsvinkel
Harry og Louis er begyndt at pisse mig lidt af og samtidigt gjort mig lidt bange for at de vil forlade os her og købe andre piger som de kan have som sex slaver. Jeg har haft snakket med Michael om at 'jeg' har tænkt at vi piger måske skulle til at være sex slaver igen, han var ikke just glad for det men da jeg har lavet en ugeplan for hvem Tereza og jeg skal gå i seng med i løbet af ugen. Jeg har tænkt mig at holde et lille 'møde' i dag for at snakke det igennem. Niall havde hyret to af sine veninder som er i 30'erne til at være barnepiger til de små og det gjorde han for noget tid siden da vi har haft meget at se til.
"Harry, Louis!" råber jeg op ad trappen. "Hvad nu smukke?" råber Harry tilbage. "Der er møde nu" råber jeg tilbage. "Møde?" råber Louis. "Ja, kom nu bare ned" råber jeg tilbage og går ind i stuen til de andre. Harry og Louis kom ind i stuen og satte sig ned i sofaen og så op på mig. "Okay, jeg har valgt at holde dette møde fordi at jeg har haft hørt en klage fra en af jer at det med at I har købt Tereza og jeg som sex slaver er visnet så jeg har tænkt mig at det begynder igen" startede jeg ud med. Harry og Louis sad med julelys i øjnene og de andre sad med åben mund som om jeg var skør. "Jeg har lavet en ugeplan som skal køre til hvis jeg nu laver en ny liste" sagde jeg og kiggede rundt på dem. "Okay, må vi høre listen?" spurgte Louis spændt. "Okay, det er ikke delt op i dage men i rækkefølge" svarede jeg og slog hænderne sammen. "Okay? jeg nævner først dem ved mig også Tereza bagefter" sagde jeg og de nikkede. "Harry, Louis, Niall, Liam, Michael, Luke og Ashton" sagde jeg og kiggede rundt på dem. "Louis, Harry, Liam, Niall, Ashton, Michael og Luke" sagde jeg og de nikkede. "Hvornår begynder det så?" spurgte Michael med et smil. "Det starter fra i morgen af som er mandag, vent det kan jo godt gå efter ugedagene" svarede jeg og begyndte at grine, de andre begyndte også at grine på grund af min dumhed.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.